Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lay heeft vandaag voor de laatste x therapie gehad.. Ze voelt helemaal super, spiertjes zijn in orde.. Dus goed bericht!
vandaag ook weer voor t eerst op der gezeten.. 15min. Gestapt, ging echt super..! Ze zocht uit haar zelf mijn hand op en ze ontspande zelfs onder de man.. Wat ze dus al heel lang niet meer heeft gedaan.. Ook buigt ze goed in haar lichaam.. Daarna nog t laantje op en neer.. Ging ook goed, mw wou eigenlijk nog verder..
maar ja met mijn bare back pad vond ik dat niet zo'n succes.. Haha
Wel foto's maken h'e!
Jetta schreef:Gelukkig gaat het goed met Tess! Wilma, dat is wel een hele hoop aandoeningen zeg, bij Lil! Dat is echt gewoon pech, als ze koliek krijgt, omdat het in haar buik zo'n "troepje" is! Krijgt ze ook iets dat het maagzuur stabiliseert?
AnitaJoeri schreef:Nou wordt net door de gemeente Furstenau gebeld en afgesproken dat ik onder normale [niet glad] weersomstandigheden op 12 en 13 december koetsritjes maak met Aiko in de stad daar.voor 2x 2 en een half uur betalen ze in iedergeval €150.
Het zijn daar dan feestdagen voor de kerst.Markt en weet ik wat voor feestelijkheden.Arme Aiko.
Misschien moet ik me wel als kerstvrouwtje verkleden hihi