Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
x_Staceyy schreef:Ik ga van 17 t/m 23 augustus samen met eef1400
Nog meer mensen die in die week gaan ?
Weet al dat rosanne en ingrid meegaan, nogmeer?
SuperPaardje schreef:Zijn er nog meer mensen die nu op trektocht gaan?
Ik ga van 3 t/m 9 augustus op trektocht.
Nortella schreef:ik weet jouw bijnaam nog wel hoor IH![]()
als een EEZEEEL![]()
![]()
![]()
ik heb ook weer ziiin hihihi
Hilde_q schreef:ezeltje strekjee !

WiskyBokjes schreef:Mijn bijnaam volgens hilde is Dumbo
Iriis_ schreef:WiskyBokjes schreef:Mijn bijnaam volgens hilde is Dumbo
Vanwaar deze naam?
Hilde_q schreef:wil je het weten ?
x_Anne_x schreef:er valt trouwens vrij weinig te zien op dat filmpje uit je onderschrift
x_Anne_x schreef:voelt zich lichtelijk genegeerd

en we gingen naar een paardrij winkel en ze ging een rijbroek passen. 164 was te klein dus pakte ze een grotere. Nou die paste wel, dus wij richting huis, waren we net 10 minuten thuis kwam ze erachter dat ze de 164 had meegenomen ipv de 176 dus konden we weer 30 km terug. Daarom de bijnaam Dumbo
Hilde_q schreef:x_Anne_x schreef:voelt zich lichtelijk genegeerd
waar zouden we op moeten reageren als je op christien reageerd
iris:
ik ben 3 dagen bij marije geweesten we gingen naar een paardrij winkel en ze ging een rijbroek passen. 164 was te klein dus pakte ze een grotere. Nou die paste wel, dus wij richting huis, waren we net 10 minuten thuis kwam ze erachter dat ze de 164 had meegenomen ipv de 176 dus konden we weer 30 km terug. Daarom de bijnaam Dumbo

Kan iedereen gebeuren) Hilde_q schreef:hilde ziet rosalie (en ramon toch ?)
![]()
![]()
x_Anne_x schreef:xchristienx http://nl.youtube.com/kanisha19
t ging met niet percee om dat bericht, en ik hoef ook echt niet overal reactie op. Maar jullie praten eigenlijk alleen maar tegen elkaar over dingen die de rest niet weet, en als er vragen gesteld worden over de trektocht wordt er nauwelijks geantwoord

) kunnen we weer touwtje springen
rmej schreef:Hilde_q schreef:hilde ziet rosalie (en ramon toch ?)
![]()
![]()
Aaww Hilde wat ben je toch een schatje dat je nou net uitgerekend deze foto hier moet zetten!
Echt het perfecte moment om een foto van mij te nemen, ik was me toch chagerijnig!
Normaal ben ik wel iets blijer als ik daar ben..![]()
En Ramon idd.
Lang leve Ramon!
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?!
rmej schreef:Noueh, van je paard vallen, lichte hersenschudding en nog iets ingewikkelds maar vooral pijnlijks in je schouder oplopen, vervolgens leven op pijnstillers en met hoofdpijn. Trektocht rijden op een superleuk paard dat lichtelijk gefrustreerd raakt in de groep en bijt en schopt naar andere paarden en vervolgens je allerliefste vriendinnetje kreupel trapt op het allerlaatste moment, terwijl het de hele tijd net voorkomen kon worden.
Nouja dat alles bij elkaar zorgde voor 1 momentje van een tijdelijke zeer kortstondige chagerijnigheid.
Ofzo.
Verder was het heel leuk hoor![]()
![]()