Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LIQUITA schreef:_sandra schreef:Ik kijk het nog even aan, ze gaan (als het goed is) met een week naar een ander land. Als het echt een probleem gaat geven dat ik Liquita binnen moet gaan halen dan kunnen we het altijd nog bespreken.mmmmm, je hebt kans dat mavantos dan weer op de andere gaat jagen, om liquita voor haar zelf te hebben. denk dat ze dan echt met zijn tweeeen moeten! mag van mij wel hoor! maar zal grardus niet willen denk ik!
_sandra schreef:LIQUITA schreef:Grardus opperde nog om Mavantos misschien bij Liquita te zetten. Maar ik ben bang dat de andere 4 paardjes geen leven krijgen.
mmmmm, je hebt kans dat mavantos dan weer op de andere gaat jagen, om liquita voor haar zelf te hebben. denk dat ze dan echt met zijn tweeeen moeten! mag van mij wel hoor! maar zal grardus niet willen denk ik!
_sandra schreef:MiltonB schreef:wij gaan morgen een wereldreis maken, op vakantie naar Barneveld net nu het minder weer wordt
mag de pret niet drukken. ik loop morgen waarschijlijk ook in de regen in walibi! ach doen we regencape aan hahahahaha
LIQUITA schreef:.MiltonB schreef:wij gaan morgen een wereldreis maken, op vakantie naar Barneveld net nu het minder weer wordt
Ik heb jullie trouwens helemaal niet weg zien gaan vanmiddag. Dus wens ik jullie bij deze alvast een hele fijne vakantie