Ik was bezig met Merania d'r vliegengeval. Toen 'schrok' ze en sprong opzij. Jawohl, op m'n teentje. Dacht dat het wel meeviel, maar niet dus. Hij werd een beetje erg dik en paars en blauw dus ik ben maar even naar de dokter gegaan. Gebroken. En het leuke is nog dat er niets aan gedaan kan worden. Tja je kunt ook moeilijk een klein teentje in het gips doen
Ik heb een verslag gemaakt voor nederlands, ingeleverd via de mail. Kwam mij mentoor naar me toe, dat zij hem niet ontvangen had. ik opnieuw gestuurd. Toen hoorde ik niks meer, ik dacht zit wel goed... Nu kwam zij ermee dat zij hem niet had (afgelopen week). Ik op mijn computer gekeken, ik heb hem ook niet meer (al verwijdert). nu krijg ik een e-mail van haar binnen, dat dit mijn allerlaatste kans is, en dat zij met haar hand over haar hart strijkt om mij nog die kans te gunnen om dat verslag te maken, om die 1 uit mijn lijst te laten verdwijnen..
zij was dit jaar overspannen, ook in de tijd dat ik mijn verslag moest inleveren
is meer kiezen voor mij of ik met een 6 wil overgaan of 7... Niet moeilijk, met een 6 neem ik genoege, maar ik vond dat ze in de email deed dat zij zo goed mens is en ik niet..
Ik heb even overlegd met meneer Turk, omdat ik eerlijk gezegd niet zo goed wist wat ik nu met jouw mededeling aan moest. Moest ik volharden in de 1, omdat je alle kans gehad hebt? Of moest ik toch maar met mijn hand over mijn hart strijken en een ALLERLAATSTE kans aanbieden?
ik had ook hoofdpijn! Half nog! Moest effe tukken om bij te komen, nu thee en een pannekoekje op (oke en een mercietje), ga ik weer op de gezonde noten en gedroogd fruit haha! En verder puzzelen, helpt tegen de verveling haha