Stal de Groene Meer

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 23:44

goede avond all, ik heb een vraagje, zijn er mensen die in de ochtend / einde ochtend, begin middag naar stal gaan ? dinsdag en woensdag aanstaande ?

Om Donna haar bandage af te doen. Ze mag vanaf maandag overdag zonder stalbandage staan. Weer een stapje in de goede richting. Maandag is geregeld.

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 23:49

@Freya: Ik denk dat ik er woensdag op z'n vroegst om 14 uur ben. Is dat vroeg genoeg eventueel?

Poeh, heb daarstraks van Schiedam naar huis gereden met max. 60 km per uur op de snelweg. Ik vond dat géén fijn ritje....

Nu maar hopen dat ik morgen enigszins veilig naar stal kan komen! Paarlief heeft vandaag in ieder geval weer lekker buiten gestaan - één van de weinige voordelen van zo'n knalhard bevroren grond :D

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 23:51

Hoi allemaal! Cees heeft goed zijn best gedaan om het terrein te strooien, echt fijn. Het was een verademing om daar aan te komen na een spooky ritje op die dijk.. ik had op de terugweg bijna een ongeluk met 10 km per uur haha. Net heeft het weer gesneeuwd.. ik vind het wel gezellig hoor zo wit! Dit keer manege lessen in de binnenbak :D
Laatst bijgewerkt door _Noah op 20-12-09 00:21, in het totaal 1 keer bewerkt

jSophiaF

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 00:20

@ BBreedveld, ja dat is goed, thnx.

Alleen dinsdag nog, iemand die me dinsdag uit de brand kan helpen.

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 00:23

Okay, is goed. Staat ze nog steeds in dezelfde stal? En kan ik de bandage gewoon aan de staldeur hangen o.i.d.?

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 00:40

Donna staat tegenwoordig schuin tegen over haar oude box, tegen over Wahida. De bandage mag in het voeremmertje die leeg is.

Nogmaals thnx.

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 10:21

Goedemorgen! Die Schneehohe? Jetzt Geht´s Los! hahhaha
Even afwachten maar hoe het weer over een paar uur is.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 10:22

Als je vandaag komt ( wat misschien al niet zo veilig is )... Moet je je auto maar voor aan de dijk parkeren.

Er liggen na de bocht op de weg sneeuwduinen van een meter hoog...

Het erf schoonmaken doen we zo goed mogelijk, maar elke keer als we ergens geweest zijn sneeuwt het weer onder... :+

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 10:24

Mmmm,ik moet vanmiddag weg.dus als ik kom moet het `s ochtends zijn of anders aan het eind van de middag en dan gaat het regenen zegt men.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 10:27

Dan blijft Tence vandaag maar lekker in zijn boxje staan.

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 10:28

Ik wacht de middag af. Malvin laat ik denk ik maar een dagje op stal staan. Was eigenlijk van plan om vanmorgen ook al te gaan om water te geven nu zijn drinkbak bevroren is.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 10:42

Je kan hier al bijna niet naar buiten kijken,zijn er eigenlijk al mensen naar stal?

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 10:47

Als ze verstandig zijn blijven ze thuis. Volgens mij zie je niet veel als je in je auto rijdt!
Maar als je toch besluit te gaan, wil diegene Malvin dan water willen geven? Zijn drinkbak was gistermiddag bevroren.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 10:50

Het wordt er niet leuker op zo te zien.

bailey94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 10:52

wil welwater geven hoor dees,

ik zou moeten scheren, die heb ik maar afgebeld,
ouders moet bay doen en ik die 2 van ed weer, dus ik ben er begin middag

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 11:05

O, dat zou super zijn!

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 11:16

Ik moet voorzichtig m'n huis uit gaan heb ik gezien. De eerste sneeuwlawines heb ik al het dak zien afkomen! hahahah
Je zal het op je kop krijgen!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 11:20

Bij mij ligt tegen de deur van het trappenhuis al een meter sneeuw. :D

De kinderen uit de buurt worden ook wakker en die vermaken zich wel(de enigen waarschijnlijk)

mensen met honden keken niet zo vrolijk.

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 12:03

Goodmorning allemaal!
Hier nog 1 die zijn paard op stal laat vandaag! Krijg net een sms van een lieve stalgenoot dat bij Tiff de waterbakken het doen, jippie dat scheelt me weer een zorg!!
Ik hoor ook nu net op de radio dat er officieel een weeralarm is afgegeven, er zijn al heel veel ongelukken gebeurd en zelf een dode, er wordt nu echt afgeraden de weg op te gaan!! Ik denk dat ik maar lekker binnenblijf en zo weer lekker tegen manlief aankruip :P

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 12:34

Oh, jakkes, ik begin nu ook te twijfelen of ik wel zal gaan....

Vannacht heb ik nog in de rats gezeten over manlief....die moest zo nodig naar Thunderdome in Utrecht :( Had 'm nog gsms't dat hij maar lekker het feest uit moest zingen en dan 's morgens met de trein terug moest gaan, maar hij is toch met de auto naar huis gekomen. Gelukkig helemaal heel, maar pfoe, ik was wel blij dat ik 'm zag!

Ik baal er nu echt van dat ik al niet al te beste zomerbanden onder mijn auto heb. Ik heb echt 0,0 grip!

Misschien toch maar te voet naar stal :Y)

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 12:37

Al het eens opgehouden is met sneeuwen ga we een foto maken van ons huis en de tuin.
Moet eerlijk zeggen dat het wel een heel mooi gezicht is!

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 12:38

Doe inderdaad maar gerust voorzichtig Barbara!
Ik heb Tiff nu 6 jaar en dit is in totaal iets van de 4de keer ofzo dat ik vanwege het weer niet naar stal kan/ga... nou ik vind die 4 keer ook helemaal gescheten, daar gaat ze niet dood van!
En wat dat betreft ben ik Cees en Wil ook echt dankbaar voor de goede zorgen... ik maak me er niet druk om! :)

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 12:40

@Jarrah: Ja, je hebt helemaal gelijk! Hij komt, behalve beweging en wat hydrocortiderm op zijn mokplekken, gelukkig niets te kort!

Nog bedankt voor de waarschuwing Ruitje! Stel je voor dat je de dijk al opgereden bent en je moet er ook nogeens gaan keren! :oo Het wordt denk ik zelfs al steeds lastiger om te zien waar de wal ophoudt en de sloot begint, brr!

Wel jammer dat het maar blíjft sneeuwen, zo best buiten een sneeuwpop willen maken maar ik denk dat het smeltwater al mijn jas in loopt voordat ik bij het parkje ben :D

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 12:42

Mijn broer belde net,ik zou naar hun toe gaan omdat mijn schoonzus jarig is en die zei dat het niet te doen is om daar te komen.
Hij moest mijn nichtje ergens brengen maar hij is omgedraaid.Doorgaande wegen zijn heel slecht te rijden.
Ze geven ook steeds weeralarm af.

Ik blijf ook thuis.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 12:43

Ik kan niet eens fatsoenlijk over de galerij lopen,ga zo maar even sneeuwruimen zodat het ergste weg is.