Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Als ik die ooit tegenkom. 

Zeker als Nis of Whis een sprong nam schrok ze heel erg dus Thomas was in de les gaan rijden. Ze gaan nu eerst goed oefenen met vrijspringen zodat Grace het idee een beetje krijgt

Met Arkefly dus die heeft gelukkig alleen maar last van vertragingen
Die Turkish Airlines schijnt sowieso al op een black list te staan... Moet zeggen dat ik het best veel verkocht heb via verschillende touroperators in mijn reisbureautijd
. Jammer dat dit ècht niet gaat met Beer. Het risico dat ik zijn benen teveel belast is te groot. Ik zal de volgende keer wel komen om te kijken om foto's te maken (en balkjes terug te leggen
).
Hoewel we gisteren niet 1 balk eraf hadden gegooid 

Maar zij vindt dat ze geen hulp nodig heeft. Ik kan me ook nog herinneren dat ze zooo trots was op d'r rijkunsten, volgens AdB, dan zie je een scheef, niet nageeflijk paard dat z'n achterhand niet gebruikt. En zij elk paard met beenblessures aanraden om volgens AdB gaan rijden, als je een paard met een ernstige beenblessure in laat slapen is zij in staat om een discussie aan te gaan met je a la "ik had 'm kunnen redden".