Leuke foto's en jullie hadden echt geluk met het weer
Nel; ik kon niet echt bijkletsen met je onder mn les, maar vond t wel heel leuk dat je kwam kijken
We kletsen verder bij t feestje van Bianz en Anne! Vind t echt een leuk idee om een keer springles te nemen Bianz. Ik ben heel benieuwd hoe onze knollies dat doen, die gaan natuurlijk de eerste keer daar in die bak van alles schrikken
Hoop dat je vanaf dinsdag weer lekker met Orson aan de slag kan! Want mini en maxi willen weer snel samen op buitenrit
Vannacht ook weer onweer, kids waren in no-time bij mij aan de deur, daarna kon ik weer niet in slaap komen, dus ben nu gaar! Nog ff uurtje werken en ik ben klaar. Vanmiddag (hopelijk droog) een buitenritje maken

En vanavond; Boer zoekt vrouw!!

*zet die ook bij alle fotoplannen* Niets vakantie en uitrusten na mn stage
haha Maar vind t allemaal prima hoor! 

)
Gister lekker met klasgenootjes even in de tuin van klasgenootje in Breda geborreld met wat hapjes. Na t eten gezellie naar t Jazzfestival geweest. Samen met vrienden van haar vriend. Later op de aaf nog even de Dependance in geweest. (We hadden even een oppepper nodig. De Jazz was net ff te flauw voor dat moment
Dus Anne; je brief mag je nog ff wegstoppen. Ik kijk deze serie gewoon weer vanaf de bank
We horen morgen wel hoe t ging op de Kroo, hopen dat t toch mee valt.