Ik heb net Sas aangesproken op MSN, maar krijg nog even niks terug . Ik dacht wel dat we 's middags gingen, maar hoe laat en hoe . Ik denk wel met de trein . Maar verder weet ik niks .
Mijn favoriet was altijd wel Tsjimme . Heerlijk paard . En Bo vondt ik ook wel leuk, maar naderhand niet meer zo . En Paco vondt ik ook erg leuk buiten. Ook wel een keer naastgelegen, maar dat was eigenlijk wel grappig . Hij schrok weer eens dus wilde dr vandoor maar ik blokkeerde hem, toen ging ie het aan de andere kant proberen (om langs zn voorganger te gaan) dus hij sprong van rechts opeens naar links en toen ook nog een bok erachter aan. En toen lag ik in de bosjes en crosste Paco zonder mij verder. Gelukkig bleef ie na een tijd wel staan. Raar paard! Kon weer zonder problemen verder rijden.
Ik ben ook heerlijk wakker . Al om 9 uur terwijl ik heel lang wilde uitslapen .
Ben wel al zo vroeg op de ochtend erachter gekomen dat er nog een geweldige mooie privestal in de buurt is . Dus nu weer een optie (voor wanneer ik ooit een eigen paard heb ).
Gaan jullie vandaag trouwens nog wat anders doen dan wachten tot het half vijf is?
evdpanne
Geplaatst: 01-03-09 11:32
Eevj schreef:
ik vind western echt heerlijk! Rij een paardje western bij , en bevalt me prima eigenlijk haha
Jack heeft een westernzadel, maar daar is ook alles mee gezegt . Hij is verder niet echt western gereden ofzo, nu maakt dat buiten gelukkig niet zo heel erg uit .
ik moet mijn kamer opruimen, en verder eigenlijk niks . En het geld gaat wel aardig . Maar heb besloten door te sparen tot ik genoeg heb om mijn droompaard te kunnen betalen . Dus er moet zo ongeveer 10.000 of meer gespaard worden.... Maar dat komt wel goed, voorlopig heb ik Atlas ook nog dus kom die tijd wel door .