Zat net foto's te bekijken van die goede ouwe tijd
juliaolthof
Geplaatst: 07-05-12 17:24
Zozo dit heeft een tijdje stil gelegen, ik ga dit jaar natuurlijk weer bij het lamoen op ponykamp. in week 7, heb er echt al superveel zin in !!! xx
TheNovelist
Geplaatst: 01-07-13 19:25
Ik ga over 1 maand op trektoch bij het lamoen! Het lijkt me echt auper leuk Zijn er leuke pony's daar? Ik hou van lekker rustig, een lekker tempo'tje! Niet zo erg van hard :p
Er is hier een maand ofzo niet in gereageerd, maar ik reageer toch maar even. Ik ga er in 2014 waarschijnlijk op ponykamp, samen met een vriendin en mijn zusje. Hoe is het ponykamp daar? En wat zijn lieve pony's? Ik ben 1.75 en 58 kilo. Ik heb liever niet een pony die veel bokt, of buiten niet te houden is. Een slome pony is natuurlijk ook niet leuk Ik wil graag een pony die in de bak en buiten rustig is, niet te sloom, ook niet te snel, maar wel voorwaarts. Fjorden en haflingers vind ik heel leuk, maar eigenlijk maakt het ras niet zoveel uit. Zijn de begeleiders ook leuk, en hoe slaap je daar? Beetje veel vragen, maar toch
Leuk Nienke! Ponykamp op het Lamoen is echt ontzettend leuk Ik ben op dit moment niet op de hoogte van welke pony's er precies zijn maar het soort wat jij omschrijft hebben ze zeker Ik zou zeggen, lees wat pagina's terug, daar staan verslagjes van mensen die er geweest zijn en genoeg ervaringen enzo!