Zojuist terug uit Amstelveen, nou ja... via een omweg. De voorstelling van Pjotr begon om 13.00 uur, dus vanmorgen om half negen richting Brabant om Wesley op te halen bij mijn ouders. Daar waren we tegen tienen, snel een kop thee gedaan en tegen elven gingen we weer terug naar de Randstad. Onderweg nog even langs de Mac, anders waren we bang dat we tijdens de voorstelling zouden zitten knorren, en om kwart voor 1 waren we in de Schouwburg van Amstelveen. Ik had me er heel wat van voorgesteld, maar ben door het Zaantheater waarschijnlijk erg verwend...

Het is van binnen heel oud en erg achterstallig, maar we gingen vol goede moed naar binnen.

Dennis had opgezocht waar het boek van Pjotr (Jan Terlouw) ook al weer over ging, dus had ik al een beeld gevormd. Bleek het een zelfbedacht verhaal van iemand te zijn, die vandaag de premiere van de voorstelling had.

Lekker verwarrend om twee dezelfde titels maar dan van twee verschillende schrijvers te hebben... Hoe dan ook: het bleek zwaar tegen te vallen.

Het was voor heel, heel kleine kinderen bedoeld (tot hooguit een jaar of 8, dus de oudere kinderen zaten zich stierlijk te vervelen). Er zat geen pauze in, dus vluchten was niet mogelijk.

Voordeel: de voorstelling duurde maar 1 uur, dus geen ellelange zit. Je zult maar een kaartje gekocht hebben à 17 Euro, dan had je mooi afgezet geweest.

Maar we hebben er toch nog een leuke draai aan gegeven en zijn een (rommel)marktje in Amstelveen afgelopen en via Akersloot (even wat gedronken) weer naar huis.

Wesley baalde dat de voorstelling zo tegen viel: hij was liever op de camping gebleven, ha ha! Volgende keer beter!