Ik heb toen ik klein was ook add gehad! ben er ove heen gegroeit maar merk nog wel wat dingen (dromerig slechte concentratie enzo). Heb toen wel ritalin gehad
Mijn broertje heeft ook ADHD en heeft heel vroeger ritalin gehad en later concerta. Nu heeft die niks meer en is die er zo goed als overheen gegroeid. Af en toe heeft die er nog wel eens last van (of eerder wij ) dan is die opeens super druk of juist ontiegelijk chagrijnig...
Ik ben er ook aardig overheen gegroeid Maar als ik ze niet neem is mijn concentratie ver te zoeken en ben ik erg druk in me hoofd waardoor ik warrig wordt en druk ik mijn praten Ritalin heb ik gehad, maar kwam er erg makkelijk vanaf
wietse heeft concerta en als hij ze niet neemt word je echt knettergek van die jongen hoor! Hij kan echt niet zonder zijn medicatie, geld trouwens ook voor zijn broertje die heeft het ook... Ik heb er vooral erg veel last van dat elke vogel die langs vliegt toch even bekeken moet worden, elke beweging moet ik kijken wat er gebeurt, als er iets valt moet ik kijken waar het vandaan kwam en dan vooral ook het dagdromen.
Ik heb volgende periode dus hopelijk 4 dagen stage...en anders toch 5. Maar volgens de eigenaresse en de stagiaire die er nu was wordt het bijna nooit 5 uur...dus dan wel lekker op tijd klaar!