Paden waren goed hoor, lagen niet veel plassen was prima te doen! Only is echt geweldig, haha ik gunde vriendin van mij ook Only dus toen ging ik even op Snowy!
Jaa zeker heel braaf, wel beetje fris door de harde wind maar dat was wel leuk! Een schrikmoment waren twee jongens op crossmotors die keurig stopten en motors uitdeden tot we er langs waren, en toen gingen ze plankgas weg met veel herrie en kabaal.
Linn leuk om je verhalen te lezen! Volgens mij heb je het meer naar je zin dan in spanje?!
Pffff ik heb net alles wat ik op kon sturen opgestuurd voor mijn afstuderen.. Vorige week al mijn laatste minor, nu mn eindbeoordeling stage, aangepaste minor en mijn meesterstuk.. Ben nu echt in spanning.. Als ik mn minoren haal mag ik pas door voor de beoordeling van mn meesterstuk dus is echt spannend.. Zal ik dan toch in juli afstuderen? Zo spannend vind ik het hihi
Spannend allemaal Patries! Ja ik heb het hier inderdaad wel meer naar mijn zin in spanje. Nu nog hopen dat ik een keer een weekend naar LA kan....ik zit hier alleen en ik ga niet alleen naar LA. Dus hopen dat ik iemand kan vinden die met me mee gaat....dan zou het helemaal top zijn!!
Heey people. Ik heb gister mijn sleutels van nieuwe huisje gekregen dus ik ga vandaag lekker bezig. Ook ga ik vanmorgen bij een kitten kijken super zin in.