ja, donkerrood, haha. Ergens tussenin, met een inhammetje. Kan het weer niet fatsoenlijk uitleggen natuurlijk. 2 stallen achterin en dan aan beide zijkanten eentje. Nou, je ziet me er vanzelf wel komen
Aha...de kleine tas....die is idd donkerroodachtig iets. Dat ik daar niet opkwam zeg Tot morgen
nikkielvis
Geplaatst: 17-03-11 08:16
Goeiemorgen
Angelique heel veel plezier. Doe voorzichtig
Marion hoe is het nu met je hoofdpijn?
secricible welkom. Is hier erg gezellig Ik zag jullie gister al rondlopen...
Xantha
Geplaatst: 17-03-11 08:53
Goedemorgen allemaal Ben weer een paar keer wakker geworden van mijn lieve nieuwe katje Fabio. Meneer loopt de hele nacht te mauwen, hij wil gewoon de slaapkamer in. Helaas wil Frits dat niet hebben, maar ik ga vanavond als we naar bed gaan gewoon de deur openlaten. Ik wil slapen!!!
Secricible, welkom. Ik denk idd dat je bij ons in de Hooitas komt staan,mijn paard staat daar. De schimmel, Xantha. Wat een verhaal zeg van je paard! Mooi dat je hem weer hebt teruggevonden.
Welkom secricble, wat een verhaal zeg.... nou gelukkig dat je weer je paardje hebt Ik had jullie ook gezien gisteren, Kees vroeg nog waar ik heen was geweest En zoals king en ik altijd doen buitenrijden..... heerlijk
Heel veel plezier bij ons op stal! het is erg gezellig hier
Goedemorgen..... Laatste dag van de week voor mij....heerlijk lang weekend Mauwende katten midden in de nacht....klinkt idd als niet slapen. Stiekem openlaten of doorzetten...duurt meestal niet lang dat ze dat volhouden of is het een doorzetterje?
Wij gaan vanavond onderweg, ben benieuwd. Ze verwachten wel sneeuw, maar vooralsnog regent het daar.. Maakt ook niet uit, er zijn daar faciliteiten genoeg, beetje chillen op kosten van de baas is ook heel okee
Secrible veel plezier op de GM! Waar sta je nu op stal in Den Haag?
Cer ga er lekker van genieten!
Xantha wat een leuke beesies, echte typetjes zo te zien
Nicam
Geplaatst: 17-03-11 16:14
Cer schreef:
Ja, dan kan ik me nog even voorbereiden en dan gaan we aan de bak Nic!!!
Ik verheug me er nu al op
karleylover
Geplaatst: 17-03-11 16:54
Leuke katten om te zien zeg Bij mijn katten werkt de deur dichtdoen niet. Zijn echte doorzetters. Mijn oma kwam een keer slapen en die zei je moet gewoon doorzetten.. Nou midden in de nacht heeft ze opgegeven en de deur open gedaan haha. Een van mijn katten die zeurt altijd net zolang tot je de voordeur open doet als hij naar buiten wil. En die houdt echt NIET op!!!! Hoor vaak genoeg mijn vader midden in de nacht naar beneden lopen en dan hoor je de deur met een beuk dichtgaan en dan "t*ring beest".
taverno
Geplaatst: 17-03-11 16:58
Fientje is een leuke kat zeg maar fabio mag er ook zijn.
Mijn kat maakt me `s nachts ook wakker,geeft kopjes tegen rammelende deurtjes of snoertjes o.i.d en stopt pas als ik uit bed ga om naar de wc te gaan,als ik daarop zit gaat zij eten en daarna slapen. Ik hoef niet te proberen om te blijven liggen want ze gaat gewoon door.
Cer
Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-11 17:46
Ook leuk, t linkerpaard is de oudste zoon van Scotch, die wordt volgens mij 20 ofzo ongeveer dit jaar
@King1234: Ja, jou kan ik me nog wel herinneren, haha. Jullie hadden net een buitenrit gemaakt inderdaad. Cees vertelde inderdaad dat jullie bijna altijd naar buiten gingen. @_Noah: ik sta nu op stal Meyvliet, in Den Haag, op de westvlietweg.
Haha, wat een hoop mensen van bokt staan er daar op stal zeg. Ben erg benieuwd, heb er ook erg veel zin in.
Wat een mooierd zeg, cer, zou je ook niet zeggen dattie al zo oud is! Ik heb gelukkig geen katten, haha. Wel een hond, die kan je ook goed wakker houden hoor!
taverno
Geplaatst: 17-03-11 20:09
O kom je bij meyvliet vandaan,dan ken je Pien ws ook wel,ze heeft een fries(ben even zijn naam kwijt)Siep of zo,kan dat?
lekker ding die oudste van Scotch,zelfde kleurtje in ieder geval.
Xantha
Geplaatst: 17-03-11 20:11
Mooi paard, die zoon van Scotch
Grappig die poezenverhalen!! Ze zijn allemaal even eigenzinnig, maar ach dat maakt ze juist zo leuk. Heb manlief alvast voorbereid dat de poezen binnenkort bij ons slapen
Vandaag Xantha aan de dubbele longe gehad en het ging eigenlijk best heel lekker!! Ze is weer langzaam de oude brave Xantha aan het worden!!