Manege Castellum [ de Meern ]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamybol

Re: Manege Castellum [ Haarzuilens ]

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 16:32

24, alle manegepaarden en Robin Hood, en dan dus nog de pensionners en dus geen enkele manege Fries.

Marktplaats staan echt van die oude die eruit zien of er iemand ín is doodgegaan. Dat wil ik niet. :P

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 18:12

Bianca en Leon gaan 1 November al weg. Dus neem aan ook uit de Carrousel.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-12 20:28

Jep en Greet zou mee gaan.
Dacht dat het nog niet naar buiten mocht, heb je het van Leon en Bianca zelf, of ontkennen die nog steeds?
Ze zijn ook bezig om Cora en Janti+Ed over te halen en willen het liefst ook manege klanten mee nemen, al zeggen ze dat natuurlijk niet.

Ze gaan letterlijk een 2e Castellum na-bootsen daar. Carrousellessen, Sinterklaasfeesten, Moeder en Vader-dag rijden, Ponykampen... noem maar op.
Ron gaat ook mee, die gaat voor ze werken, Jef hebben ze ook geprobeerd over te halen, maar die blijft (voorlopig) nog.

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 20:36

Ik heb al gezegd wat ik er van vind.. := :')

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 20:36

Erg onvolwassen vind ik dat. Ik ken ze dan niet, maar vind het niet bepaald netjes om manege klanten 'weg te halen' mocht het doorgaan. Of over te halen of op z'n minst maar durven vragen..

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-12 20:39

minouesmee schreef:
Ik heb al gezegd wat ik er van vind.. := :')

Hahahaha ... wijselijk ;) Zijn nog je buren ...

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 20:40

Inderdaad. :)

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 20:42

Bianca zat het zelf tegen me te vertellen toen ik het vroeg of het rond was. En nog wel meer, toen ze naast mij met An zat te kletsen, maar dat ging vooral over het manegegedeelte.

Cora gaat trouwens helemaal niet weg. Heel misschien ooit naar Verweij, maar voorlopig zeker niet. Lau zat te vertellen dat er een roddel ging over ze dat ze wegginggen.

Jeff ben ik nog wel benieuwd naar, die is vrij close met Leon. Hoewel hij hier natuurlijk werk heeft.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-12 20:46

Hmm ... ja nu ze het van de week tegen Ellen en Merce verteld hebben moeten ze natuurlijk wel zelf zeggen dat ze weg gaan, want ontkennen kan niet meer.
Wat ik hoorde was dat ze bezig waren om Janti&Ed en Cora&Laura over te halen om mee te gaan.
Jef kon daar ook aan het werk, maar heeft nee gezegd. Benieuwd hoe dat straks thuis gaat, met op 2 maneges werken,.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 21:14

Ik geloof niet dat dit de juiste plek is om dit te bespreken, voornamelijk omdat het vooral verhalen zijn die niet bevestigd zijn door de direct betrokkenen. En deze mensen komen ook niet hier in dit topic om zichzelf te verdedigen.
Denk eraan dat wat je eens op internet zet, daar altijd zal staan en bedenk dus ook goed of je over tig jaar nog aan bepaalde uitspraken herinnerd wilt worden.

Wat mij betreft gaan we het dus weer gewoon over Manege Castellum, de lessen en vooral de paarden en activiteiten hebben. Tot het zover is, is dit dan mijn laatste post in dit topic.

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 21:18

Ben ik het wel met je eens Rian.
Ben overigs wel benieuwd wanneer het nu eens officiëel bekend word en hoe en wat. Hou niet van die onzekerheid
Maargoed, dat is dan ook mijn laatste ding erover hier.

Terug ontopic
Je ging wel lekker Rian op Koei.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-12 21:19

Rian, wat ik zeg heb ik altijd uit betrouwbare bron(nen), zo niet dat plaats ik het ook niet. Dus voor mij maakt het niet uit als het er over 20 jaar nog staat, of dat andere het kunnen lezen. Dit zijn namelijk dingen die ik niet zelf verzin ;) Al zou ik het soms willen, want dit is gewoon geen fijn nieuws.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 21:28

Zoals gezegd, ook al in het betrouwbaar, het zijn berichten die niet op een plek thuishoren waar de betrokken niet zijn.

Zo las ik een jaartje of 8 geleden hier op bokt dat ik mijn huwelijk had verbroken vanwege de ex van een schrijfster hier. Zij vond haar bron betrouwbaar genoeg om dat hier openlijk met zijn en mijn naam te posten. Zij was overtuigd van haar gelijk.
Dat had ze niet...

Ontopic: Ja, echt heerlijk gereden! Schouderbinnen ging ook goehoed! Jammer alleen van die linkergalop aanspringen op de lange zijde, dat wordt nog even goed oefenen voor de volgende wedstrijd.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-12 21:33

Ik vind het dan wel apart, dat de andere "roddels" die ik altijd weet wel gewoon worden geslikt, het komt nu te dichtbij en je weet het geen plek meer te geven. Het is en blijft een topic waar over van alles gepraat word, dus ook over het verhuizen/nieuwe manege oprichten van Leon en Bianca. Ik kan er niks aan doen, dat iedereen er zo geheimzinnig over doet en jij blijkbaar het er te moeilijk mee hebt.

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 21:40

Dat is ook altijd lastig. Vooral het voelen of je dan goed zit. Verschrikkelijk moeilijk.

Maar jeetje, dat is ook wat als je dat dan ineens leest! Zou me rotschrikken als je ineens een heel ander verhaal leest. Idd weer her gevaar van internet...

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 21:44

Ik vind best dat we er gewoon normaal over kunnen praten hier. :)
Ik gun het Leon en Bianca maar er zijn wat dingen die ik persoonlijk anders zou doen.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-12 21:45

Oke, ik ben nog 1 keer heel duidelijk, want ik hou niet van achterbaks gedoe. Zodra het niet in het topic komt, durft iedereen zijn bek open te trekken dat ze het niet verwachten en een schande vinden en noem maar op. Maa omdat, na wat google'en iedereen dit topic kan vinden houdt iedereen nu zijn bek. Deze mensen zijn pas achterbaks en niet eerlijk tegen de mensen die de berichten hier na kunnen lezen.

Dit gedoe mag van mij iedereen weten, zal Leon en Bianca, Ron, Jeffrey, Laura, Greet, Laura, Cora, Ellen, Mercedes, Janti, Ed en weet ik veel wie allemaal dit topic eens geven, zodat ze kunnen lezen dat we achter hun rug om roddelen. Ja ook jullie ook. Vorige week toen het nog een gerucht was, kon iedereen niet zijn mond houden.
Ik gun het iedereen van harte om mee te gaan of een eigen manege te beginnen.

Dat we dan nu ineens doen, alsof het nooit te spraken is geweest vind ik wel schandelijk. Zoals Esmee zegt, kunnen we het er gewoon en normaal over hebben. De roddels worden niet voor niks verspreid op de manege, er zit overal een kern van waarheid in.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 21:53

Ik heb vorige week ook mijn grens al getrokken. Dit zei ik op 3 oktober, dus een beetje jammer dat mijn integriteit nu op zo'n wijze in twijfel wordt getrokken:

Dreamybol schreef:
Ik ga hier zo online even niet verder op in. Vind het jammer van de leuke groep mensen die we nu hebben, dat is het laatste...

Ik heb ook verhalen gehoord, andere dan Samy blijkbaar. De waarheid zal in het midden liggen, dat ligt ie namelijk altijd.

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 21:53

Ik denk vooral dat we onze meningen en speculaties wat meer voor ons moeten houden. En dan niet alleen over dit onderwerp. Want er word vooral gespeculeerd met weinig betrouwbare bronnen.
En ja, ik gooi ook te snel mijn mening op internet. Niet alleen op internet trouwens, Maargoed.
Denk dat we daar iets voorzichtiger mee moeten zijn.
Het onderwerp opzich vind ik geen probleem, maar zolang er bijna niks officiëel bekend is, is het grotendeels gespeculeer.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-12 21:57

Mijn bronnen zijn in 99% ALTIJD betrouwbaar ...
Ook in dit geval!

- Misschien wordt het wel nooit officieel, pas als ze weg gaan. Moeten wij dan een halve maand onze mond houden omdat het officieel nog niet bekend is, maar iedereen het er wel over heeft?
- Wel apart, dat de roddels altijd van mijn kant komen, wel kloppen ...... ondanks dat andere mensen het blijven ontkennen. Heb van jullie nog nooit een roddel of gerucht gehoord. Over de nieuwe manege kan iedereen wel wat vertellen.

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 22:00

Dat kan. En toch horen we weer veel verschillende verhalen. Niet iedereen is even betrouwbaar qua verhaal. Betekend niet dat het jouw bronnen zijn die niet waar zijn. Maar er word hier teveel afgegaan op verhalen, dat is niet altijd goed.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-12 22:03

Iedereen mag hier zijn verhaal doen, lijkt wel alsof er nu mensen hun haggie proberen te redden, bang dat er mensen achter komen wat ze over andere hebben gezegd

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 22:06

We kunnen beter gewoon eerlijk zeggen wat we denken dan dat we een lariekoek verhaal vertellen met leugens er in.
Laatst bijgewerkt door minouesmee op 11-10-12 22:09, in het totaal 2 keer bewerkt

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-12 22:07

minouesmee schreef:
We kunnen beter gewoon eerlijk zeggen wat we denken dat een lariekoek verhaal vertellen met leugens er in.

Je mist een woord ;)

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 22:09

Dank je wel Grammer Nazie Sam. :+