Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
LIQUITA schreef:@Winnitou: Sjeemig wat een drukte voor je. Kijk maar of het lukt hoor om die "dingetjes" te zoeken. Lukt het niet, ook geen probleem. Dan kunnen we altijd nog wat anders bedenken.
Succes met alles!
.
.
.
tot bokt!!! LIQUITA schreef:Je bent geweldig!!! Ik ben er morgenavond niet, maar Juul wel. Wil je ze dan in mijn kast leggen. Heel erg bedankt alvast.
LIQUITA schreef:Zal ik doen.
Ik ga lekker slapentot bokt!!!
winnitou schreef:Oke, thanks!! Ik ben er donderdagochtend niet, moet werken.LIQUITA schreef:Je bent geweldig!!! Ik ben er morgenavond niet, maar Juul wel. Wil je ze dan in mijn kast leggen. Heel erg bedankt alvast.
Heb ze nog in mijn auto liggen, als je er donderdagochtend bent krijg je ze en anders leg ik ze in je kastje (of geef ze aan een van de andere )
) hahahahahaha...
.
. De kantine is in ieder geval al heel mooi in kerstsfeer.
. LIQUITA schreef:Ik moest helaas werken vandaag...dus je moet nog geduld hebben.
Natuurlijk gaan we dat doen....GEZELLIE!!! Ik ben zeer benieuwd hoe de levende kerststal er uit zal gaan zien. De kantine is in ieder geval al heel mooi in kerstsfeer.
Enneh....de 22e hebben we kür op muziek.

ATE schreef:wie is er jezus en wie maria???????????????????
Whahahahahaha