Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kooslover schreef:Handen op je knieën
. dat is bij mij een lange lijst....
, Lando

hihi. Ik was aan het rijden en meneer vind het heel eng als je hem met de zweep aantikt, dan gaat die gek doen. Nu was ik aan het draven en tikte ik hem dus blijkbaar aan wat ik niet doorhad, begint hij opeens als een idioot te bokken haha. Nouja en ik zat heel ontspannen en had het niet verwacht dus m'n ene been lag al in z'n nek.. Gelukkig bleef ik verder wel zitten
Moest wel lachen eerlijk gezegd! 
(over esther's lijstje
)
die vind het aantikken met de zweep ook altijd heeeeel leuk... Hij wordt steeds gekker daarin
, nog ff en hij slaat helemaal op hol
.
. Ga me dan echt niet druk maken!!! Vanavond weer naar Atlas... En daarna nog naar de fysio... Lekker druk daggie weer
) 
en het is saaaaaaaaaaaaaaaai. Moet mezelf maar een beetje vermaken.... Gezellig e-mails beantwoorden enz

Horsefreak schreef:Gefeliciteerd met je verjaardag.
Mariet schreef:Horsefreak schreef:Gefeliciteerd met je verjaardag.
Morgen pas
. Volgens mij snapte die het niet echt
. Hij dacht de hele tijd van mag ik dr nu nog niet uit.... Maar toch wel weer gelachen met m
. Kon m zelfs laten wijken enz... en achterwaarts. Hopelijk wordt de longeerbak de komende week wat beter.... Het wordt volgens mij alweer wat droger
)
Maar ik gaat het binnenkort wel proberen
, denk van de week wel... Spannend