Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Stormchaser

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 12:44

Getver wat een naar bericht Trudy, gecondoleerd. Schoonzus van jouw vader is dan toch jouw tante of heb ik dat mis? Ik hoop dat jouw ouders op tijd terug zijn voor de uitvaart.

Hebben jullie dat verhaal op de beginpagina gelezen over zij van Paard en School in Beets (zat vroeger in Beverwijk)? Afschuwelijk, dat mens is ècht gek! Dan nog te bedenken dat ik ooit overwogen heb om een cursus bij haar te gaan doen... Zo zie je maar weer: nooit op een mooie website afgaan!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 12:48

Sterkte Trudy, ik hoop dat je ouders op tijd terug kunnen zijn.

Over V van Paard en School: zij heeft ook hier in C'cum gezeten bij 't station, ze is echt getikt. Met d'r "geredde" Quarter ook, en nog een paard dat ze voor iemand opving bij de slacht dumpen. Kl*tewijf. :r Als ik die ooit tegenkom. :n

Ohja Beau, ik ga ook een keertje meespringen hoor met Muts! Niezohoog, maar 't gaat om 't idee. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 12:50

Jeetje Trudy! Gecondoleerd. Idd hopen dat ze op tijd terug kunnen komen. Maar over het algemeen word er vrij goed mee omgegaan met een annuleringsverzekering.

Ja ik las het net, er waren al een tijdje dingen over aan de gang geloof ik. Idd erg vreemd dat ze dan ook nog cursussen aanbied :\

Ook net al het nieuws van de crash bij schiphol meegekregen. Echt afschuwelijk! Hopen dat veel mensen het overleefd hebben, laatste nieuws is 7 doden... De laatste tijd gebeuren er veel vliegtuig ongelukken, erg naar.

@Trudy: Ja Grace vond het allemaal een beetje eng :o Zeker als Nis of Whis een sprong nam schrok ze heel erg dus Thomas was in de les gaan rijden. Ze gaan nu eerst goed oefenen met vrijspringen zodat Grace het idee een beetje krijgt :)

@Suus: Jaaa echt wel! Met Eurocommerce Huggamugga Chex :D

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 12:52

He Beau niet zo optimistisch met vliegtuigen hoor, wij zijn net weer aan 't boeken. :=

Idd een afschuwelijk ongeluk, m'n pa zit daar vlakbij en die hoorde overal sirenes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 12:55

Hihi wij hebben ook net een reisje geboekt voor juni :o Met Arkefly dus die heeft gelukkig alleen maar last van vertragingen O:) Die Turkish Airlines schijnt sowieso al op een black list te staan... Moet zeggen dat ik het best veel verkocht heb via verschillende touroperators in mijn reisbureautijd :\

Oh echt? Ja ik hoorde op de radio ook mensen die het hebben zien gebeuren toen ze op de snelweg reden! Damn zou echt niet weten hoe je zou moeten reageren :oo

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 12:58

Wat leuk dat jullie aan het springen zijn geslagen! Vond het op de manege waar ik eerst reed ook altijd leuk (maar ook wel een beetje eng). De kick die je er van krijgt maakt echter wel weer dat ik er altijd overheen wilde :D . Jammer dat dit ècht niet gaat met Beer. Het risico dat ik zijn benen teveel belast is te groot. Ik zal de volgende keer wel komen om te kijken om foto's te maken (en balkjes terug te leggen :P ).

Ik ben trouwens eens even in de V. gedoken en volgens mij heeft die vrouw één of andere stoornis. Dat kan eigenlijk niet anders. Moet je op haar website maar eens de eerste paar pagina's van het gasteboek lezen. Tè weird !

Wat naar hè van dat vliegtuig, je zal er maar inzitten... en wat vreselijk dat er toch nog zoveel doden zijng gevallen.

Hey, even wat anders: klopt het dat de dinsdagavond les van 20.00u. een eigen paarden les gaat worden? If so, dan doe ik m.i.v. april graag mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 13:01

Ooh jammer dat het niet kan met Beer joh! Haha nou dat zou wel handig zijn een parcoursbouwer _O- Hoewel we gisteren niet 1 balk eraf hadden gegooid O:)

Jep, de dinsdagavondles is sinds gisteren een eigenpaardenles om 20.00u. Die word door Eef zelf gegeven.

Oh ik ga zometeen ff kijken over dat mens, maar zoals Suus en jij het over haar hebben kan het niet veel goeds betekenen! :n

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 13:04

Jah ik weet dat ze niet helemaal in orde is maar sinds ze van een paard is gevallen is dat erger geworden. Ze had 3 paardjes (waarvan 1 veulen), en dat ging wel redelijk, stonden bij mijn school. Maar toen heeft ze een landje gehuurd waar ze met z'n drietjes op konden en is ze begonnen met rare dingen (oude/zieke paarden opvangen, mee in 't duin rijden, cursussen aanbieden). Uiteindelijk stonden d'r ook 2 IJsjes bij, de eigenaren kwamen erachter wat voor rare dingen ze deed en die waren heel snel weer weggehaald. 't Ging daar allemaal heel raar, ze zegt ook tegen iedereen van "jah dit en dat is er mis met je paard en je moet nu deze kruiden voeren anders gaat hij dood voor die tijd". Als je zegt dat 't onzin is ben je een dierenmishandelaar en als je paard 3 jaar later nog steeds op z'n benen staat kan d'r nog geen excuus vanaf. :=

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 13:21

Jeetje zeg, die klap van haar paard heeft dus duidelijk een grotere impact gehad dan ze zelf had kunnen bedenken. Op http://www.belazerdophetnet.nl staan trouwens ook heel wat verhalen (zie kopje 'problemen met kopers en verkopers' en dan 'diversen'). Die vrouw heeft ècht hulp nodig.

(sorry dit soort dingen facinieerd mij altijd enorm)

Nog even over het springen: ik neem tenminste aan dat ik met Beer niet kan springen vanwege de vrij ernstige blessure aan zijn pees die hij ooit heeft gehad?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 13:24

Zit net TV te kijken, ze mogen blij zijn dat het vliegtuig niet in de fik is gevlogen.
Ben benieuwd naar de oorzaak van het ongeluk, heel naar dat er doden zijn gevallen.
En de journaliste op schiphol die maar door blijft drammen bij de wachtende mensen, wat een ****!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 13:31

:j Maar zij vindt dat ze geen hulp nodig heeft. Ik kan me ook nog herinneren dat ze zooo trots was op d'r rijkunsten, volgens AdB, dan zie je een scheef, niet nageeflijk paard dat z'n achterhand niet gebruikt. En zij elk paard met beenblessures aanraden om volgens AdB gaan rijden, als je een paard met een ernstige beenblessure in laat slapen is zij in staat om een discussie aan te gaan met je a la "ik had 'm kunnen redden". :r

Sorry hoor maar ik word altijd zo kwaad om dat wijf.

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 14:06

Nou, wat een vreemde vrucht is dat mens zeg. Duidelijk een gevalletje van enkeltje gesloten inrichting lijkt mij.

Lees net dat er nu inmiddels zeker 9 doden zijn en 25 zwaar gewonden. Vreselijk voor die mensen zeg. Je zal ook mkaar in die aankomsthal staan wachten op je familie die maar niet komt...

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 14:22

Er is een baby poown!

Kleine peek a boom palomino baby Lissy!

Maggie heeft Missy toch nog ingehaald, en Missy is nu ook aan het kegelen, dus die zal vanavond wel gaan!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 14:30

Super joh, en een merrie, en een Palomino. Maggie toch weer goed gedaan!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 14:41

*\o/* *\o/* *\o/* Wat een leuk nieuws na al die nare berichtjes!

Ik ga morgen gelijk even spieken (als dat kan). Is er al een naam?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 14:46

Als ik het goed uit het bericht van Esther opmaak: Lissy?

chic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 14:56

IK ben zeker weer de laatste die het weet!!!! -O-

Wat leuk een baby!!! :D

Oh en Annette je krijgt de hartelijke groeten van het A-A-B personeel en ook van mij :D

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 15:02

Jup, het is Lissy! Sandraatje!

Hele lange benen heeft ze!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 15:05

Dussss..... heb gisteravond mijn haar geverfd: 3x raden welke kleur :D

Anouk (chic?): hoe kan jij hier nu al berichten posten??

chic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 15:14

Tuurlijk kan ik hier berichten posten! HAHA :+

chic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 15:15

Blond geverfd zeker?! :D

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 15:26

Zij kan berichten posten omdat ze in 2003 al is geregistreerd, toen was dat nog niet dat je eerst zoveel berichten moest posten.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 15:37

Krijg net te horen dat de begravenis Zaterdag half elf is, ik hoop toch echt dat mijn ouders daar niet voor terugkomen! Mijn zus en ik gaan de familie wel vertegenwoordigen...

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 15:39

Oooooooh *kijkt verbazend en nietszeggend voor zich uit* ...

dusss....

Iemand verder nog wat leuks? Wat is kegelen trouwens als ik vragen mag?

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 15:40

Een soort van druppelen uit de uiers..