manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 10:42

Hihi, ik mis nog wel een bikinishoot in de blub hoor :') Leuke foto's en jullie hadden echt geluk met het weer :j
Nel; ik kon niet echt bijkletsen met je onder mn les, maar vond t wel heel leuk dat je kwam kijken :) We kletsen verder bij t feestje van Bianz en Anne!
Vind t echt een leuk idee om een keer springles te nemen Bianz. Ik ben heel benieuwd hoe onze knollies dat doen, die gaan natuurlijk de eerste keer daar in die bak van alles schrikken :+
Hoop dat je vanaf dinsdag weer lekker met Orson aan de slag kan! Want mini en maxi willen weer snel samen op buitenrit :')

Vannacht ook weer onweer, kids waren in no-time bij mij aan de deur, daarna kon ik weer niet in slaap komen, dus ben nu gaar! Nog ff uurtje werken en ik ben klaar. Vanmiddag (hopelijk droog) een buitenritje maken :)

En vanavond; Boer zoekt vrouw!! :D

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 11:36

Hoi hoi,

leuke foto's mariekje/Anne!
Ze ziet er lekker schoon uit.

Bianz, thirz, ja was leuk om weer s bij jullie op stal te zijn.
Effe bijkletsen met Bianz en thirz dr les kijken.
Leuk dat je op flint gaat rijden bianz, veel plezier en jij ook rustig aan doen hé... ;)

Ik heb nog wat foto's van een tijdje terug op de boot en van Daan.
Ik was afgelopen dinsdag even met Jarno naar Daan geweest, even zn manen geknipt, gepoetst en gewandeld.
Hij staat nu op de wei dus kan ik nu niks meer met hem doen.
In augustus wordt ie alweer van de wei afgehaald en dan wordt ie beleerd voor de kar en daarna komt ie naar de pagter en blijft ie daar staan totdat ik hem helemaal beleerd heb.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Daniël in slaap gevallen.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-09 16:57

Daniel is echt al een mannetje Nel! Hij is echt weer gegroeid! En Daan zou ik al helemaal nie meer herkennen :+ Ga jij Daan nou toch beleren? Wel leuk!

Hihi, en tuurlijk mag je ook op de foto Bianz :P *zet die ook bij alle fotoplannen* Niets vakantie en uitrusten na mn stage :Y) haha Maar vind t allemaal prima hoor! :D Vind t leuk om foto's te maken :j

Springles? Gewoon in een bak, of meer een crossterein dan? Dan wel op een dag plannen dat k mee kan hè :P Wil dat zien én ik wil foto's maken! (ja zelfs de eerste keer ;) haha)
Pfft, tis ook echt wat met dat onweer hè. Was afgelopen week ook al (niet dat ik er toen iets van gemerkt heb, maargoed :+ slaap echt overal doorheen de laatste tijd!) Helaas slapen je kids er nog nie doorheen Thirz! Vannacht de schade maar weer proberen in te halen :)

Ow trouwens: van woensdag op donderdag is t veulen van Cindy (Pdoes) geboren. Een hengstje, genaamd Bliksem! foto's even van de Pdoes-hyve afgeplukt
Afbeelding
Afbeelding

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 17:27

Wat een superschattig veulentje zeg!

@ Nel: ahhh lieve Daniël in zn zwemvest, het is echt een guitig kereltje!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 22:19

heb de foto's eindelijk op mijn album staan...duurt zo lang om te uploaden...zal er nog een paar met jullie delen....ben niet zo goed in leuke teksten... tips zijn welkom...

instappen, lekker actief
Afbeelding

drafje
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

netjes halthouden
Afbeelding

doorzitten is lastig
Afbeelding

hoezo eigenwijs koppie
Afbeelding

mooi galopje
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

een artistiek probeersel van Anne, best nog leuk gelukt...
Afbeelding

nou dat waren ze...vind zelf dat ik vergeleken met de vorige keer dat er foto's zijn gemaakt, in november, enorm vooruit ben gegaan op mn houding, handen mogen nog iets minder streng, maar ik zit tenminste rechtop....zie net dat ik een paar foto's heb geplaatst die Anne ook al had geplaatst....

cindy's veulen is wel leuk....maar die naam...vreselijk!!!

Thirz, zei je nou dat jij wel een fotoshoot in bikini in de blub wilde? Dinsdag?

Bianz, hoe was t rijden op Flint?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 18:50

Hoi,
Ahh leuke foto's van t veulentje van Cindy.
Ik vindt het wel een stoere naam!
Vriendin van mij haar fjord heet ook Bliksem, is wel stoer!

Ja Daniël is zeker flink gegroeid!
En hij praat de oren van me hoofd af, wil alles weten (zegt dan; mama was dat?)
En is continu aan t koprollen thuis. haha is wel leuk!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 11:07

ja idd linda dr paard heet ook bliksem....vind het daarom niet echt een geweldige naam...had wel iets stoerders verwacht...
Nel, leuk dat Daniel al zoveel praat....nu wordt hij echt groot....
Thirz, Bianz, je brief al geschreven voor boer zoekt vrouw????

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-09 20:26

Moest dat probeersen nou ook echt op bokt? :+
Maar verders leuke foto's hoor! Wie heeft die gemaakt? :Y) whahaha *sorry, enorm moe dus beetje flauw nu :o
Maar vind ook echt dat jullie énorm vooruit gegaan zijn! :D Heb je ze zelf stiekem al eens vergeleken met eerdere foto's? Toch wel een verschilletje :j Ook Jade zelf is echt veranderd! (we krijgen kont! *\o/* )

Jaaa hoe was t met de boeren? Heb ze in de metro nog even allemaal goed bekeken, maar nou niet echt een gevonden die er enorm uitspringt geloof ik. (waren kleine foto's) Jullie al wel een tof type gespot? Vond die paardenfokker (ja heb stukje gezien zondag) best schattig in zn antwoorden. Best leuk bedrijfje ook!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-09 16:52

Stil hier..

Iedereen al in feest stemming? Ik wel hoor :):) Gister lekker met klasgenootjes even in de tuin van klasgenootje in Breda geborreld met wat hapjes. Na t eten gezellie naar t Jazzfestival geweest. Samen met vrienden van haar vriend. Later op de aaf nog even de Dependance in geweest. (We hadden even een oppepper nodig. De Jazz was net ff te flauw voor dat moment :Y) ) Maar t was weer gezellie :D Vannacht amper geslapen, maar nog helemaal vrolijk! 8-)
*nu nog even afwachten hoe ik daar morgen over denk :Y)

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 20:10

Hoi :)
Leuk dat Daan naar de Pagter komt Nel; dan kom ik m daar een keer meeten als ie er is! Daniel heeft t zo te zien echt naar zn zin op de boot; leuk!
Veulen van Cindy is echt een dotje; een mini-Nous :+
Ik vind dat probeersel van Anne nog wel leuk hoor; alleen je peesjes moet je volgende keer wel ff oppoetsen he!
Die boeren waren t nét niet; al vond ik het bedrijf van Peter wel mooi :)) Dus Anne; je brief mag je nog ff wegstoppen. Ik kijk deze serie gewoon weer vanaf de bank ;)
Anne heeft dus gister al pre-feestje gehouden; heb je ook nog foto's? (die willen we graag zien!)

Maar ik heb al zin in morgen hoor; benieuwd wat het geheim achter de uitnodiging is, hoe jullie de kado's vinden en verder gewoon lol hebben :D

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 20:15

Zo blaast ook nog wat extra leven in ons topic ;)!

Leuke foto's Marieke, jullie zijn echt al vooruit gegaan! Qua houding ben je zeker flink verbeterd! Soms ziet het er nog een beetje krampachtig uit, maar dat komt wel goed!

Ik heb ook al zin in de verjaardagsparty :D!

Had gisteren wedstrijd met shaar... eerste proef had ik 183 punten... echt zoooo laag! Dacht zelf wel dat ik net geen winst had gereden want er zaten een paar kleine foutjes in, maar 183 is wel erg bizar laag!
Tweede proef ging super lekker, gewoon GEEN fouten en zat er echt met een bigsmile op!
Had mn tweede proef 215 punten en een 2e plaats van de 16 deelnemers! Heb echt een aantal supergoede ruiters eruit gereden (waaronder bijvoorbeeld Santouscha v/d Meij)....

Maar dat is toch ongelofelijk! Gewoon 32 punten verschil tussen mn 2 proeven!

Vandaag 20 min lekker basis gereden en ze liep echt super! Morgen wedstrijd bij de Kroo, maar heb echt 2 verschrikkelijke jury's, dus ik ga er maar vanuit dat t niets wordt!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-09 20:21

Ja er zijn foto's :P Best veel ook volgens mij. Der vriend heeft een hoop geklikt en wij hebben voordat we de stad in gingen samen lopen klooien :Y) Dus als ik ze heb, en ze zijn bokt waardig, dan zal ik er een paar showen :P (wordt pas na vrijdag, dan zie ik haar pas weer) Maar ik heb iig al een super pre-feest gehad :D

Hè verdorie.. *scheurt brief in 1000 stukjes* en hij was net af! :+ Ach vanaf de bank kijken is ook leuk ;) Hihi ja wij zijn ook heel benieuwd wat jullie van t feest gaan vinden :Y) Bianz en ik hebben er iig al genoeg lol om :P

32 punten verschil is wel bizar idd... Eerste proef maar vergeten en t gevoel van die 2e proef vasthouden denk! Want 2e van de 16 is wel gaaf hoor! *D We horen morgen wel hoe t ging op de Kroo, hopen dat t toch mee valt.

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 12:32

Goeiemiddag!
Wilde even zeggen dat ik het gisteren heel gezellig vond; tof dat jullie er allemaal waren! En natuurlijk bedankt voor de leuke cadeaus: ik kan genieten in de tuin, relaxen, een boek lezen, kortom jullie hebben mij/ons schandelijk verwend :)
X Bianz

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 13:19

Het was weer gezellig gisteren!

Ik heb een paar foto's van gisteren :D

Lekker instappen
Afbeelding

Rekken en strekken
Afbeelding

Geld zoeken, geen idee wat ik hier doe!
Afbeelding

Even nog stappen
Afbeelding

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-09 19:54

Ja ik vond t ook echt een super verjaardag weer :D Hihi, en je was een knappe mol hoor Kim! Niemand had je door en je had toch genoeg lopen klieren :P (stelletje eigenwijzen die maar niet naar je wilden luisteren :Y) ) En opsich sprak de kaart toch voor zich? Daar stond dúidelijk op dat we WIDM gingen doen! Slecht dat jullie dat niet zagen hoor! ;) haha
En ik ben ook super happy met mn kado's! :):) Allemaal leuke dingen :D

Ziet er sjiek uit op de foto's Bar! Gaaf zo!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 12:57

Feestje was zeker leuk :j Op naar een volgende! Bianz en Anne; geniet vandaag nog ff van het jarig zijn :D
Ik wil een mini-veulen, zodat ik m dit kan aantrekken => [KS-ITP] ES Phantom Patrol geboren op 18 mei _O- :+ Das toch echt erg he!! T ziet er echt niet uit :')

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 10:08

T ziet er netjes uit Bar!

Ik vondt het ook gezellig hoor dames!
Gister ook nog een fijne dag gehad?

Vandaag zijn Wilco en ik alweer 3 jaar getrouwd, ben helemaal blij!!!! ;)

En ben ook een trotse moeder, want Daniël heeft zondagochtend voor t eerst op de wc geplast en zondagavond weer en maandag ochtend ook weer, hij vindt het heel erg leuk en we blijven gewoon lekker door oefenen.

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 22:59

ja feestje was zeker leuk...had t kunnen weten, wie is de mol....heel leuk! kim was idd iemand die ik niet verdacht, alhoewel bij die vraag over nel dr trouwdag....

Leuke foto's komen er weer voorbij....Bar, als Shaar zoveel hoest,ja sorry heb ff in een ander topic van je gespiekt is het dan niet iets om eens ff te stoppen met rijden, en dr een weekje rust te gunnen? Jade heeft nu keelontsteking, hoeste ook al een week, en ze moet nu minimaal 10 dagen rust, en daarna heeel langzaam weer opbouwen....

Nel gefeliciteerd....leuk dat daniel al op de wc plast....nu volhouden...

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 08:34

Shaar hoest niet heel veel, alleen ongeveer 3 of 4 keer tijdens het inrijden en daarna niet meer. Heeft geen verhoging en net 2 weken medicatie gehad.
Moet nu volgende week woensdag met dr naar de kliniek en van de dierenarts die afgelopen x was geweest moest ik gewoon doorrijden ivm de ventilatie van de longen.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 17:08

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-09 18:58

Nog gefeliciteerd Nel met jullie 3 jaar getrouwd zijn :) En knappe Daniel! Heeft hij het deze week zo braaf vol gehouden?

En het stond ook gewoon heel duidelijk op de uitnodiging Mariek, dus je had t zéker kunnen weten ;) Je kon er eigenlijk gewoon niet omheen kijken! :P haha
Zit in dubio.. heb vanaaf eigenlijk zin om lekker in t boek te gaan lezen, kan morgen ook mee in de trein (moet naar school), dus helemaal mooi :D Aan de andere kant.. ik ken mezelf: dan blijf ik lezen en ik wil van t weekend eigenlijk ook nog wel wat aan stage doen. Lastig, lastig :Y) Ik denk er nog even over :+ Het boek bewaren tot na mn stage is ook wel een goed plan. Kan ik dan heerlijk op mn zitzak wat lezen, klinkt ook wel leuk! Wat een zware dilemma's in zo'n studentenleven! 8-)

Leuke foto's van Shaar in t topic Bar :j Ze is echt anders gaan lopen in die paar jaar hè. Was ook de bedoeling natuurlijk, maar je ziet duidelijk verschil! Knap hoor!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 23:57

Whaha, Anne volgens mij kan je dat boek voor alle mogelijkheden gebruiken gezien de dikte :') :+
Nel; echt super Daniel op de wc!! Ist nog gelukt met ringrij-baan regelen?
Leuk die foto's Bar, t ziet er goed uit! Benieuwd wat eruit komt bij kliniek!

Net terug van volleybal-toernooi met mn werk, was echt superleuk :j Maar helaas niet goed genoeg om iets te winnen. Had t lang niet gedaan (denk laatst op middebare school?) maar blijf dit toch ook leuke sport vinden! Tis dat ik een paard heb...
Zo, en nu ga ik maar mn bedje opzoeken, ben dr moe van :z

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-09 21:06

Ik had altijd alleen maar enorme last van mn polsen na volleybal :+ Ik deed iets verkeerd, maar ben der nooit achter gekomen wat :P haha
Wel jammer dat jullie niet gewonnen hebben, maar gelukkig wel lol gehad :D En misschien een idee voor een nieuwe sport? Volleybal te paard?

Heb trouwens toch maar besloten mn boek niet mee te nemen. Zonde als t zou beschadigen in mn tas, best pittig om mee te slepen (:+) en zonder boek wat ligt te wachten is t al moeilijk genoeg om me op mn studie te blijven concentreren :Y) Dus morgen middag maar lekker in de tuin of binnen aan t werk voor stage ipv lui een boek lezen :P

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 11:32

Bar, leuk topic! T ziet er goed uit hoor!
Gezellig dat je nu naast Voice staat met Shaar, ze kijkt lekker om dr heen naar buiten.

Thirz, ringrijbaan nog gebruikt hoor!
Gister middag even wezen oefenen, dat ging super goed!

Bianz, hoe ist nu met je paardje?
En met jou?

Ja en Daniël plast nog steeds op de wc (plas-c volgens Daniël)
Gaat super goed!

Vanmorgen lekker op buitenrit geweest met Voice.
Ze vondt het heerlijk.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-09 19:37

t was ook heerlijk weer voor een buitenrit! Mariek is vanmorgen ook heel wild op buitenrit geweest :j Met mij ernaast! (voorzichtigheid voor alles hè :Y) ) haha
Er kwam een ruiter niet, dus heeft Mariek op Purley een rondje buiten meegestapt :)

Hihi en bij plas-c is iig wel duidelijker dat je daar moet plassen. Fijn dat hij t zo netjes vol blijft houden!

[RT-HAW] Stoere Goasse @ CH Eext (Z1)
:~