Ik ben weer op school, net een "college" gehad en nu op naar de volgende...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
. Geloof me van half 8 tot 10 uur 's avonds les hebben op school is geen pretje!
). Alleen wel jammer dat ik mijn favoriete docent dr voor heb! (daar was ik dan wel weer blij mee). Jaja mensen ik heb een favoriete docent waar ik best graag naar luister. Hij werkt nu 3 jaar in het onderwijs, is nog gemotiveerd en blijft altijd heel vriendelijk. En het belangrijkste hij ziet studenten niet als minder, durft toe te geven als ie het echt niet weet ennuh ach hij is gewoon tof. Bij hem kan je tenminste normaal vragen stellen zonder aangekeken te worden met je stoort me in mijn verhaal of dat je dat niet weet....
. 
. Lastig he scholen, ik moet ook nog steeds zelf mijn rooster ontdekken
.
.
het is school duhh..
. Ik heb nu al week 1 van alle moduleboeken, verder zijn ze nog niet gekomen... Dus ik weet niet wat ik de rest van de lessen krijg.
.
)
. Het zijn gewoon luie wezens!! (en dan verwachten ze van ons dat we wel hard werken).
) Het enige nadeel dat eraan zit zijn de kinderen, daar vind ik niets aan!
. Andere kinderen zou je het liefst opsluiten
. Helaas weet je nooit van te voren wat voor kind je krijgt als je daar ooit aan gaat beginnen....
.
).
in zo'n animatieteam..