Ahhh, arme Sjimmie.. Hij wil wel bij Sandy denk ik
loveseben
Geplaatst: 18-03-11 23:21
Sjimmie krijgt of een geknutseld stalletje bij het hooi of hij gaat weer naar zijn zomerplekje achter de buitenbak Nico wist nog niet wat hij ging doen
loveseben
Geplaatst: 18-03-11 23:22
Liesje89 schreef:
Ahhh, arme Sjimmie.. Hij wil wel bij Sandy denk ik
Nee, Nico vind dat zielig voor de kids die wel eens wat met hem doen (Of stiekem kan hij er geen afstand van doen )
ja was zeker een mooie dag nes Wel fijn dat je nog mooie plaatjes hebt kunnen maken! Ik ben benieuwd! Ze zag er in ieder geval erg mooi uit! Maar denk wel dat ze het koud heeft gehad!
loveseben
Geplaatst: 19-03-11 19:28
Ze zag er super uit Idd erg zonde van de regen
@Noes, jij hebt nog helemaal het nieuws niet gemeld hier Van de week was iedereen er over aan het praten, dus volgens mij mag het nu wel bekend worden
loveseben
Geplaatst: 19-03-11 19:32
Eben word al wat rustiger in zijn nieuwe onderkomen, maar durft nog steeds zijn hoofd niet naar buiten te doen, watje Moet er wel erg aan wennen hoor Eben staat al vanaf 3 december 2006 in dezelfde stal, dus is wel even heel erg omschakelen En aangezien ik echt een gewoontedier ben, samen met Eep....... Moest gister mijn tas hebben en liep dus regelrecht de verkeerde stal in
loveseben
Geplaatst: 19-03-11 19:33
O, en Eben heeft vandaag met Olger buiten gespeeld Want vond die Olger het fijn om effe te klieren met Eep zeg Heerlijk om dat weer te zien
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Vandaag weer Armani gereden, hij was weer lekker druk! Ging verder wel goed!
loveseben
Geplaatst: 19-03-11 20:26
Melis (Van Petra) heeft ongeveer hetzelfde als Mos Veel jeuk en schuren e.d. Alleen doet Melis het niet tot bloedens toe Aangezien het aan de gierput kan liggen, die nog onder de stallen zit, moest ze van Laarakkers het eens 6 weken proberen in een andere stal Dus hebben Peet en ik donderdag de peerden omgeruild Eep vond het rete spannend en ontdekte de volgende dag pas, dat hij toch nog op dezelfde stal stond Hij staat nu tussen Ober en Narrone in Vanmorgen was ik Eep ook kwijt, had hij zich onder het stro verstopt
Banjer
Lid Nieuwsredactie