Emmaa_ schreef:Melis je moet ook die foto's van jou en Chib plaatsen, daar zaten echt leuke tussen!
Ik sta er alleen steeds super lelijk op

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Emmaa_ schreef:Melis je moet ook die foto's van jou en Chib plaatsen, daar zaten echt leuke tussen!

Jane_ schreef:Nice nicee showen showenn
Damnn ik ben zo zwaar ongesteld en voel me echt dik gewoonn

Astor schreef:Nee ik kijk echt lelijk, heb leukere foto's van mezelf met paard gezien
Maar ik ga douche en daarna op de bank liggen met me been omhoog.
Met een apparaat op me bovenbeen dat mijn spieren warm maakt.
Heb hele erge last van mijn bovenbeen sinds gisteren en misschien heb ik zelfs een spiertje verekt
Als ik nog last blijf houden moet ik ermee naar de dokter
Emmaa_ schreef:Jane_ schreef:Nice nicee showen showenn
Damnn ik ben zo zwaar ongesteld en voel me echt dik gewoonn
Ik voel me ook dik maar dat komt omdat ik vandaag mijn gewicht te horen heb gekregen

alleen me buikje is nu wat meer opgezet doordat ik ongesteld ben en ik eet nu ook ijs, dus echt grrr.. Astor schreef:Nee ik kijk echt lelijk, heb leukere foto's van mezelf met paard gezien
Maar ik ga douche en daarna op de bank liggen met me been omhoog.
Met een apparaat op me bovenbeen dat mijn spieren warm maakt.
Heb hele erge last van mijn bovenbeen sinds gisteren en misschien heb ik zelfs een spiertje verekt
Als ik nog last blijf houden moet ik ermee naar de dokter

YeehhBroccoli schreef:Waarom Jane?
Je bent al heel erg slank...
. Ookal doe je 1000 buikspieren, sport je nog zo hard, conditie alles goed, een 'flubberbuikje' (in de mate dat het niet uitzonderlijk dik is, zoals bij jou, want jij bent gewoon slank) krijg je er zeer moeilijk van af.. Of je moet echt gigantisch afvallen maar dat overtollige huid (wat dat is het volgens mij ook) is moeilijk eraf te krijgen..
.
Jane_ schreef:Broccoli schreef:Waarom Jane?
Je bent al heel erg slank...
Nou ik weet niet, ik weet dat ik slank ben enzo, maar ik irriteer me gewoon aan dat buikje, en eigenlijk zou ik dat niet moeten doen maar het is het enige waar ik me aan irriteer..
Kirsten_S schreef:Klopt wat je schrijft.dat buikje krijg je er noch door gezonder te eten noch door veel te sporten er maar een klein beetje tot niet eraf. geloof mij. Ookal doe je 1000 buikspieren, sport je nog zo hard, conditie alles goed, een 'flubberbuikje' (in de mate dat het niet uitzonderlijk dik is, zoals bij jou, want jij bent gewoon slank) krijg je er zeer moeilijk van af.. Of je moet echt gigantisch afvallen maar dat overtollige huid (wat dat is het volgens mij ook) is moeilijk eraf te krijgen..
Of je moet plastische chirurgie doen.
Maar toch, gezond eten kan geen kwaad en brengt je alleen maar in een voordeel
Broccoli schreef:Maar lief, ik heb bij jou echt geen buikje gezien.
Ja, een bolling, maar dat hoort hoor! Je hebt darmen en een baarmoeder daar zitten en die moeten beschermd worden door vet!
Jane_ schreef:Jaa ik snap het wel.. maarja proberen kan geen kwaad..
Ik zie ook wel dat ieder meisje het heeft, maar ik irriteer me er zo aan..

Broccoli schreef:Kirsten_S schreef:Klopt wat je schrijft.dat buikje krijg je er noch door gezonder te eten noch door veel te sporten er maar een klein beetje tot niet eraf. geloof mij. Ookal doe je 1000 buikspieren, sport je nog zo hard, conditie alles goed, een 'flubberbuikje' (in de mate dat het niet uitzonderlijk dik is, zoals bij jou, want jij bent gewoon slank) krijg je er zeer moeilijk van af.. Of je moet echt gigantisch afvallen maar dat overtollige huid (wat dat is het volgens mij ook) is moeilijk eraf te krijgen..
Of je moet plastische chirurgie doen.
Maar toch, gezond eten kan geen kwaad en brengt je alleen maar in een voordeel
Ik was heb op een gegeven moment kwijt ja.
Maar toen woog ik ook nog maar 42 kg (en later minder...)
Broccoli schreef:Nee niet stom meis.
Hee als iemand je begrijpt ben ik het wel
Kus!!

Kirsten_S schreef:Jane_ schreef:Jaa ik snap het wel.. maarja proberen kan geen kwaad..
Ik zie ook wel dat ieder meisje het heeft, maar ik irriteer me er zo aan..
Nee das wel zo, gezonder eten is alleen maar goed..
ik irriteer me erook aan, meestal viel me dat niet op omdat ik veel sportte enzoo, maar nu met al die toestanden..
Die vette dingen brengt ons alleen maar schade toe en toch eten we het
.
. maar wel fruit erbij
Kirsten_S schreef:Jaa en bovendien ga je veel beter in je vel zitten, krijg je een betere huid, haar glanzen, enz.. Alleen maar voordelen dus eigenlijk wel raar dat we dat dan niet etenDie vette dingen brengt ons alleen maar schade toe en toch eten we het
.
wat een ingewikkelde kwestie