Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mendi

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 10:48

Heel veel sterkte Bonte! Ach gut
Je vertelde laatst al dat hij die tumor had, maar wat gaat het dan snel zeg.. Verdrietig Kan je niet vrij nemen?

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-06 10:50

Wat naar Bonte Ach gut

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 11:45

Wat naar Bonte! Ach gut

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 11:46

Morgen trouwens, ik heb heerlijk lang geslapen Bloos
Had het wel nodig ook Bloos!

Zietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 13:00

Wat een stilte hier.........

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 13:05

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 13:09

I'm soooooo bored! Heb tussen de pijn door al het halve huis schoongemaakt/opgeruimd, dus heb nu niks meer te doen..

Ooo lekker spritsen! Ikke wil oook !

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 13:26

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 14:11

ladyjoy schreef:
I'm soooooo bored! Heb tussen de pijn door al het halve huis schoongemaakt/opgeruimd, dus heb nu niks meer te doen..

Ooo lekker spritsen! Ikke wil oook !

Hahaha Tong uitsteken Vrijdag gaan we ze weer maken ofzo..

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 14:20

Wanneer ga je chocoladekoekjes maken???? Afbeelding

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 14:49

ik heb net een cornetto op Vingers aflikken

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 15:12

Bonte....geen worden voor... Ach gut sterkte meis.Dit zijn hele nare dingen in het leven,zorg dat je een schouder vind om op te steunen...

Zo wij zijn met de ijsponnies naar het bos geweest en het was werkelijk heerlijk weer.Eerst was Fax sloom toen ik hem aan het opzadelen was...normaal gesproken staat ie echt te stuiteren,maar nu niet.
Totdat we het bos ingingen!! Oortjes lekker naar voren,diep snuiven en lekker doorstappen...hij had het helemaal naar zijn zin.Het voelde dan ook weer als vanouds Haha!
Rob heeft lekker op Beer getuft en dat ging ook prima...even aan elkaar wennen.Beer heeft veel looplust,maar hij moet netjes leren wachten he.We hebben eigenlijk (op een klein stukje na)alleen maar gestapt want Beer moet nog in conditie komen.Stappen in dat mulle zand is dan ook erg goed voor ze en na een tijdje even 5 minuten pauze.Dat beviel ook....later nog een klein stikje gedraafd en een klein stukje gegaloppeerd en dat ging ook super.
Daarna nog lekker uitgestapt en weer naar huis....ponnies afgesponst en in de wei gedaan.
Denk maar niet dat de mannen moe waren...ze namen een enorme spurt de wei in...ja..ook Fax gas enorm gas.Het heeft ze dus duidelijk goed gedaan.Toen ik wegging waren ze heerlijk aan het grazen en klooien met elkaar...
Ik hoop dat fax nu weer een beetje lekker in zijn velletje zit Bloos

Hoorde in spritsen rammelen??... Vingers aflikken Waar waar waar... Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 15:15

Tink, gaat het nou beter met Fax en Beer? Zo te horen wel, he?!
Lekker weer voor een ritje hoor! Is Rob je vriend of zo? Sorry als ik het mis heb Bloos

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 15:41

Mendi schreef:
Tink, gaat het nou beter met Fax en Beer? Zo te horen wel, he?!
Lekker weer voor een ritje hoor! Is Rob je vriend of zo? Sorry als ik het mis heb Bloos

Ja...het gaat zeker beter met die 2...ben erg blij om Haha!
Rob is niet mijn vriend Haha! ...Rob is mijn rijmaatje Haha! .
Hij heeft eigenzaak en kan zijn tijd lekker zelf indelen....vind het geweldig om lekker samen met iemand buiten te rijden,maar vaak kunnen mensen alleen maar op de geijkte tijdstippen en dan is het zo druk Clown
Door mijn werk kan ik ook op andere tijdstippen rijden dus gaan we vaak saampjes op stap.Hij nam normaal gesproken een van zijn quarters mee maar aangezien ik nu 2 ijsponnies heb,heb ik hem op Beer geschoven wat hij erg leuk vond Haha! Dus wij gaan vaker lekker uitstapjes met de ijsberen maken Ja

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 15:49

Haha, nee dan had ik het fout! Clown Maar wel heel gezellig een rijmaatje te hebben! Hoewel ik alleen soms ook best lekker vind..

Hebben jullie de enquete van Bokt al gedaan? Ik was begonnen, maar niet afgemaakt.. Is het de moeite waard?
Bokt is weer aangepast trouwens. Misschien was ie daarom zo sloom??

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 15:53

Ik rijd vaak genoeg alleen hoor,als ik met Rob ga rijden dan gaan we meestal met de trailer op stap.Dat is fijn want Fax heeft af en toe een frisse wind tussen de oren nodig,dan is de afwisseling van bos en strand erg fijn Ja
Die enquete heb ik nog niet gedaan...moet eigenlijk even in huis doen nu...want mijn vriendje komp strakjes Haha!

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 16:00

heb de enquete wel ingevuld, sommige dingen vond ik erge onzin Bloos

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 16:03

Ik ben er ook maar even doorheen geploegd, maar kon niet overal een treffend antwoord op geven. Ik hoop dat ze er iets aan gehad hebben Haha!
Doeiii Ik ga naar huis! Doei!

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 16:17

Ik hem m ook maar even ingevuld...nou ja...misschien hebben ze er wat aan Haha! ...
nu gaat ik dus even opruimen...tot laters Doei!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 16:32

Ik ben net terug van straatsburgmeeting; ik ga dus op excursie naar het europese hof voor de rechten van de mens om nederland verdedigt te zien worden; echt heel vet! We gaan 3 dagen zodat we ook nog wat van straatsburg zien. Wel vet lang in de trein zo een 7 uur maar goed dan heb je ook wat. Moet ook nog nieuwe schoenen kopen dus dat ga ik dit weekend maar doen, heb namelijk nog geen nette zwarte flatjes

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 16:51

zo Yolanda van MP ook maar een mailtje gestuurd; wat ben ik even actief op zoek; zal niet lang duren ben ik bang

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 17:03

Sterkte Zietje en bonte!!
Ik ga er weer snel vandoor, even hapje eten en dan over 15 minuten in de auto richting hardewijk.. pff
denk niet dat ik vanavond nog op bokt kom..
X

casjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 18:14

Bonte schreef:
Hallo

Moet zo werken, maar krijg net een mail dat een goede vriend op sterven ligt. 44 jaar. Hij heeft een hersentumor en gaat nu heel snel achteruit. KL*TE!!!! Huilen Ben helemaal van slag.

Mamsie ook nog steeds prut, dus gaat lekker hier. ben het even helemaal zat. Verdrietig

ligt hij heel toevallig in de vu????
Wij hebben namelijk op de afdeling ook een patient liggen rond die leeftijd die een hersentumor heeft en heel slecht gaat
Sterkte meis Ach gut

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 18:16

Grrr, ik baal Boos! Heb sinds gister een laptop op m´n kamer. Gisteravond lekker zitten internetten... Wil ik vanmiddag op i-net, doet het het gewoon niet!!! Boos! Boos! Vaaag gedoe... Mijn vader heeft nog wel wat met de snoertjes zitten doen zei hij maar geen ingrijpende dingen en het ziet er verder ook prima uit... Lekker dan! Gelukkig hebben we in de kelder ook nog een (nieuwe) comp Tong uitsteken

casjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 18:24

trouwens... heeft er iemand verstand van bitten?!
Veyton had ik namelijk een dubbelgebroken watertrens in gedaan met het inrijden (nja... na het zadelmak maken, heb hem voornamelijk bitloos gereden ivm tanden wisselen enz.). Ik wil nadat hij klaar is met wisselen namelijk toch weer met bit gaan rijden aangezien ik dan toch wat meer te vertellen heb. Zodra hij schrikt gaat hij er keihard vandoor en dan laat ik hem eerst gaan, maar dan nog heeft hij zo zijn momenten dat hij bijna die muur door wil... Erg gevaarlijk dus...
Maar nou komt het probleem. Veyton accepteerde dat bit eigenlijk niet en ik ben er een beetje te snel mee gestopt.
Ik heb nou zoveel verhalen gehoord van "je moet dat bit want blablabla" en dat ging van een stang naar dubbel gebroken watertrens dus hahaha ik weet het niet meer
Wie heeft er ervaring met inrijden van jonge paarden en met welk bit kan je het beste beginnen?!
Bitloos gaat eigenlijk wel.... maar hij gaat op een gegeven moment zó hangen in mijn handen (hij wil het liefst met zijn neus over de grond of zijn neus omhoog!) wil hem een beetje daartussenin krijgen hehe