. Ik ben nou trainingsleer aan het leren(klinkt raar haha) maar dat gaat echt om wat er onu in het lichaam van een paard gebeurt tijdens het trainen Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik ben nou trainingsleer aan het leren(klinkt raar haha) maar dat gaat echt om wat er onu in het lichaam van een paard gebeurt tijdens het trainen 
best makkelijk puur stampwerk
Nu vanuit Ngein 
Daarna broodje mario gegeten
Nouja morgen nog stage maar oke
En ga wss woensdag en donderdag stagedagen inhalen, dus heb eig maar een halve week vakantie
. Wel jammer van aantal klasgenoten te missen voor 9 weken, maarja aan de andere kant degene die je wil zien spreek je toch wel mee af
Morgen stage, zaterdagaaf werken, zondag wedstrijd en daarna naar me vader, maandag tandarts allen, dinsdag naar leeuwarden voor laminaat en denk 's avonds een paardrijles inhalen, woensdag en donderdag stage inhalen, vrijdag niks

Maar hij wilde echt niet wijken, dus moest ik een volte-achtig ietsje om me instructrice rijden en dan tikte zij z'n achterbeen aan met me zwoepje zodat ie zou overstappen... Maar daar word gijs echt NEIDIG van hahaha... dus toen pakte ze ook maar ze teugel want hij kreeg beeetje opsteigneigingen hihi maar daarna ging ik nog een keer wijken en hij ging heeeeeel soepel opzij hihi