mijn peesbeschermers zijn binnen!! nu mn jasje nog!!
eefje,, ik snap nu wat je voelt...
ik heb last van een ex die me heel erg mist en zich heeel zielig voelt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xSannee schreef:http://picasaweb.google.com/idrvs216/Re ... 4748223858
hahahahaha Isa, om deze foto lag ik helemaal dubbel omg..
. xSannee schreef:Hé Isabel! Jij zat bok Marie in de JT, daar zat ik vorig jaar bij
Welke pony rijd er achter jou (die donkerbruine)? Maroc?
Hoe groot is Kristal? Als jij d'r naast staat lijkt ze best klein..
Uhmm ze gingen haar nog meten en toen was ze volgens mij 145 ofzo.. Okee ik weet het niet meer
Maar die foto's zijn ook op die gekke heuvel in de wei en ik ben 175..
Ik dacht al 
anders krijg je alsnog allemaal paarden van 1,60 etc
xD
ik baal!
) maarja is dus best wel klote, maar mn nichtjes hielden het goed uit, dus het was wel gezellig
suikermeisje schreef:ja maar die jonge moeten ook nog uitgroeien dus worden tegen de 1,50 aananders krijg je alsnog allemaal paarden van 1,60 etc
xD
maarja
ik was naar Mike
het ging regenen toen ik wegging van huis, en was zeiknat toen ik daar kwam en de avond was verrot... niet erg gezellig, vind het niet de moeite waard zo om naar hem toe te gaan..ik baal!
en ik heb geen groom voor vrijdag achterop, mijn broer en moeder moeten vrijwilligeren, en mijn zus heeft 3 kinderen dus die kan ook niet Dus ik mike heel lief aangekeken, word die boos dat ik het vraag...
en het was wel grappig hoor in Plopsaland, kreeg alleen heel erg rugpijn, mijn rechterbeen is langer dan mijn linker (beugel is ook 1 gat langer rechts (onrekbare beugelriemen van wintec, en ik heb bij elk zadel wel verschil, en ook nieuwe beugelriemen) maarja is dus best wel klote, maar mn nichtjes hielden het goed uit, dus het was wel gezellig
maar ze zijn allemaal wel onwijs leuk!
suikermeisje schreef:ja maar die jonge moeten ook nog uitgroeien dus worden tegen de 1,50 aananders krijg je alsnog allemaal paarden van 1,60 etc
xD
maarja
ik was naar Mike
het ging regenen toen ik wegging van huis, en was zeiknat toen ik daar kwam en de avond was verrot... niet erg gezellig, vind het niet de moeite waard zo om naar hem toe te gaan..ik baal!
en ik heb geen groom voor vrijdag achterop, mijn broer en moeder moeten vrijwilligeren, en mijn zus heeft 3 kinderen dus die kan ook niet Dus ik mike heel lief aangekeken, word die boos dat ik het vraag...
en het was wel grappig hoor in Plopsaland, kreeg alleen heel erg rugpijn, mijn rechterbeen is langer dan mijn linker (beugel is ook 1 gat langer rechts (onrekbare beugelriemen van wintec, en ik heb bij elk zadel wel verschil, en ook nieuwe beugelriemen) maarja is dus best wel klote, maar mn nichtjes hielden het goed uit, dus het was wel gezellig

)