Flurk schreef:thanks, maar eerst komt zo de DA voor WW want het gaat nog steeds niet lekker met zijn voetje.
Ik zag het vanochtend,
Hoe is het gegaan ? & met het gips ?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Anoniem schreef:Ah dat is wel balen Flurk
Ben vandaag van een manege pony af gestuitert haha, klasgenootje d'r pony ging er vandoor, en er werd geroepen dat ze hem op de muur af moest sturen, helaas koos ze mij uit als muur en hadden we een botsingja en toen lag ik
dus ik krijg weer een super mooi blauw kleurtje
Al weet ik soms ook niet meer waar ik heen moet als paardlief het in zijn bolletje krijgt. Hoe is het met jouw poown?:)
roxxxiejjj schreef:Anoniem schreef:Ah dat is wel balen Flurk
Ben vandaag van een manege pony af gestuitert haha, klasgenootje d'r pony ging er vandoor, en er werd geroepen dat ze hem op de muur af moest sturen, helaas koos ze mij uit als muur en hadden we een botsingja en toen lag ik
dus ik krijg weer een super mooi blauw kleurtje
Geen pijn gedaan toch? Wat lief dat ze vol in jou reed zegAl weet ik soms ook niet meer waar ik heen moet als paardlief het in zijn bolletje krijgt. Hoe is het met jouw poown?:)
Ja was inderdaad erg lief, en vervolgens zeggen dat ik in de weg reed.. man ik wist geeneens dat die pony in een ongewenste galop sprong, totdat ik op de grond lag
of ik even mn cap wilde gaan halen want zonder cap mocht ik niet rijden.. Eh oeps
maar pony was gelukkig suuuperbraaf
dus gestapt en gedraafd erop
Volgende week weer een lesje
Viel me al met al reuze mee gelukkig
.
*Oke, verkeerde opmerking..*
haha