LIQUITA schreef:winnitou schreef:Hahaha..nou dat moet goed komen vanavondKun je me dan ook voorzeggen. Ik val in voor Sandra, die is nog ziek. Heb woensdag met Bert een beetje geoefend of de paardjes naast elkaar wilden, gaat nog wat worden in galop. Ben hard aan het leren geweest maar ik denk dat ik het als ik er op zit niet meer weet (moet nog voorop ook). Heb nog niet met zijn vieren gereden dus vanavond is het voor mij de generale en de wedstrijd in een.
Had gisteravond (en vanmorgen) een bruiloft, was heeeeeeeellllllllll gezellig. De feesttent stond tegenover ons huis in het weiland. Hoefde dus niet de BOB te zijn. Nou dat weet ik nu. Kind om 7 uur klaar wakker, kon het uitslapen dus wel vergeten. Zou zo graag een tukkie willen doen. Wat heb ik een spijt. (kun jij niet voor me invallen (grapje)).
Als het niet te volgen meer is neem het me niet kwalijk, is het gevolg van DRANK.. Wel leuk dat je dus toch nog mee kan doen
.
Nou, tot vanaaf en succes met je kater.
neem een paracetamol en een Ibuprofen tegelijk in, help heel goed!!!!
Heb niet echt een kater, is meer de vermoeidheid. ga nu nog even een kwartiertje pitten en hoop dat ik word wakker gemaakt.
tot vanavond dan....
. Wel leuk dat je dus toch nog mee kan doen
.
.
neem een paracetamol 
! Maar toen waren jullie al naar de kermis, en toen Sanne en ik daar arriveerden waren jullie al weg
![/quote]

dit hadden wij nooit verwacht. Zelfs de laatste X oefenen ging er nog het een en ander mis....
).
!!!!
TRUSTE!!!!