LIQUITA schreef:Ze doen de schaatsen maar aan, hihihihi.
de grootste (Casper toch) die kan eric wel voor uit trekken. haha
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

LIQUITA schreef:meelen schreef:
Haha, het blijft leuk ja. Het stukje daarna vind ik nog leuker, dan lig ik echt in een deuk hoor.
Ik lag echt helemaal in een deuk bij dat stukje over het toiletblokje wat aan zijn broek blijft hangen. Kwam echt niet meer bij. Ik had het ook nog niet eerder gezien. Heb nog gezocht op YouTube, maar kan het zo snel niet vinden.

meelen schreef:LIQUITA schreef:
Ik lag echt helemaal in een deuk bij dat stukje over het toiletblokje wat aan zijn broek blijft hangen. Kwam echt niet meer bij. Ik had het ook nog niet eerder gezien. Heb nog gezocht op YouTube, maar kan het zo snel niet vinden.
Ik weet zo 1-2-3 niet uit welke show die kwam, ga ik nog wel even over nadenken.

mntj schreef:spannend van de nieuwe vestiging nicol.
dat is toch naast de snelweg.
dan kom ik er geregeld langs kan ik eens wat bij je kopen tzt.
. Z'n stal zag er echt niet uit, het was echt hoognodig
.
(die hadden wel hoge nood, want normaal ga ik na m'n werk meteen met ze naar buiten). Merkte dat het al weer gaat vriezen
, de straten worden alweer glibberig. Ben blij dat ik de deur niet meer uit hoef vandaag. Straks lekker aan de spinazie met Kombino Tomaat-Mozzarella (visfilets met een knapperige goudbruin korstje van Captain Iglo, errug lekker
) en vanavond heerlijk onderuit op de bank
.