Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
biancaremijn schreef:hoi is er iemand die met mij morgen ochtend mee wil rijden naar mister ed pleassssssss
MlizS schreef:hoihoi! nog iemand op t forum om deze tijd? zit hier nu saai op school aan 8 werkstukken te werken:S gaat lekker! maarja ik ben om 2 uur uit en dan ga ik lekker naar stal! eerst lekker Heli rijden misschien ga ik in de bak maar als het weer er mooi uitziet ga ik denk eventjes naar buiten toe, en daarna van half 6 tot 6 les op Banaan! nou ik zie jullie wel weer xxx Kusjes
Fardos schreef:john pm!!
johnvt schreef:MlizS schreef:hoihoi! nog iemand op t forum om deze tijd? zit hier nu saai op school aan 8 werkstukken te werken:S gaat lekker! maarja ik ben om 2 uur uit en dan ga ik lekker naar stal! eerst lekker Heli rijden misschien ga ik in de bak maar als het weer er mooi uitziet ga ik denk eventjes naar buiten toe, en daarna van half 6 tot 6 les op Banaan! nou ik zie jullie wel weer xxx Kusjes
SPANNEND op Banaan lessen
MlizS schreef:hoihoi! nog iemand op t forum om deze tijd? zit hier nu saai op school aan 8 werkstukken te werken:S gaat lekker! maarja ik ben om 2 uur uit en dan ga ik lekker naar stal! eerst lekker Heli rijden misschien ga ik in de bak maar als het weer er mooi uitziet ga ik denk eventjes naar buiten toe, en daarna van half 6 tot 6 les op Banaan! nou ik zie jullie wel weer xxx Kusjes
Citaat:haha dat jij er nou afvalt john:P ik niet! ik kan heel goed rijden;) Hahaha:D moet je niet met mijn paardjes knuffelen?
madelon31 schreef:en melis wat zit jij nou onder schooltijd te bokken!!!
En had je echt 8 werkstukken wat veel dan zeg!
Maar jij bent heel slim (heb je van je moeder) dus je komt er wel doorheen.![]()
XXXX van je mammie hvj
jarno schreef:hier karin de advertentie's waar ik het over had
http://koopjes.marktplaats.nl/dieren_en ... urn=eJwVy%
http://koopjes.marktplaats.nl/dieren_en ... urn=eJwVy%
succes
gr zeurlie

madelon31 schreef:ik zou best wel willen hoor en dan de hele dag met de paardjes bezig zijn heeerlijk!!!![]()
![]()
![]()
Maar helaas dan zou ik ook fulltime moeten gaan werken en blijven werken.
Neeee dat doen we dus niet.