Goeiemorgen!
Ja idd heel poedersuiker.
Hij was hypernerveus (wat wil, een hele week niet deftig kunnen rijden door combinatie van schoolwerk+vroeg donker+niet altijd berijdbare pistes). In de eerste omloop verschoot ie en kverloor me stijgbeugel en kheb da parcours echt op de snelste tijd uitgereden, helaas was 't stijlrijden. 't Parcours derna ging echt heel goed. Twas wel heel moeilijk, technisch, omdat je na een oxer van een dubbel op ong 4 meter een overgang moest maken naar draf, en de eerste keer kon 'k hem nie houden en heb ik in galop drafhindernisjes genomen 
TIs jammer, mja, nx aan te doen. Mss wel beter want hij doet al eens mee in Mechelen en kben bang dak em anders te veel zou belasten ivm trainen voor 't springen enzo.
Moja, de jurering was ook niet eerlijk. Me vriendin reed met haar pony 2 nette ,correct omlopen en zij was nog onder mij geklasseerd, totaal niet eerlijk! En tja.. de enigste hengst heeft natuurlijk weer gewonnen. Jurysport... Moja, 'k trek me der nx van aan, 'k sta niet onder druk door de eigenaren ofzo, dus ja