HU, vond het wel heel leuk, want daar kun je ooke cht al vanaf je eerst jaar montesorri volgen, om daaar wel te geven en dat lijkt me echt super leuk!(heb zelf op n montesorrischool gezeten)
Zo.. dat zijn wel echt twee heel verschillende dingen. Dierenarts of juf... behalve dat je iig echt kan zeggen wat je later wordt als je klaar bent met je studie
ik kan hierna ook nog juf worden, maar ik hou niet van voor een klas staan.. ja met kleine kindjes, maar dan moet je weer creatief zijn en kunnen zingen enzo kan ik ook niet
gelukkig? wat had je gedroomd? ik had gedroomd over het verdelen van paarden en omdat het zo warm was (hittegolf?) moest iedereen rijden met een tuinslang in zen hand , en toen zei ik, hee dat hebben we lang niet gedaan! en toen ging die paardjes verdelen, en maxima ging er als eerst uit en blijkbaar wou ik daar graag op, dus ik zei appelflap en toen zei henk tegen mij, HOU JE KOP en toen later iedereen was verdeeld behalve ik en nog 5 meiden die ik allemaal ken van school/oudeschool die natuurlijk nooit naar fjordenpaard zouden gaan, echte dressuur miepjes enzo! en toen moesten we met henk mee want wij kregen paarden uit een ander land en hun zeiden allemaal ik wil een die bokt!! en toen zei ik Ik niet!! toen kreeg ik een of andere bonte , best groot haha ik weet nog precies hoe die eruit ziet, hoe grappig
ja iedereen moest een tuinslang in zen hand, en ik begreep ook maar niet waar het water dan vandaan zou komen
Britt_Sisi
Geplaatst: 07-02-10 13:44
Ik moet zooooo veel doen vandaag en allemaal voor 3 uur want om half 4 komt er bezoek men broer en men tante vieren samen hun verjaardag, men tante was gister jarig en men broer morgen
Ja Ga naar een vriendin toe, ze zit op kamers in Groningen, en ze heeft een paar paardrijlessen gehad, dus wilde wel een keertje buitenrijden. Tja, een mooier smoesje kan je niet hebben natuurlijk