Weer of geen weer, nog een keer, De Groene Meer !

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 21:21

secricible schreef:
jaa, die ken ik wel. Ze verzorgt Siep inderdaad, zie haar regelmatig. Waar ken je haar van? :D

Siep is toch haar paard? :?
Ze heeft hem als jong beestje gekocht en een aantal jaren bij ons gestaan.Als het goed is komt ze als de paarden het land op gaan ook naar ons toe.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 21:30

nou, schiet mij maar lek, maar ik heb toch echt altijd begrepen dat Siep van Sylvia is...Maar wellicht heb ik dat dan weer helemaal verkeerd begrepen. Wist wel dat Siep afgelopen zomer ergens anders de wei in was gegaan, maar wist niet dat dat bij julile was ;)

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 21:49

Hi,hi maar Pien heet officieel Sylvia(om het leuker te maken) :D
Afgelopen zomer heeft Siep niet bij ons gestaan,als het goed is komt hij 1 mei.

secricible

Re: Weer of geen weer, nog een keer, De Groene Meer !

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 21:53

nou moet je me helemaal lek schieten, haha. Dan moet ik even heel goed gaan denken hoe die bijrijdster nou weer heette. Heb wel door dat ik in de war ben met iemand anders bij ons op stal, die ECHT pien heet (of iig zo genoemd wordt door iedereen). Jullie maken het me niet gemakkelijk, voor iemand die zo slecht is in namen. Dat wordt nog wat straks op een nieuwe stal. Ken na 2 jaar nog steeds niet alle namen op Meyvliet. Kunnen jullie geen naambordjes dragen straks :P

cassandra84

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 08:49

Goedemorgen iedereen!!!

Sencricible welkom alvast op stal groene meer. :wave:

Wat een leuke katten allemaal zeg. En een leuk paardje de oudste zoon van Scotch. +:)+

We hebben net een verhuizing achter de rug van mijn afdeling we gaan "het nieuwe werken" doen. Errug leuk :\ We moeten elke dag ons bureau helemaal leeg maken, want dan kan er ook iemand anders gaan zitten als jij er niet bent enz enz. Elke dag kan je dan je bureau weer verstellen en je stoel goed zetten en oh ja je moet ook is ergens anders gaan zitten. Zijn er al meer die hnw doen?

cykie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 10:36

Goedemorgen,

Secricible alvast welkom op de groene meer.
Grappig die verwarring over die naam. Pien komt mij ook nog wel vaag bekend voor. Maar kan haar niet zo 1,2,3 voor me halen.

Dat HNW lijkt me helemaal niks. Ik heb hier in mijn lades allemaal spullen (vooral eten) liggen voor mezelf. En je richt je bureau toch een beetje gezellig in ook. Lijkt me niks om steeds ergens anders te zitten. Ook zeker inderdaad als je je stoel en bureau net arbotechnisch goed hebt ingesteld.

van het weekend wordt het weer lekker weer! *\o/* Lekker weertje om te gaan rijden.

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 11:07

HNW?
Is dat een vaste regel of afspraak ofzo?
Wij gaan wel ook richting flexplekken en dergelijke, als dat is wat je bedoelt... voor ons staat dat in 2012 op de planning geloof ik.

cassandra84

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 11:48

HNW is weer iets nieuws wat helemaal een hype is.
Jarrah ja wij hebben flexplekken, maar blijven lekker op onze eigen plek 1 x per maand gaan we schuiven. En Cykie ladenblokken bestaan niet meer bij ons we hebben een heel mooi koffertje hebben?????

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 14:15

Wat een gezeur Cassandra, toen ik op kantoor werkte was mijn hele bureau persoonlijk gestyled :D. Computer roze achtergrond, foto's op bureau, gezellige kleur pennen in mijn la, dat nieuwe werken is niks voor mij. Gelukkig kom ik straks op een klein kantoor, weinig tafels te wisselen :p.

Ik trek het echt niet meer van de pijn met die pinnen in m'n arm. Nog 6 dagen wachten op de operatie..

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 16:22

Ik kon eens een half uurtje eerder weg,wel lekker voor je vrije weekend. :D

Gisteren hoorde ik dat de voertonnen weer terug gezet konden worden onder de nieuwe overkapping.
En alles wat over 14 dagen niet weg is bij de containerboxen wordt weg geknikkerd. :D

Afbeelding

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 22:16

Oke, goed dat ik het weet!!!
Ga morgen maar eens sjouwen dan!! ;)

Ik heb trouwens weer eens heerlijk op mijn paardje gereden, helaas regende het wel.
En hard ook!! Lang leve de binnenbak *\o/*

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 23:17

Goed dat je het meldt Mer :) dan sleep ik m ff weg morgen!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 12:32

Goedemorgen!

Afbeelding

cykie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 19:44

Goedenavond :D

Vandaag weer heerlijk naar het Buytenpark geweest. Onderweg kwam ik de vader van Annette nog tegen met King. Hebben even gezellig samen gereden. Was wel handig dat hij de hekjes open kon doen voor me. :)

Fa ging weer knalhard door dat buytenpark. Ik wist niet meer dat hij zo hard kon. Dat zou je ook niet zeggen als je hem in de bak ziet lopen. ;) Misschien a.s. dinsdag met springen. Daar wordt hij meestal ook erg voorwaarts van. Misschien denkt ie dat hij zonder hele harde aanloop niet over de hindernis heen komt. :P

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 20:38

Lekker voor jullie Cynthia(ik weet wel dat Fa hard kan hoor :D )

Ik heb vanavond een soort schriktraining gehad.Dacht ik rustig in de buitenbak te gaan rijden gingen ze 2 weilanden verder op takken verpulveren,in het kampje zag tence steeds een rupsvoertuig heen en weer gaan,op de baan een paard die af en toe stil stond en later nog een paard wat losgegooid werd en jolig was.
Ik moest de aandacht er goed bij houden maar het lukte allemaal wel.Toen dacht ik een rondje baan te gaan doen kwam de bobcat achter me aan en toen ik het erf weer op kwam kwam het kraantje op me af. :D

Ik had de hoofdprijs gewonnen volgens mij. :P Maar Tence begint weer normaal te worden en is niet meer zo`n engerd als een paar weken geleden gelukkig. *D

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 21:25

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 21:54

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 00:04

Ja dat gaat bij ons ook wat worden..lekker link.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 09:31

Ik las het ook inderdaad, wat een idioot idee zeg, een poepzak om doen. Denk dat er maar weinig paarden zijn die daar geen last van hebben. Bovendien zie ik het ook nog niet echt gebeuren, in volle galop met zo'n zak er achter...
Duidelijk een idee wat niet bedacht is door paardenmensen...

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 09:43

Heerlijk weertje vandaag zeg!

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 21:21

Heerlijk al die buitenritjes, ik hoop dat binnenkort ook met Xantha te kunnen doen!!

Marlon, hoe ging je cross-training??

Wat een heerlijk weer vandaag zeg. :D
Ik ben vandaag, samen met Barbara, naar een clinic geweest van Petra Vlasblom (2moons)
Echt heel leuk, het duurde de hele dag en we hebben er wel weer wat van opgestoken!!

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 21:37

Ik ben vandaag met Tjelle naar de vlietlanden geweest, samen met Annemiek en Kevin :D
Paardjes waren erg druk, maar ze waren gelukkig te houden!
Heerlijk weer en een heerlijke rit :D

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 21:45

Jullie zijn lekker lang weggeweest Lies! Ik heb met Marlon heerlijk in de zon gezeten, heb redelijk rode wangen 8-) . Wat een heerlijk weekend!
Echt genoten van Noah en de gezelligheid op stal!

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 08:55

Het weer was echt super he, dit weekend. Baal zo dat ik nog niet naar buiten kan, haha. Heb wel als goedmakertje bij vrienden van ons even in de buitenbak gereden met een pony van hen, paar hindernisjes genomen. Toen ging het toch wel kriebelen hoor!

Hoe zit het eigenlijk met dingen die op stal geregeld worden? Ik heb helemaal geen trailer o.i.d. dus ben een beetje afhankelijk van wat er aan evenementen op stal is. Zag wel iets van een schriktraining? Doen ze dat soort dingen vaker? Vind het wel erg leuk om dingen te ondernemen met mijn paard...

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 09:36

Er word zowiezo in de herfst weer wat georganiseerd ;) . En in de winter houden we de kur op muziek.

Misschien in de zomer ook nog maar dat hangt er even vanaf hoe druk het is :) .

Vroeger deden we dat wel vaker, maar het was er een beetje bij ingeschoten de laatste jaren :) .

Ik ga deze week ook naar buiten denk ik, kan niet achterblijven natuurlijk :D