Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
saroanda schreef:Goedenavond iedereen, ik vroeg me af of er nog mensen uit almere naar Equitana in Essen willen, maar geen vervoer hebben. Ik wil graag de 13e of 14e, maar heb nog niemand gevonden die mee wil. Pm me maar als het je wat lijkt.
Maar wie ben je eigenlijk ( niet banketstaaf of raar bedoeld!
Mwhaha maar ik ken je niet
)
of tenminste ik heb haar niet eerder daar gezien
. fallenangel3 schreef:Iris ze zit ook in het Almere topic. Sinds vandaagof tenminste ik heb haar niet eerder daar gezien
.
Het overviel me een beetje
mwhaha
.
ik voelde echt dat ik hem nu genoeg ruimte gaf !
Echt trots

saroanda schreef:sorry, sorry. Bij deze stel ik me dus voor. 24 jaar oud, genaamd Sandra. Vroeger bij rsva in Haven gereden. Tijdje gestopt. Sinds vorig jaar weer begonnen bij Equi Mare in Lelystad. Sinds twee weken in bezit van eigen pony, sta nu bij lies. Zou wel in Haven willen staan, echter ietsje te duur.
Mwhahah.
Iriis_ schreef:Oww trouwens!!
het springen ging zoooooooooooooooooooo goed vandaag met Valentino!![]()
Ik dook zelf ook helemaal mee enzz !ik voelde echt dat ik hem nu genoeg ruimte gaf !
Echt trots
saroanda schreef:sorry, sorry. Bij deze stel ik me dus voor. 24 jaar oud, genaamd Sandra. Vroeger bij rsva in Haven gereden. Tijdje gestopt. Sinds vorig jaar weer begonnen bij Equi Mare in Lelystad. Sinds twee weken in bezit van eigen pony, sta nu bij lies. Zou wel in Haven willen staan, echter ietsje te duur.
fallenangel3 schreef:Hey Dames, wie krijgt hier les van Sandra?
haha hoi sandra ik ken je pony vet schatige haf
voor als je me niet kend
hih ben de eigenaar van jastrade ik sta aan de overkant
je zal me vast wel is voorbij hebben zien lope teminste hah ik jou wel 

Melanieetjuh schreef:Lisette hoe heb jij gereden??
Liisette_ schreef:Melanieetjuh schreef:Lisette hoe heb jij gereden??
niet echt lekker.
begin ging een beetje slecht..
midden ging wel goed.
en de laatste sprong ging weer slecht voor me gevoel ..