Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wat goed dat Daan de plas-c aan het ontdekken is! Nog even en hij is zindelijk, da's ideaal natuurlijk.
Heb meer zin om lekker lui in mn stoel te hangen in de zon, dan zo actief achter de laptop vanalles moeten
Maarja, nog even
Een ergo is ook 2 maanden naar Argentinie geweest. Zij kwam ook terug met super verhalen en foto's. Ben benieuwd wat jij allemaal gaat zien enz!

Neehoor, Nous is is goede handen bij dr! En Marieke geeft dr ook iedere dag een snoepje; die komt niets te kort
(al ga ik dr wel missen!) Daarna nog een paar uur op strand gelegen. Vond t heel heel flauw dat jij niet meer meeging hoor Anne; volgende keer ga je echt mee, kom ik je persoonlijk ophalen
Hihi!
Maar is goed hoor
Een volgende keer ga ik mee!
Was vergeten dat de zon hoog staat en dus best tijdens het werken achter de laptop op mn rug kan schijnen. Dus nu maar een ander shirtje aan en zo eens kijken of ik weer in de zon kan
Heb er gewoon een vakantie gevoel van zo
Heerlijk!
Veilig en wel.
Maar dan weten jullie iig dat ik goed ben aangekomen!
Ziet er zeker gezellig uit!
Zie me zelf er nog geen steken nl
Was Voice braaf? Of is ze weer bokkend door de baan gegaan? Of deed ze dat niet meer?
Fijn! En gelukkig viel de reis je ook nog wel mee. Hopen dat de terugreis je ook mee gaat vallen (al gaan we daar nog maar niet aan denken
Geniet eerst maar van Argentinie
)
) met mondkapjes onderzocht worden*

!

Máár heb wel netjes eerst gegokt en dáárna pas gespiekt! 
Ach als t maar lekker ligt hè
haha

Leuk dat je weer op Flint mag rijden, want dat kan je altijd echt missen als je even niet kan rijden!
Dat was zooo gaaf!!! We werden opgehaald na uurtje rijden kwamen we bij mooi complex aan, zo groot! Paarden gezadeld en we hebben eerst wat les gehad, hoe houdt je stick vast en hoe en wat en daarna wedstrijdje gedaan. Paarden zijn super wendbaar en kunnen zo van niets keihard weggalopperen en weer stoppen en 180 graden draaien. De paarden volgen ook echt zelf de bal, zo grappig. (paarden waren gewoon af en toe sneller met reageren op de bal dan wijzelf
) Er komen ook nog wel veel regels bij kijken, best nog een lastige sport! Nu hebben we wel erge spierpijn, toch aantal uren met zo´n stick intensief gereden, en die dingen zijn niet heel licht! Heb nog foto´s, maar krijg ze hier nie op de compu, dus die houden jullie tegoed!
Tot de volgende keer!