Ik heb dinsdagmiddag weer les Da's mooi, dan kan ik d'r morgen misschien nog even longeren en maandag als ik uit school kom en ik ben op tijd ook nog even En kan ik dinsdag gelijk even kijken of mijn groene dekje past
Priszz
Geplaatst: 22-10-11 21:07
Ik heb Evalanche dus even iets nieuws geleerd gister, het begon als een grapje maar toen ze het doorhad en het commando wat erbij hoord had ze het al snel door, Flehmen op commando. Nu kan ze maar niet stoppen en vind ze het mega leuk om te doen, vandaag was dan ook het eerste wat ze deed toen ik de stal in kwam flehmen.. xD haha. Alleen ging het commando geven en de foto maken tegelijk iets moeilijker dan gehoopt. Haha
De andere foto's moeten nog even wachten tot ik toestemming heb van Emelie & Iris om de foto's hier te plaatsen aangezien hun op de foto staan natuurlijk =)
Haha bedankt , en graag gedaan, was een kleine moeite! =)
Ik heb toestemming van Iris gekregen om de foto's van haar en Baira in dit topic te plaatsen dus ik ga ze ff uploaden en in de volgende post staan ze hier =)
&& De directe reuze sprong daarna! Echt geweldig dat ik die op de foto heb kunnen krijgen!
Iris & Baira =)
Jammer van de vlek [wss door het licht..] Maar vind hem alsnog leuk!
Duss, als jullie springfoto's/actiefoto's willen, wees niet bang om Pris te roepen [wel een dag van te voren dan kan de camera klaar gezet/opgeladen worden/leeg gemaakt worden. =), haha. Andere foto's natuurlijk ook! Btw, dit was m'n eerste keer springfoto's maken
Je mag je zeggen hoor. Als je wilt oefenen mag dat altijd Ik wil je ook tips en trucs geven in het fotograferen, als je dat leuk vind? Dat je bijv de vlekken niet meer krijgt etc
Als je dat wilt graag! Ik vind het altijd leuk om bij te leren en foto's te maken, niet dat ik er echt 'werk' van wil maken aangezien ik het een hobby wil houden en als werk zijnde moet het..
Maar heel graag! =), [Vlekjes kwamen door tegen de zon in foto's maken zeg maar.. ]
Nog meer fotografie-mutsen haha. Ben er ook mee bezig, met m'n FujiFilm Finepix S5600. Kan er wel lekkere plaatjes mee schieten, maar ben toch beetje aan het sparen voor een nieuwe Canon SLR.
Dus als je nou nog vragen hebt zou je ze eventueel ook aan mij kunnen stellen.
Zijn leuke foto's geworden van Iris en Baira, leuk om d'r nu kaal te zien haha.
@Desteney_, Is goed, bedankt voor de tip ik denk dat ik er vrij snel wel gebruik van zal maken haha. Ben namelijk altijd in om nieuwe dingen te leren! Je kan namelijk nooit teveel leren in mijn ogen
Ik heb je een PBtje gestuurd met wat foto's Kan nu niet bij al mijn foto's, maar zo heb je ook al een indrukje
Anoniem
Geplaatst: 24-10-11 22:20
Morgen weer rijden Op dat soort momenten hou ik echt van m'n school haha. Heerlijk die poownies daar
En daarna misschien nog even naar de xenos, of op woensdagochtend.. Ze hebben zo'n mini foto ding geval.. met van die lampjes (2 stuks), achtergrond rol et cetera.. Niet supergroot (40 x 40 x 40 geloof ik) maar goed genoeg om mee te oefenen Beter zoiets voor 3 tientjes dan dat ik gelijk iets van honderden euro's koop en dat ik er voor geen meter mee overweg kan tis gewoon leuk om even te proberen. Ben weer op het punt dat ik m'n camera weer lief vind Wilde hem een tijdje geleden zowat het raam uit donderen.
@Olympia, bedankt voor de foto's ik heb ze nu snel gekeken en bekijk ze als ik thuis ben nauwkeuriger! =)
bfsunshine
Geplaatst: 25-10-11 13:15
Trouwens pris, zie het nu pas. Op de foto, waar Baïra springt de eerste 2, met die reuzesprong, ligt de grondbalk aan de verkeerde kant . Kan ook een reden zijn he, waarom ze zo gek sprong.
Verder hele leuke foto's! En leuk dat ik je van de week tegenkwam