Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
casjuh schreef:trouwens... heeft er iemand verstand van bitten?!
Veyton had ik namelijk een dubbelgebroken watertrens in gedaan met het inrijden (nja... na het zadelmak maken, heb hem voornamelijk bitloos gereden ivm tanden wisselen enz.). Ik wil nadat hij klaar is met wisselen namelijk toch weer met bit gaan rijden aangezien ik dan toch wat meer te vertellen heb. Zodra hij schrikt gaat hij er keihard vandoor en dan laat ik hem eerst gaan, maar dan nog heeft hij zo zijn momenten dat hij bijna die muur door wil... Erg gevaarlijk dus...
Maar nou komt het probleem. Veyton accepteerde dat bit eigenlijk niet en ik ben er een beetje te snel mee gestopt.
Ik heb nou zoveel verhalen gehoord van "je moet dat bit want blablabla" en dat ging van een stang naar dubbel gebroken watertrens dus hahaha ik weet het niet meer
Wie heeft er ervaring met inrijden van jonge paarden en met welk bit kan je het beste beginnen?!
Bitloos gaat eigenlijk wel.... maar hij gaat op een gegeven moment zó hangen in mijn handen (hij wil het liefst met zijn neus over de grond of zijn neus omhoog!) wil hem een beetje daartussenin krijgen hehe
). Heb niet zo heel veel les van haar gehad verder. Pluutje schreef:By the way.... Kent 1 van de Wennekers gangers ook Anja met Lancome? (en ik geloof dat haar dochtertje nu ook een ponytje heeft). Hoe gaat het met hun? Vond haar altijd wel aardig (ze stond vroeger op de Ruif) en kwam haar toen een keer tegen toen ik op wennekers was. Geloof dat ze ook nog een tijdje op Spaarnwoude heeft gestaan?
volgensmij gaat het goed met hun.... (ken ze alleen van gezicht hoor....) hiervoor stond ze idd op spaarnwoude. Joki schreef:Niemand die Yolanda van Wennekers kent; krijg net te horen dat het paard daar toch echt staat
Joki schreef:haha die info heb ik allemaal niet weet alleen dat het een kwpner is dat helpt dus ook niks
er is wel een nieuw paardje in de uitloop bijgekomen maar ik weet niet of dat die is....erg aardige mensen zijn dat. Joki schreef:ze is wel nieuw ja en ze was met spoed op zoek moet ff bedenken of ik positief ga antwoorden
Nee msn luisterde echt niet
je kan toch altijd wat afspreken en is het niks nou dan niet....
Joki schreef:Haha tja wil geen guus en olgaverschijnselen meer en die waren in het begin ook wel aardig
maar leuk paard die nieuwe?
gewoon doen. 
Schimmelig schreef:De stalhoudster was overgens loei enthousiast over het bewegen van Markies. Ze kwam helemaal speciaal naar mij toe om dat te vertellen
Morgen weer een lesje op Mootje, hihi. Daar heb ik heel deze week geen tijd voor gehad
muiszje schreef:Schimmelig schreef:De stalhoudster was overgens loei enthousiast over het bewegen van Markies. Ze kwam helemaal speciaal naar mij toe om dat te vertellen
Morgen weer een lesje op Mootje, hihi. Daar heb ik heel deze week geen tijd voor gehad
ik kom echt een keer langs om em te rijden,, ben zo benieuwd!![]()
(gaat ie snel weg?!)