dat klinkt wel weer lastiher ja . Ik ben nou trainingsleer aan het leren(klinkt raar haha) maar dat gaat echt om wat er onu in het lichaam van een paard gebeurt tijdens het trainen
ja dat soort dingen weet nou ook dat als je keihard ineens trap op rent en zere benen rkijgt komt het niet door melkzuur maar door dat er hele kleine scheurtjes in je spieren komen
Zoo halloo ben dr ook weer Nu vanuit Ngein Ben met me moeder even meegeweest naar de piercingshop, ze wilde een nieuwe piercing voor dr helix en nu heeft ze dus een nieuw balletje Daarna broodje mario gegeten
mijn vakantie is al weer bijna klaar :p morgen werken zaterdag werken, maandag fjordenpaard dinsdag toetsen en excursie en woensdag vrij(LEREEENNN) donderdag en vrijdag toesten en dan stage!
ach nog een toets weekje, en dan stage . Wel jammer van aantal klasgenoten te missen voor 9 weken, maarja aan de andere kant degene die je wil zien spreek je toch wel mee af
Mijne is ook vndaag begonnen Morgen stage, zaterdagaaf werken, zondag wedstrijd en daarna naar me vader, maandag tandarts allen, dinsdag naar leeuwarden voor laminaat en denk 's avonds een paardrijles inhalen, woensdag en donderdag stage inhalen, vrijdag niks
haha laat me raden lucy poetsdag middagje roden, dagtoch, elke dag paardrijden? voor het slapen gaan chocomelk, ehmm bonte avond, nachtrit, dagje zwembad?
Nou me les op gijs ging wel lekker Maar hij wilde echt niet wijken, dus moest ik een volte-achtig ietsje om me instructrice rijden en dan tikte zij z'n achterbeen aan met me zwoepje zodat ie zou overstappen... Maar daar word gijs echt NEIDIG van hahaha... dus toen pakte ze ook maar ze teugel want hij kreeg beeetje opsteigneigingen hihi maar daarna ging ik nog een keer wijken en hij ging heeeeeel soepel opzij hihi
Oeh morgen weer hobbelen en zondag proef om 10 uur!! Maar lin, dat meisje dat voor jou zit rijd never echt GEWELDIG! daar heb je juist mazzel mee joh!!!