What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 09:26

LIQUITA schreef:
Shenavallie schreef:
Vanmorgen moest ik Maisie weer afspuiten en het veulentje stond maar te hinniken, dus na het afspuiten Maisie en het veulen even laten snuffelen. Het veulen werd er rustig van en Maisie vond het allemaal prima. Als jullie Marleen spreken (ik moet zelf werken deze dagen), dan kun je wel zeggen dat ze het veulen in de box naast Maisie mag zetten hoor! Maisie gaat de komende weken toch niet van stal.

Weet je dat ik daar al aan zat te denken (als je begrijpt wat ik bedoel) . Misschien wel een goed idee!!!

Inderdaad.ik zat er gister ook al aan te denken,maar dorst het niet zo goed hard op te zeggen.

rockoo

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 10:11

hallo allemaal, ik zit nog in italie. Wat is er gebeurd met ulrieke?

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-10 12:37

rockoo schreef:

Ik heb je een sms gestuurd, hoop dat je je telefoon bij je hebt. Fijne vakantie nog!!!

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 21:01

rockoo schreef:

nou bericht heb je gehad
hebben jullie het leuk ?
en waneer zijn jullie weer terug?
nog ff fijne tijd met jullie vakantie ook aan de andere

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 21:05

Ik heb vanmorgen Marleen een berichtje gestuurd en haar vanavond op stal gesproken: ze wil - zolang het veulen zich goed houdt - haar vooralsnog in deze grote stal laten staan, maar vond het wel een goed idee.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 21:08

Even een vraagje: is er iemand van jullie die Maisie aankomende dinsdag tot en met vrijdag in de ochtend zou willen afspuiten? Het gaat alleen om 3 minuten afspuiten en daarna weer op stal zetten. Uiteraard zorg ik voor douchemuntjes!!!! Mijn vader doet het 's avonds + dat ene weekend dat erna volgt en mest haar ook 's avonds uit. Het gaat dus echt alleen om die 3 minuten. Ik zal haar maandagochtend voor we weg gaan zelf nog even doen, zodat ik haar ook nog een vakantieknuffel kan geven! ;)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 22:24

Nicole1995 schreef:
Eerste zaterdagZondagMaandagDinsdagWoensdagDonderdagVrijdagLaatste zaterdag.HomeEvenementenKermisUitslagenFotoboekTe KoopLid wordenWie zijn wijSponsorsLinksContactConcours Hippique Zondag 1 augustus

Locatie Ruïne van Brederode aan de Velserenderweg
Start 9.00 uur tot omstreeks 17.00 uur

De hele dag worden op het evenemententerrein dressuur- en springwedstrijden gehouden. Deze wedstrijden worden afgewisseld door diverse shows van tuigpaarden. Bij deze tak van sport let de jury vooral op de gang van het paard. Ook is er een wedstrijd equipespringen voor teams van 4 personen, waarbij deelnemers van verschillende maneges en stallen het tegen elkaar opnemen.
Deze dag wordt mede mogelijk gemaakt door Volta 1800 Installatietechniek.

In de middag zal topruiter Sander Marijnissen twee keer een optreden verzorgen: éénmaal een presentatie inrijden en een kuur op muziek, de tweede maal geeft hij een clinic aan drie deelnemers van de dag. In juli 2009 behaalde Sander Marijnissen met zijn paard Moedwil in Aken goud met het Landenteam, waarvan ook Anky van Grunsven, Hans-Peter Minderhoud en Marlies van Baalen deel uit maakten.
Sander is een dressuurruiter in hart en nieren. Respect en liefde voor het paard staat bij hem voorop. Hij is geboren in Zaandam op 25 oktober 1970. Toen hij vier was zat hij voor het eerst op een shetlandpony van de buren. Op zijn 21e reed hij zich met de toen 6-jarige Dakota net niet in het Young Riders team. Inmiddels heeft hij naast Dakota nog 3 paarden (Cibufa, Griffier en Moedwil) van groen naar Grand Prix gereden.
Samen met zijn vrouw Karina runt Sander de Dressuurstal Marijnissen die inmiddels is uitgegroeid tot een zeer compleet bedrijf http://www.dressuurstal-marijnissen.nl

Voor meer informatie of deelname aan het (equipe)springen, de springclinic of dressuurproeven respectievelijk contact op met het Hippisch Centrum Velsen (Marcel van Pilanen, 0255-519299) of met Manege Kennemergaarde (Martin Corsmit, 023-5377886). Inschrijving sluit op donderdag 29 juli. Toegang gratis!

Nieuws
25-07-2010
• Dames M&M worden Dames A&B
25-07-2010
• Jubileum DVD�s
Naar het Nieuwsarchief

Copyright © 2010 Harddraverij Santpoort

bedankt

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 14:15

Shenavallie schreef:
Even een vraagje: is er iemand van jullie die Maisie aankomende dinsdag tot en met vrijdag in de ochtend zou willen afspuiten? Het gaat alleen om 3 minuten afspuiten en daarna weer op stal zetten. Uiteraard zorg ik voor douchemuntjes!!!! Mijn vader doet het 's avonds + dat ene weekend dat erna volgt en mest haar ook 's avonds uit. Het gaat dus echt alleen om die 3 minuten. Ik zal haar maandagochtend voor we weg gaan zelf nog even doen, zodat ik haar ook nog een vakantieknuffel kan geven! ;)

Shen.ik kan haar dinsdagochtend voor je doen.Woensdagochtend ga ik niet redden,donderdag werken en vrijdag zelf op vakantie.Misschien heb je er toch iets aan.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 20:07

Nicole1995 schreef:
Shenavallie schreef:

Shen.ik kan haar dinsdagochtend voor je doen.Woensdagochtend ga ik niet redden,donderdag werken en vrijdag zelf op vakantie.Misschien heb je er toch iets aan.

Oh, super!!!! Daar ben ik heel blij mee!!!! Ik zal geld voor je klaarleggen! ;)

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 20:18

Komt goed Shen,dinsdag doe ik haar in ieder geval voor je.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-10 21:07

Shenavallie schreef:
Dinsdag ochtend is al opgelost lees ik. Woens- en donderdag ben ik niet op de manege (moet ik werken). Vrijdag zou ik eventueel wel kunnen, maar pas aan het einde van de ochtend/begin van de middag. Laat maar even weten of je hier wat aan hebt!

Fijne vakantie alvast, geniet er van 8-)

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-10 21:12

Ik heb vandaag een dubbele dienst gedraaid op m'n werk. Eerst al een uur langer, tot kwart voor 3 en vanavond nog even 3 uurtjes van 19 t/m 22 uur (= kwart voor tien geworden). Morgen weer om kwart over 7 beginnen. Ik stond in eerste instantie het weekend alleen. Een collega was zo lief om te komen werken, maar die moest later weer naar de avond en hadden ze voor overdag weer iemand anders geregeld. Nu was er in de avond iemand ziek geworden, en stond die lieve collega weer alleen. Dus ben ik haar maar weer gaan helpen. Het is op het moment roeien met de riemen die we hebben. En we we hebben weinig riemen om te roeien, hahahaha.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-10 21:13

LIQUITA schreef:
Ik heb vandaag een dubbele dienst gedraaid op m'n werk. Eerst al een uur langer, tot kwart voor 3 en vanavond nog even 3 uurtjes van 19 t/m 22 uur (= kwart voor tien geworden). Morgen weer om kwart over 7 beginnen. Ik stond in eerste instantie het weekend alleen. Een collega was zo lief om te komen werken, maar die moest later weer naar de avond en hadden ze voor overdag weer iemand anders geregeld. Nu was er in de avond iemand ziek geworden, en stond die lieve collega weer alleen. Dus ben ik haar maar weer gaan helpen. Het is op het moment roeien met de riemen die we hebben. En we we hebben weinig riemen om te roeien, hahahaha.
Hahahaha...snappen jullie het een beetje :=

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 22:39

hoi mireille, maandag wil ik het wel voor je doen. rest van de week kan ik niet vroeg op manege zijn.

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 22:39

oh, lees net dat je er maandag zelf bent.

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 22:40

LIQUITA schreef:
LIQUITA schreef:
Hahahaha...snappen jullie het een beetje :=

ja hoor, goed uitgelegd!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-10 05:47

Ah...gelukkig := ! Ik ga maar weer naar m'n werk. enk dat ik vandaag voor voedingsassistent ga spelen, want die hebben we vandaag niet. Ach, ook wel eens lekker en weer eens wat anders. Wens jullie een fijne zondag, volgens mij wordt het wel lekker weer. Ik ben (als het goed is)rond 2 uur thuis, dus kan ik daar dan ook nog een beetje van genieten. Doeiiii!!!!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 07:50

LIQUITA schreef:
Shenavallie schreef:
Dinsdag ochtend is al opgelost lees ik. Woens- en donderdag ben ik niet op de manege (moet ik werken). Vrijdag zou ik eventueel wel kunnen, maar pas aan het einde van de ochtend/begin van de middag. Laat maar even weten of je hier wat aan hebt!

Fijne vakantie alvast, geniet er van 8-)

Zeker, daar heb ik absoluut wat aan!!!! Dan hoef ik alleen nog iemand voor de woensdag en donderdag, dank je wel!!!!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 07:52

_sandra schreef:
hoi mireille, maandag wil ik het wel voor je doen. rest van de week kan ik niet vroeg op manege zijn.

Hi hi hi, in ieder geval bedankt voor je aanbod!

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 09:12

Zo naar Concours Hippique santpoort,en naar oud collegaatje kijken die in de L dressuur mee doet.

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 13:06

hoi peet!!! lekker gewerkt?

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-10 15:04

Ja hoor, maar blij dat ik dit weekend weer achter de rug heb. Nu lekker 2 daagjes vrij!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-10 15:19

Shenavallie schreef:
Zeker, daar heb ik absoluut wat aan!!!! Dan hoef ik alleen nog iemand voor de woensdag en donderdag, dank je wel!!!!
Oké, dan doe ik het vrijdag :j . Alleen maar 3 minuten afspuiten? en welk been, of zie ik dat vanzelf?

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 17:35

zal ik dan woensdag doen doet ze wel braaf trouwens ik ben niet zo n held he

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-10 21:04

Hi Xan, ben je nog op vakantie?