Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dus voor mij is het makkelijk. Maar hij krijgt altijd een borstel erover heen, ook na het rijden.
Kirsten_S schreef:New Yorker vind ik oook een hele leuk winkel! Alleen vind ik het jammer dat het allemaal zo op elkaar is gepropt al die kleren.
Maar als je bijv. een shirtje voor onder je kleding wil hebben kan je daar goed slagen en sommige kledingstukken zijn echt grappig met die teksten!
Maar bij de h&m kun je ook goed shoppen voor leuke kleding met een lage prijs! Echt leuk word het dan!

. Melanie, weet jij toevallig of Kartouch alweer 2 uur mag lopen?
Mooie bles.Emmaa_ schreef:
Morgen weer rijden !. Melanie, weet jij toevallig of Kartouch alweer 2 uur mag lopen?
Kirsten_S schreef:De broeken kopen ik daar niet, meer de kleding erboven enzo. Mijn broeken koop ik meestal bij de vero moda!
Melanieetjuh schreef:Emmaa_ schreef:
Morgen weer rijden !. Melanie, weet jij toevallig of Kartouch alweer 2 uur mag lopen?
Kartouch loopt gewoon weer 2 uur.
.
Melanieetjuh schreef:Mooi paard!Mooie bles.
En de aftekeningen op zijn benen zijn ook bijna het zelfde! Heel apart, leuk!
Kirsten_S schreef:Jaaaa ze hebben vaak niks leuks meer en moeten ze wachten totdat de nieuwe collectie binnenkomt. En dan op het goede moment binnenvallen !
Melanieetjuh schreef:Kirsten_S schreef:Jaaaa ze hebben vaak niks leuks meer en moeten ze wachten totdat de nieuwe collectie binnenkomt. En dan op het goede moment binnenvallen !
De nieuwe collectie qua broeken worden met een brede pijp. Dus ipv Skinny jeans, worden het nu heel grote broekspijpen.
[naam], ik hoop voor je dat je écht op Kartouch komt. Meestal probeert Sabrina het wel!
. Vind ik ook niet erg, maar me meisje blijft me meisje

!

Emmaa_ schreef:Ik vind Sabrina haar lessen leuk, maar bij Sandra vond ik het altijd nét iets leuker. Ik weet niet wat het is, maar ze geeft zo anders les. Bij Sandra heb je snel "vaste paarden". Gelukkig is touchiee verder niet zo geliefd in onze les, kom ik er des te meer op
Iedereen wilt ook altijd ruilen

!
!