"Hof ter Ede" - topic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bloemsuiker

Re: "Hof ter Ede" - topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 15:18

dat zie ik

Bloemsuiker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 15:18

dat zie ik

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-06 15:22

ja ik ga met ali wandelen met stoute bassie!!

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 19:35

NewGirl_BQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 19:41

GVD , m'n broer is zoo dom geweest!
ij eeft op zo'n link geklikt van da stom virus dat de ronde doet op msn ... en kgraak nie meer op msn, kzit nu op Emessenger via internet en pc doe echt raar, toont heel de tijd popups Boos! en krijg et virus nie weg, virusscan ligt nu aan ma tveranderd liek nog nix

alster dus iemand zegt tegen jou : is that U met ne site nie op klikken of gebt et ook zitten,

als dr nog mensen zijn die weten hoe je da virus kan verwijderen laat et dan weten Tong uitsteken

Bloemsuiker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 20:01

kheb da ook gehad... Kheb dan gezegt van '?' (kwist nie heel zeker ofdat een virus was) dan zei ze van 'wa' en kheb het dan gekopierd, daarna ging ze offline Bloos

Tis een heel irritant virus om weg te krijgen... blijkbaar

silverlea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 20:14

oh nee irritant gedoe met virussen.. Gelukkig heb ik daar geen last van, m'n moeder zorgt voor allerlei updates van virusbestrijders Haha!
Hoe was de wandeling Alison?
Sinds gisteren zitten m'n bollies op stal en binnekort wordt Beth geschoren door m'n lesgeefster.

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 20:19

ik heb 2 virusscanners en een broer die voor alles optijd zorgt Nagelbijten / Gniffelen
krijg da soms ook, ma kben nie zo dom om daar op te klikken Clown Knipoog

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 21:50

aach, keek net op uitslagen 1/2 finale stijlrijden

je bent net niet geselecteerd ofzo Yulan ? zo k*t daj der net zijt buiten gevallen :s:s:s

Zeebries

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 08:51

Goeiemorgen!
Ja idd heel poedersuiker.
Hij was hypernerveus (wat wil, een hele week niet deftig kunnen rijden door combinatie van schoolwerk+vroeg donker+niet altijd berijdbare pistes). In de eerste omloop verschoot ie en kverloor me stijgbeugel en kheb da parcours echt op de snelste tijd uitgereden, helaas was 't stijlrijden. 't Parcours derna ging echt heel goed. Twas wel heel moeilijk, technisch, omdat je na een oxer van een dubbel op ong 4 meter een overgang moest maken naar draf, en de eerste keer kon 'k hem nie houden en heb ik in galop drafhindernisjes genomen Clown
TIs jammer, mja, nx aan te doen. Mss wel beter want hij doet al eens mee in Mechelen en kben bang dak em anders te veel zou belasten ivm trainen voor 't springen enzo.
Moja, de jurering was ook niet eerlijk. Me vriendin reed met haar pony 2 nette ,correct omlopen en zij was nog onder mij geklasseerd, totaal niet eerlijk! En tja.. de enigste hengst heeft natuurlijk weer gewonnen. Jurysport... Moja, 'k trek me der nx van aan, 'k sta niet onder druk door de eigenaren ofzo, dus ja Tong uitsteken

NewGirl_BQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 20:05

hellow ,
ow zo jammer daje der net nie bij bent yulan!
da stom virus is nogaltijd nie weg ma kan al terug op msn, ma tzit nogaltijd in de pc, wss gaan wem moeten legen en opnieuw installeren Boos! , de wandeling ging goed , ma vanaf we in draf gingen begon bastet met aar hoofd te schudden om te bokken fzo Tong uitsteken ma webn dan e paar keer gedraaft endan stap enz , twas wel leuk ,ma volgende keer moeten we voor ne hele dag gaan want we waren al redelijk laat , en desprit aar hoefijzers moeten vervangen worden Clown

NewGirl_BQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 20:02

halllow Tong uitsteken

NewGirl_BQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 20:26

omg ,kreeg vanmiddag een sms van een numr dak nie ken, en ie zei : dag lief knap meisje .. en ik zo vanhuh omg :s , kstuur trg: vanwaar datie men numr eeft en vanwaar dak em zou moeten kenne,wa z'n naam is enzo , en nu stuurtie, ja knoem geert , en je nummer stond op een venster opgeschreven...
ie vroeg ook of dak nog nat school ging of nie en toen zeitie dat ij al werkt in de post van brussel.. dus tis wss zo'n kiezige pedo Tong uitsteken hahahaha best wel grappig Tong uitsteken
ma aan den andere kant ma creepy Tong uitsteken

kga em negeren Knipoog
vuile pedo vent Clown

silverlea

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 20:35

Hoi..
hahaha eetje.. mannen van de post zijn zowiezo lichten kiezig.. Doet me eraan denken, er kwam een nogal nat pakje aan bij m'n lesgeefster.. zaad voor KI. De vrouwelijke postbode vroeg wat het was en zei nogal op een achterlijke manier: kga toch niet zwanger worden hé ?? Clown
Morgenmiddag zouk vanalles weer willen doen.. chemie blokken vo donderdag, gaan kijken naar een ver familienichtje die rijdt in de blauwe zaal bij de beginners (waar ik me dan weer dood kan ergeren aan de lesgeefster. Ik heb zelf eens dat nichtje laten rijden met m'n pony, en het verliep echt goed.. Ze zit gewoon te prutsen in de blauwe zaal, maar soit.) zelf rijden met Beth, een wandeling aan de hand maken met Boefje,..

NewGirl_BQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 20:37

Tong uitsteken haha, idd mensejs van de post.. zijn maar creepy Tong uitsteken
kzou morgen ook nog veel willen doen maar denk dat et er nie ga van komen,
btw , bedankt voor de zak wortelen é Knipoog voort moment gaan we wel toekomen oor Lachen

silverlea

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 20:40

ohja, m'n pa heeft vandaag om nieuwe geweest hoor. Dus er zullen pas nieuwe zijn over 4 weken ofzo. Moeten er geleverd worden ? Kweet niet wat m'n pa gedaan heeft ofzo want hij is niet thuis.
En nog iets, kweet niet of dat je het gezien hebt, de pony's zitten sinds zaterdag bij de boer Haha!

NewGirl_BQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 20:45

jaa khad jullie zaterdag naar de boer zien gaan Lachen
euh blijkbaar eeft je pa nog een zak mee gebracht Tong uitsteken , we gaan zeker nog toekomen voor 4 weken en als we geen meer hebben gaak et je nog laten weten ma vot moment ebbn we wortels genoeg Clown merci é Knipoog

Zeebries

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 22:40

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-06 23:22

vint toch, aje die foto zou zien zou je nog denken da bastet ZIN heeft om te springen Haha! Tong uitsteken

Afbeelding

Dat was in de tijd dat ze alles met plezier sprong en nooit weigerde.. Tong uitsteken

Zeebries

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 08:22

Oeie is ze nu zo anti springen? Tong uitsteken

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 13:28

Khad gisteren leuke dressuurles met Peggy Haha! ze heeft nog nooit zo ontspannen gelopen Haha! ze kwam zelfs in de hand Clown stel u voor Clown. Einde leverd da werk iets op Sigaar. Nu mogen ze aar wel nie weer verpesten Nagelbijten / Gniffelen alst goe blijft gaan verder gaak mss keer dressuurwedstrijdje proberen achter de kerst, Jumpingetje ook Vork

NewGirl_BQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 20:18

olé olé olé Tong uitsteken
zondag hebben we een afspraak met Astragirlie Lachen
ze verkoopt haar veelzijdigheids kieffer zadel en dat zadel datk nu heb zit echt niet goed en tis kwn oe zwaar Boos! , en volgens mij passet ook nie meer op desprit want ze doet echt mega ambetant alsk aar wil opzadelen... kwou zoiezo al een ander zadel kopen Lachen en zag ineens een topic van astragirlie dus we gaan dat zadel proberen
nu nog hopen dat et past Lachen

Zeebries

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 22:58

Hihi,doe eva de groetjes van me! Haha!

Bloemsuiker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 13:54

Boe Tong uitsteken

Kzit ier int school.

Kga zaterdag voor de laatste keer (in 3 weken!) kunnen rijden Verdrietig klote examens

silverlea

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 18:18

Jammer dat je niet mag rijden omdat het examens zijn.. Ik laat m'n paardje niet staan, ik heb het grootste plezier wanneer het examens zijn Haha! Lekker leren, relaxen, stukje slapen en naar de paardjes.
Sinds gisteren is het net alsof een bom ontploft is.. Beth staat super zot. Maar ze heeft lekker fijn gelopen over de baantjes van maleveld. Binnekort gaan de haren eraf, ze kan dan nog zotter zijn Clown Daarnet ben ik de paardjes gaan binnensteken.