Je vertelde laatst al dat hij die tumor had, maar wat gaat het dan snel zeg..
Kan je niet vrij nemen? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kan je niet vrij nemen?

ladyjoy schreef:I'm soooooo bored! Heb tussen de pijn door al het halve huis schoongemaakt/opgeruimd, dus heb nu niks meer te doen..
Ooo lekker spritsen! Ikke wil oook !
Vrijdag gaan we ze weer maken ofzo..
sterkte meis.Dit zijn hele nare dingen in het leven,zorg dat je een schouder vind om op te steunen...
Waar waar waar...
Mendi schreef:Tink, gaat het nou beter met Fax en Beer? Zo te horen wel, he?!
Lekker weer voor een ritje hoor! Is Rob je vriend of zo? Sorry als ik het mis heb![]()
...Rob is mijn rijmaatje
.
Dus wij gaan vaker lekker uitstapjes met de ijsberen maken
Maar wel heel gezellig een rijmaatje te hebben! Hoewel ik alleen soms ook best lekker vind..
...
Bonte schreef:Hallo
Moet zo werken, maar krijg net een mail dat een goede vriend op sterven ligt. 44 jaar. Hij heeft een hersentumor en gaat nu heel snel achteruit. KL*TE!!!!Ben helemaal van slag.
Mamsie ook nog steeds prut, dus gaat lekker hier. ben het even helemaal zat.
Heb sinds gister een laptop op m´n kamer. Gisteravond lekker zitten internetten... Wil ik vanmiddag op i-net, doet het het gewoon niet!!!
Vaaag gedoe... Mijn vader heeft nog wel wat met de snoertjes zitten doen zei hij maar geen ingrijpende dingen en het ziet er verder ook prima uit... Lekker dan! Gelukkig hebben we in de kelder ook nog een (nieuwe) comp