The party starts when we arrive, Reelaerliefies nummer 5!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Juliette

Re: The party starts when we arrive, Reelaerliefies nummer 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 16:37

Nog iets meer dan 4 maanden tot JT, ik heb er zoooveel zin in! :D *\o/*

Anja_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 16:46

Jaaa, ik ook :D Nog 131 dagen, gaat toch best snel eigenlijk als ik me bedenk dat het eerst nog ruim 200 dagen was :):)

soesje321

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 16:51

Haha bij mij is t nog 150! Inderdaad, leek wel of t gisteren nog 200 was :P

Fris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 19:15

124 dagen *\o/*

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 19:36

Jaaaa :)
De zomer begint weer te kriebelen...
Het word weer beter weer :D

AmberRomeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 21:49

Heee!
Ik meld mij hier ook eventjes:) heb eindelijk die 25 berichten ahah
Ik ga dit jaar op TREC in week 6! (14 aug) met een paar vriendinnen! We hebben er alweer zin in:) vorig jaar waren we ook op trec in week 2

Xx

Anja_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 21:50

AmberRomeex schreef:
Heee!
Ik meld mij hier ook eventjes:) heb eindelijk die 25 berichten ahah
Ik ga dit jaar op TREC in week 6! (14 aug) met een paar vriendinnen! We hebben er alweer zin in:) vorig jaar waren we ook op trec in week 2

Xx

Jaaa *\o/*

Freekjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 16:31

Jaaaa zoveel zin in de zomer!! {:} gaan jullie naast 't Reelaer ook nog op vakantie?

Anja_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 17:05

Freekjuhh schreef:
Jaaaa zoveel zin in de zomer!! {:} gaan jullie naast 't Reelaer ook nog op vakantie?

Jep, ik ga ook nog gezellig met mijn ouders op vakantie, maar nog niet echt een idee waarheen enzo. En misschien dat ik net voor de zomervakantie nog met mijn klas op een soort kamp/uitje/mini-vakantie ga. Ik zit nu in pabo 2 en heb 2 jaar in dezelfde superleuke en gezellige klas gezeten(heb echt nog nooit zo'n leuke klas gehad). In pabo 3 gaan we helaas uit elkaar vanwege het kiezen voor onderbouw of bovenbouw. Om deze 2 jaar leuk 'af te sluiten' willen we graag nog even kort weg met z'n allen(de mensen die willen). Maar hoe of wat staat verder ook nog niet vast, daar gaan we vast ook nog wel wat leuks van maken(als we een dag/paar dagen gepland krijgen dat (bijna) iedereen kan, wat nogal eens een probleem is, in onze klas :+)

Freekjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 18:06

haha ja ken het! om met een groep wat af te spreken is vaak altijd een heel gedoe! maar wel leuk als het lukt!

ik ga in mei een weekendje naar Berlijn en misschien eind april een weekendje naar Wales. maar van de zomer heb ik naast 't Reelaer nog geen idee wat ik ga doen of met wie..

soesje321

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 18:31

Leuk! Berlijn lijkt me gaaf! Jammer Anja! Hopelijk gaan er wel wat mensen mee met jou naar de 3e.
Ik ga misschien naar frankrijk en daarna naar Spanje.
Maar ik weet nog niet zeker.

soesje321

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 18:32

En hoe was de reünie? :D

AmberRomeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 19:05

Leuk!! Ik wil ook nog een keer naar Berlijn! Veder ga ik in de zomer een weekendje Hockeyloverz met vriendinnen en nog naar Ibiza!

Nog 151 nachtjes slapen tot we weer op kamp mogen

Anja_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 19:07

soesje321 schreef:
Leuk! Berlijn lijkt me gaaf! Jammer Anja! Hopelijk gaan er wel wat mensen mee met jou naar de 3e.

De kans dat ik nog steeds met mensen uit mijn oude klas in de klas kom is best aanwezig denk ik hoor! Dus dat komt wel goed. En we hebben in ieder geval 2 superleuke jaren gehad met elkaar :)

Berlijn en Frankrijk/Spanje klinken ook goed!

soesje321

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 19:31

Anja_96 schreef:
soesje321 schreef:

De kans dat ik nog steeds met mensen uit mijn oude klas in de klas kom is best aanwezig denk ik hoor! Dus dat komt wel goed. En we hebben in ieder geval 2 superleuke jaren gehad met elkaar :)

Berlijn en Frankrijk/Spanje klinken ook goed!

Gelukkig maar! Maar je hebt wel mooie herinneringen dus!

Haha klinkt zeker goed :o :P

Anja_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 22:24

soesje321 schreef:
Gelukkig maar! Maar je hebt wel mooie herinneringen dus!

Absoluut!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 22:36

soesje321 schreef:
En hoe was de reünie? :D

Is volgens mij dit weekend. :D

Freekjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 23:50

Ja reünie is dit weekend! Ben zo benieuwd wat we gaan doen :D

hanneke32xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 20:34

Hoi iedereen! Ik ga 31 juli t/m 5 augustus voor het eerst op jongerentrektocht bij stal t reelaer. Ik ben wel benieuwd of er hier nog meer mensen zijn die dan gaan? :) en hoeveel uur rij je per dag tijdens de trektocht? En moet je ook uitmesten, voeren corvee doen o.i.d.?

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 10:50

hanneke32xx schreef:
Hoi iedereen! Ik ga 31 juli t/m 5 augustus voor het eerst op jongerentrektocht bij stal t reelaer. Ik ben wel benieuwd of er hier nog meer mensen zijn die dan gaan? :) en hoeveel uur rij je per dag tijdens de trektocht? En moet je ook uitmesten, voeren corvee doen o.i.d.?

Leuk dat je komt !
Volgens mij zitten er mog wel meer mensen op bokt die in dezelfde week gaan als jij.
Je rijd zondag bij aankomst , ma en di 2x , woensdag 3 a 4 , donderdag 6 a 7 , vrijdag 3 a 4. Best veel dus :)

Je doet elke dag 1 klein klusje met je hele groep . Zoals kuil voeren , vegen of ontbijt opruimen . Thats it :D

hanneke32xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 12:12

_Caitlinnn schreef:
hanneke32xx schreef:

Leuk dat je komt !
Volgens mij zitten er mog wel meer mensen op bokt die in dezelfde week gaan als jij.
Je rijd zondag bij aankomst , ma en di 2x , woensdag 3 a 4 , donderdag 6 a 7 , vrijdag 3 a 4. Best veel dus :)

Je doet elke dag 1 klein klusje met je hele groep . Zoals kuil voeren , vegen of ontbijt opruimen . Thats it :D

Oh dat valt nog reuze mee :) en idd je rijdt wel lekker veel! Heb er nu al zin in haha. Was vorig jaar bij poelenburgh op kamp gegaan maar wou dit jaar toch wat meer buiten rijden en wat meer actie en volgebs mij is de jongerebtrektocht bij t reelaer hier perfect voor :D

Gishi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 16:10

Hoii,

Samen met een vriendin ben ik een beetje aan het kijken voor ponykampen dit jaar.
Nu had ik laatst 't Reelaer crossweek ontdekt, hebben er mensen in dit topic hier ervaring mee wat ga je allemaal doen? Heb je een week een eigen pony en hoe is de begeleiding?

Ben erg benieuwd! :)

Anja_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 19:35

En hoe was de begeleidingsreünie? Ik zag al wat foto's langskomen op facebook :)

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 20:12

Het crosskamp is zeker leuk! Er wordt (indien het weer het toelaat) dagelijks gesprongen in de twee crossweides. De nadruk van de week ligt op het springen, maar er wordt natuurlijk ook dressuurmatig gereden en leuke dingen zoals zonder zadel door de waterbak!

Je hebt niet de hele week dezelfde pony, maar kunt hierbij wel je voorkeur aangeven. Je begeleiding probeert hier zoveel mogelijk rekening mee te houden.

De begeleiding is vaak voorheen zelf bij 't Reelaer op kamp geweest of rijdt zelf bij 't Reelaer. Ze zijn altijd met zijn tweeen!

De BG reunie was heel leuk, er zijn weer heel veel leuke dingen besproken voor deze zomer :D

Anja_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 20:18

xSannee schreef:
Het crosskamp is zeker leuk! Er wordt (indien het weer het toelaat) dagelijks gesprongen in de twee crossweides. De nadruk van de week ligt op het springen, maar er wordt natuurlijk ook dressuurmatig gereden en leuke dingen zoals zonder zadel door de waterbak!

Je hebt niet de hele week dezelfde pony, maar kunt hierbij wel je voorkeur aangeven. Je begeleiding probeert hier zoveel mogelijk rekening mee te houden.

De begeleiding is vaak voorheen zelf bij 't Reelaer op kamp geweest of rijdt zelf bij 't Reelaer. Ze zijn altijd met zijn tweeen!

De BG reunie was heel leuk, er zijn weer heel veel leuke dingen besproken voor deze zomer :D

Ik ben benieuwd, het wordt vast heel leuk! Heb er zin in!