amaaaai de wind!
ja k hebt t gehoord van uti, tis geen arabier maar een bwp
Mooi paardje!
De mama noemt trouwens valerie
Zalig wijf btw 
k gan ook ké mijn ding zeggen
* Zadel moet dringend opgevuld worden, ligt thuis om gevuld te worden, brengt et maandag binnen.
* k moet nieuw kopstuk kopen, die dak nu eb is te groot
* k moet 2 (!! ) nieuwe teugels kopen, uitleg: lees verder
Wel gisteren reed ik in de donkerte in de springpiste, enige rijdbare piste. Opeens in een donkere hoek sprong ze weg en maakte ze enkele (hoge! ) bokken na elkaar die ik niet kon uitzitten en ik vloog ervan, helemaal nat van dat nat zand
Bastet haar teugels in 2 .
Nieuwe teugels gaan halen en er met een klein hartje weer op.
Dan vandaag, in de les, moest ik met bit van jantje rijden ( geen pessoa of zo, gewoon ander mondstukje ) en bartje ( 3jr ) schrok en bastet gaf een loeiharde bok. Ik vloog tegen de muur ( naar t schijnt ) en op de grond. 'k had geen zeer maar wel een bloedneus, en helaas, de teugels weeral in 2 ( nieuwe teugels van ria dan nog ! ) .
Dan is jantje erop gekropen. 1 minuut had hij nodig om haar te doen luisteren. Waaw. En ik doe er zo lang over om gehoorzaamheid te verkrijgen. Toen ik er weer op, ik voelde het verschil zo hard
Zalig. Normaal loopt ze zo eventjes in aanleuning, dan schudden en dom doen en neus vooruit en weglopen, dan weer aanleuning enzovoort. Maar nu had ik haar echt bij me en ze bleef in de aanleuningn.
Jaja
@ali: gelukkig is ze genezen