jeeeeetje Lucy, wat een lijst zeg, had ik dat nu maar op dit moment. ging ik veel relaxter mijn examen in. ik ga lekker vanacht leren, moet nog mega veel. maar morgen ben ik dan ook wel klaar, nouja vrijdag nog een schrijftoets, maar dat telt heel weinig mee. dan nog mijn herkansing volgende week en dan LEREN LEREN LEREN, jippieee haha.
ik kijk soms nog wel op het forum, maar heb nooit zoveel te vertellen haha. maar wilde even zeggen dat jouw foto's linda leuk zijn, jouw lieveling is ook de mijne, lekker dier zeg!
met Valentino gaat het ook allemaal goed, hij heeft echt de lente in de bol en is heel vrolijk. ging hem dinsdag uit de wei halen. doe ik altijd gewoon zonder halster+touw. want hij loopt achter me aan. dus ik zo kom we gaan rennen. en hij gelijk in draf met allemaal vreugdebokjes enzo zo lief!
en had zondag met hem gewandeld, anderhalf uur! ook gegalopeerd etc. hij luisterd dan ook echt heel goed naar je, echt fijn! dus helemaal in de wolken met hem.
nina, mijn zus heeft vorige week de halve marathon gelopen, oftewel 21 km!! je hebt dus nog een lange weg te gaan, hahahaha. ik kan dat ook niet hoor;)
nou dit was even mijn leerpauze, ik ga er weer voor!
slaap lekker allemaal!