VELDTSCHATJES voor en na, onder het genot van CHOCOLA. Prt 5

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 19:55

LIQUITA schreef:
winnitou schreef:
ja en van de week weer werken en woensdag en donderdag vrij. rowan komt morgenmiddag weer en dan wil ik naar de camping, is dus ook een kwestie van prioriteiten stellen

Hmm...tja das ook waar.

Doe je vandaag de helft, en morgen de rest. :+

MiltonB

_sandra schreef:
hallo allemaal, gezellig hier!!!!!!

daar dus :D

_sandra

LIQUITA schreef:
Is Sandra nou nog aan het lezen? Of is ze gewoon nog online en is ze onder tussen met wat anders bezig???

heb kwartier nodig gehad om bij te lezen!!! hahahaha, drie dagen niet geweest op bokt, en een kwartier nodig om alles weer up te daten!!! hahahaha is bijna een baan!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 19:56

meelen schreef:
winnitou schreef:

denk dat ik maar eens ga informeren waar ik een klacht neer kan leggen

Woningbouw of politie denk ik.

wil zo wie zo een gesprek aan met de woning bouw, heb wat meer zaken te bespreken

MiltonB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 19:56

_sandra schreef:
LIQUITA schreef:
Is Sandra nou nog aan het lezen? Of is ze gewoon nog online en is ze onder tussen met wat anders bezig???

heb kwartier nodig gehad om bij te lezen!!! hahahaha, drie dagen niet geweest op bokt, en een kwartier nodig om alles weer up te daten!!! hahahaha is bijna een baan!

lekker gehad in Groet?

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-09 19:56

winnitou schreef:
Staat er wel een touwtje voor de sloot. Voordat ze er doorheen banjerd
Dat deed istimewa ook als ze een ander lekker beest zag aan de andere kant van de sloot
Nope...geen touwtje.

Jaah...Istimewa, die heb ik inderdaad ook wel eens gered uit de sloot. Maar toen werd ze er ingeschopt omdat er een "slimmerik" haar paardje hooi ging voeren op het land. Ik had Neelie toen nog.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 19:57

winnitou schreef:
meelen schreef:

Wat zei ik nou net?!
Doe lekker waar je zin in hebt.

sommige dingen moeten ook gebeuren als je er geen zin in hebt
daar weet jij toch ook alles van. en ik geloof nog steeds niet in de kabouters.
ben net het weekend weg geweest om leuke dingen te doen, ja dan moet er ook wel iets in huis een keer gebeuren (en das al weer even geleden)

Daar heb je ook weer gelijk in. Maar ik heb ook wel eens zoiets van.... een ander doet hier in huis ook niks, en doet lekker waar ze zin in hebben. Waar zou ik mij druk om maken.

_sandra

Re: VELDTSCHATJES voor en na, onder het genot van CHOCOLA. Prt 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 19:57

hoorde van san van oj hoe het met de paardjes gaat, milton kan het goed vinden met mavantos, en oj is gek op willie. hoorde dat ze ate aan het pesten waren. en liquita wil idd graag naar mavantos en de anderen toe! dat vind ik wel sneu voor haar!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 19:58

meelen schreef:
LIQUITA schreef:

Hmm...tja das ook waar.

Doe je vandaag de helft, en morgen de rest. :+

maar morgen wil ik met Rowan ook naar de camping, misschien slapen we wel thuis, kan ik 's avonds nog wat dingen doen

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 19:59

_sandra schreef:
hoorde van san van oj hoe het met de paardjes gaat, milton kan het goed vinden met mavantos, en oj is gek op willie. hoorde dat ze ate aan het pesten waren. en liquita wil idd graag naar mavantos en de anderen toe! dat vind ik wel sneu voor haar!

Ook voor ATE.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 19:59

LIQUITA schreef:
winnitou schreef:
Staat er wel een touwtje voor de sloot. Voordat ze er doorheen banjerd
Dat deed istimewa ook als ze een ander lekker beest zag aan de andere kant van de sloot
Nope...geen touwtje.

Jaah...Istimewa, die heb ik inderdaad ook wel eens gered uit de sloot. Maar toen werd ze er ingeschopt omdat er een "slimmerik" haar paardje hooi ging voeren op het land. Ik had Neelie toen nog.

Istimewa heeft er wel vaker ingelegen of er doorheen gebanjerd, was altijd maar de vraag op welk landje zou ze staan. laatste jaar was wel goed gegaan

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-09 19:59

_sandra schreef:
Grardus opperde nog om Mavantos misschien bij Liquita te zetten. Maar ik ben bang dat de andere 4 paardjes geen leven krijgen := .

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 20:00

LIQUITA schreef:
_sandra schreef:
Grardus opperde nog om Mavantos misschien bij Liquita te zetten. Maar ik ben bang dat de andere 4 paardjes geen leven krijgen := .

waarom niet?

_sandra

ben erg blij dat ze op het land staan, hen het de laatste dagen heerlijk gehad, vrijdag naar groet gegaan, overigens flink verbrand, zaterdag naar huis, heb ik ff de stallen netjes gemaakt. die kan ik nu dus ook overslaan. savonds een heeele leuke verjaardag gehad. lekker gedanst, en vandaag verjaardag van vrienden. daarna zijn we lekker ijshje gaan eten bij ...ja hoe heet het ook weer koemans of zo iets. morgen heele dag naar walibi. weinig tijd dus voor willie en mav. lands komt dus erg goed uit!!!!

meelen

Wat een gedoe met die paarden. Die mag die niet en die kan niet met die opschieten. Het zijn net mensen hahaha

MiltonB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 20:01

meelen schreef:
_sandra schreef:

Ook voor ATE.

Ja ook heel sneu voor Ate. de goedzak

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 20:02

_sandra schreef:
ben erg blij dat ze op het land staan, hen het de laatste dagen heerlijk gehad, vrijdag naar groet gegaan, overigens flink verbrand, zaterdag naar huis, heb ik ff de stallen netjes gemaakt. die kan ik nu dus ook overslaan. savonds een heeele leuke verjaardag gehad. lekker gedanst, en vandaag verjaardag van vrienden. daarna zijn we lekker ijshje gaan eten bij ...ja hoe heet het ook weer koemans of zo iets. morgen heele dag naar walibi. weinig tijd dus voor willie en mav. lands komt dus erg goed uit!!!!

Jij hebt tenminste een lekker weekend gehad.

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 20:02

LIQUITA schreef:
_sandra schreef:

mmmmm, je hebt kans dat mavantos dan weer op de andere gaat jagen, om liquita voor haar zelf te hebben. denk dat ze dan echt met zijn tweeeen moeten! mag van mij wel hoor! maar zal grardus niet willen denk ik!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 20:03

meelen schreef:
Wat een gedoe met die paarden. Die mag die niet en die kan niet met die opschieten. Het zijn net mensen hahaha

volgens mij zijn mensen nog erger, die praten er nog bij hahahahaha

MiltonB

ja hoorde bedrijfs uitje naar Walibi, met jouw bedrijf? wahahaha...

_sandra

meelen schreef:
_sandra schreef:

Jij hebt tenminste een lekker weekend gehad.

idd heerlijk, dinsdag wel weer gewoon werken hoor! blijft geen feest!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 20:04

MiltonB schreef:
ja hoorde bedrijfs uitje naar Walibi, met jouw bedrijf? wahahaha...

ja, met personeel whahahahaha

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-09 20:04

_sandra schreef:
mmmmm, je hebt kans dat mavantos dan weer op de andere gaat jagen, om liquita voor haar zelf te hebben. denk dat ze dan echt met zijn tweeeen moeten! mag van mij wel hoor! maar zal grardus niet willen denk ik!
Ik kijk het nog even aan, ze gaan (als het goed is) met een week naar een ander land. Als het echt een probleem gaat geven dat ik Liquita binnen moet gaan halen dan kunnen we het altijd nog bespreken.

_sandra

goh, ate niet on-line, dat is raar!!! hihihihi

meelen

Ik ga nog maar weer even buiten zitten.
Kom straks wel weer bijlezen.
(niet teveel kletsen hé hihihi)