Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Emmaa_ schreef:Nataschaa schreef:Ja, ik vind het idd ook een beetje raar, van Marjolein.. Ik hoorde je ook zeggen (of iemand anders) dan ie het allemaal maar moest uitzoeken, en dan zegt Marjolein van niet. Nou echt wel. Zo is het bij ons toch ook ?
Mentoren komen echt niet naar je toen van "Hé, je wiskunde gaat niet zo goed hea, zullen we eens een afspraak maken voor extra les?".
Nein, aber naturlich nicht.
ZOEK HET ALLEMAAL MAAR UIT
Marjolein als in Marjolein Kruit die AK geeft?, ik heb haar ook voor ak
Astor schreef:Ik ga morgen wel weer uit
Poeh heb er echt even zin in!
Even uit me dak gaan
fallenangel3 schreef:Ik ben aan het oppassen bij een vriendin op haar negen maanden oude baby....
Nataschaa schreef:niet dat ik er mee wil werken, maar ik wil me eigen !
DenK4ever schreef:Astor schreef:Ik ga morgen wel weer uit
Poeh heb er echt even zin in!
Even uit me dak gaan

Nataschaa schreef:fallenangel3 schreef:Ik ben aan het oppassen bij een vriendin op haar negen maanden oude baby....
Aaaaaahhh !!
Ik ben echt verlieft op babys !!
niet dat ik er mee wil werken, maar ik wil me eigen !

Jane_ schreef:Sorry Nataschaa..
Maar, ik dacht eerst dat ik moest oppassen morgen, en toen weer niet en toen vroeg Anna of ik toch nog naar jumping wilde met haar
Vergeef je me het
Annie_ schreef:hooi,
Zo vanochtend moest ik halver wegen lopen![]()
Ik wist dat het een keer hat moeten gebeuren maar,
waarom precies vandaag.
Me achterband brakNiet door het middenmaar gewoon een flinke scheur in het frame.
Dus moest veder lopen
Maar sander was zo lief om me naar huis te brengen net
Liisette_ schreef:Oh, ik wil ook losgooifoto's van Troy!![]()
Alleen volgens mij springt hij uit de buitenbak, zoiets had ik gehoord ofzo, ikweet het niet meer!
Astor schreef:Ja ik dacht ga ff vragen of ik mag wan tjullie ozudne ook uit gaan, maar jullie gaan dus naar Jumping
Maja ik ga zowieso wel uit =)

Jane_ schreef:Jane gaat lekker shoppen vanavond..
Iriis_ schreef:Liisette_ schreef:Oh, ik wil ook losgooifoto's van Troy!![]()
Alleen volgens mij springt hij uit de buitenbak, zoiets had ik gehoord ofzo, ikweet het niet meer!
Klopt
Liisette_ schreef:Echt jammer dat ie dat doet, anders had ik ook lekker los in de buitenbak in het zonnetje kunnen staan en lekker rollen...
Nataschaa schreef:Jane_ schreef:Jane gaat lekker shoppen vanavond..
Enn? Wat geeft Jane geshopt ?

Emmaa_ schreef:Jane_ schreef:Jane gaat lekker shoppen vanavond..
Oehh!, waar?
Astor schreef:Ja ik dacht ga ff vragen of ik mag wan tjullie ozudne ook uit gaan, maar jullie gaan dus naar Jumping
Maja ik ga zowieso wel uit =)
Jane_ schreef:Nataschaa schreef:
Enn? Wat geeft Jane geshopt ?
Ik had een nieuw half vestje..
een paars topje
mouwtjes voor over me topje..
en een nieuw leuk tshirt..
Leuk