Geen snoepje aanpakken van vreemden!
Herinner je je toen we klein waren dat onze ouders ons op het hart drukten geen snoepjes aan te nemen van vreemden
?
?
?
Nou ik denk dat ze het dan over deze man hadden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

JOHANNA meelen schreef:GEFELICITEERD MET JE NIEUWEJOHANNA

ATE schreef:heb vandaag ook eens eindelijk een lamp opgehangen ging wel met veel gevloek maar hij hangt
) 
ATE schreef:LIQUITA schreef:Leuk Ate...ik ZEER benieuwd naar je nieuwe toet.
nou die ga je zien hoor en trouwens zondag ook
ATE schreef:heb vandaag ook eens eindelijk een lamp opgehangen ging wel met veel gevloek maar hij hangt
LIQUITA schreef:ATE schreef:heb vandaag ook eens eindelijk een lamp opgehangen ging wel met veel gevloek maar hij hangt
![]()
![]()
ATE schreef:Maakt niet uit, het is je uit eijndelijk gelukt.nou jullie hadden me niet willen horen hoor hahahahha
LIQUITA schreef:Even kijken of het te lezen is.
ATE schreef:Ik heb het eerst in een fotobewerkingsprogramma om gezet in een JPEG bestand.ik probeerde dat ook kopieren en plakken mij lukte het niet
ATE schreef:weet je wat ook rot was vandaag dat ik mijn deel 1 en 2 niet heb kunnen vinden heb wel de auto meegekregen maar moet 30 euro belaten voor nieuw kenteken op oude autoniet dat dat zo erg is hoor als ik al die dozen moet openen ben ik dagen bezig
LIQUITA schreef:ATE schreef:Ik heb het eerst in een fotobewerkingsprogramma om gezet in een JPEG bestand.ik probeerde dat ook kopieren en plakken mij lukte het niet
ATE schreef:heb nu van de nieuwe auto deel 1 maar ff bij pa en ma in de kluis gelegen
SLIM
ATE schreef:Kan me voorstellen, hihihi.schaamde me best wel hoor bij garage maar heb wel uitgelegt dat ik verhuist ben en dat ik op een zolder waar ik niet op kan klimmenn daar nog vele dozen troep staan