Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

en gwn nog keer kijken hoe et zit met aarne 'verkoudheid' en als alles goed , vanmiddag terug les
dierenarts is gekomen en zis goedgekeurd 
(woehoeeeeeew
happy happy happpyyyy)
en ik Muhah desprit, tsportpaard we gaan dr nog graken wi
tssss , en toen zeitie ook da ze egt heel braaf was enzo en dat zukke lieve is
en ik : (A)
haha
Kben tegen ne boom gewaaid en Donatello begon te galopperen op de broekweg om niet om te waaien.
en kging bijna nie vooruit

na 3weken nix te doen
, ma links komt er een tandje uit , en op aar linker kant zette ze zicht heelsan vast ,dus kan ook komen door aar tandjes die uitkomen
, voor de rest wast een rustige les , buiten dat utti tan is beginnen bokken en da emelie dervan is gevallen
...
Uttie staat in de gang als je na de piste gaat in de eerst box aan je rechterkant
zad wel zeer , ma ze moest van jantje der terug op ma ze wou eerst nie , ma jantje eeft aar der dan nog opgekregen en tan trg verder gedaan , ma twas op teinde van de les dusja nix meer gedaan eigenlijk of tis nog es gedraaft en dan stappen
ze was zelf lui
Ij ad veel energie ma ij was wel nog ontspannen. Keb em dan voluit laten draven en echt ij vloog, ij wou niemeer stoppen

Mooi paardje!
Zalig wijf btw 
Bastet haar teugels in 2 .
Zalig. Normaal loopt ze zo eventjes in aanleuning, dan schudden en dom doen en neus vooruit en weglopen, dan weer aanleuning enzovoort. Maar nu had ik haar echt bij me en ze bleef in de aanleuningn.

bijna 

,
en ze gingter gewoon in 123 op liek da zet al heel aar leven doet
en dervan deed ze ook in 123
alleen onderweg stond ze beetje te schoppen majah
twas nie ver dus ze mocht er direct weer uit