Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Freekjuhh schreef:Jaaaa zoveel zin in de zomer!!gaan jullie naast 't Reelaer ook nog op vakantie?
soesje321 schreef:Leuk! Berlijn lijkt me gaaf! Jammer Anja! Hopelijk gaan er wel wat mensen mee met jou naar de 3e.
Ik ga misschien naar frankrijk en daarna naar Spanje.
Maar ik weet nog niet zeker.
Anja_96 schreef:soesje321 schreef:Leuk! Berlijn lijkt me gaaf! Jammer Anja! Hopelijk gaan er wel wat mensen mee met jou naar de 3e.
Ik ga misschien naar frankrijk en daarna naar Spanje.
Maar ik weet nog niet zeker.
De kans dat ik nog steeds met mensen uit mijn oude klas in de klas kom is best aanwezig denk ik hoor! Dus dat komt wel goed. En we hebben in ieder geval 2 superleuke jaren gehad met elkaar
Berlijn en Frankrijk/Spanje klinken ook goed!
hanneke32xx schreef:Hoi iedereen! Ik ga 31 juli t/m 5 augustus voor het eerst op jongerentrektocht bij stal t reelaer. Ik ben wel benieuwd of er hier nog meer mensen zijn die dan gaan?en hoeveel uur rij je per dag tijdens de trektocht? En moet je ook uitmesten, voeren corvee doen o.i.d.?
_Caitlinnn schreef:hanneke32xx schreef:Hoi iedereen! Ik ga 31 juli t/m 5 augustus voor het eerst op jongerentrektocht bij stal t reelaer. Ik ben wel benieuwd of er hier nog meer mensen zijn die dan gaan?en hoeveel uur rij je per dag tijdens de trektocht? En moet je ook uitmesten, voeren corvee doen o.i.d.?
Leuk dat je komt !
Volgens mij zitten er mog wel meer mensen op bokt die in dezelfde week gaan als jij.
Je rijd zondag bij aankomst , ma en di 2x , woensdag 3 a 4 , donderdag 6 a 7 , vrijdag 3 a 4. Best veel dus
Je doet elke dag 1 klein klusje met je hele groep . Zoals kuil voeren , vegen of ontbijt opruimen . Thats it
xSannee schreef:Het crosskamp is zeker leuk! Er wordt (indien het weer het toelaat) dagelijks gesprongen in de twee crossweides. De nadruk van de week ligt op het springen, maar er wordt natuurlijk ook dressuurmatig gereden en leuke dingen zoals zonder zadel door de waterbak!
Je hebt niet de hele week dezelfde pony, maar kunt hierbij wel je voorkeur aangeven. Je begeleiding probeert hier zoveel mogelijk rekening mee te houden.
De begeleiding is vaak voorheen zelf bij 't Reelaer op kamp geweest of rijdt zelf bij 't Reelaer. Ze zijn altijd met zijn tweeen!
De BG reunie was heel leuk, er zijn weer heel veel leuke dingen besproken voor deze zomer