mAnDyXX schreef:zo gaat ook al snel weet nog goed dat wij in de les aan het rijden was en dat kels met der F2 aan kwam lopen
Ik zal maar niet zeggen wat ik rij
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

mAnDyXX schreef:zo gaat ook al snel weet nog goed dat wij in de les aan het rijden was en dat kels met der F2 aan kwam lopen

LieZ_Horses schreef:Ja Mandy, jij en Anneke met jullie F8 enzo.
Komen Kelsey en ik met onse F3 ofzo.

mAnDyXX schreef:LieZ_Horses schreef:Ja Mandy, jij en Anneke met jullie F8 enzo.
Komen Kelsey en ik met onse F3 ofzo.
Hihi idd! dat was gewoon erg grappig

en nu rijd ik in gevorderde les en reed f5./rijdt f6 proefje
maar annet gaat vaker wedstrijden doen, dus dan gaat het wat sneller
x_kelsey_x schreef:die bank was idd echt helemaal niet goed beveiligd!! de eerste keer gingen mijn benen de hele tijd over dat ding heen wat tussen je benen zitHoi
Wedstrijd was echt leuk!alleen jammer dat ik die eerste jury had, die geeft altijd maar bij 2 dingen ofzo commentaar.. dus leer je er ook niet zo veel van want die dingen weet je meestal al
Maar ja, gelukkig me winstpunt!
215 punten
daarna nog met lisa, tessa en namara naar de kermis geweestwas echt grappig.. vooral de techno dance he lisa?
nu zit er een blauwe plek op me been
en lisa die in de bank zat met haar beugel bijna los
en de tweede keer zat ik tenminste nog wat vast..

haha maar dat kwam omdat lisa, en jij waarschijnlijk ook, dat ding om hoog deden om te voelen of hij al dicht zat, en op dat moment dicht ging
dus toen kon je m niet meer strakker doen

(was de erste na wedstrijd op sherra namelijk
)