Weer of geen weer, nog een keer, De Groene Meer !

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

karleylover

Re: Weer of geen weer, nog een keer, De Groene Meer !

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 22:58

Gedver, ik was daar zondag nog.
Ik ga in ieder geval niet meer alleen :P

Vandaag een jumpje gemaakt met Tjelle. Ik was vrij laat door de zonnebank dus heb maar even kunnen springen, want het begon toen al te schemeren.
Tjelle had veel naar Baco gekeken ofzo, want de eerste 2x ging hij er langs....naaaa ik wist niet wat ik meemaakte. Gelijk op zijn donder gegeven en daarna deed hij het niet meer :D
Ik denk dat hij een beetje raar op keek, want er stond een in-uitje en ik had alleen maar ingereden en verder niet ingesprongen. Misschien schrok hij ervan dat er gelijk 2 stonden.
Niet echt slim ook van mij, maar ik was er later bij komen springen, dus wilde niet moeilijk doen dat die sprongen speciaal voor mij verbouwd moesten worden. Ze waren zo laag.
Maarja na er 1 keer overheen te zijn geweest, snapte meneer wat de bedoeling was en ging het prima :)

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 23:44

Nou lekker dan, hopelijk was dat meisje niet ter paard , want ik voelde mij alleen toch wel veilig op een paard.

Lekker Lies dat je hebt gesprongen met die eigenwijze pony :P .

Tav, die ga ik even op uitzending gemist kijken!

Nicam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 23:57

He gatver...wat een naar bericht zeg. Hoop dat ze die kl**t te pakken krijgen en eens goed straffen. Je moet toch verdikkie gewoon ergens kunnen lopen, zonder te worden lastiggevallen te worden.
Tjelle weer lekker gesprongen na op zijn dondertje gekregen te hebben :+

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-11 09:30

Mogguh!

Dat zo'n kerel nou nooit es een zwarteband vechtsportster tegen t lijf loopt, dat zou een goeie zijn! :(

T wordt weer een mooie dag vandaag, hopelijk kan ik op tijd weg.
Omie gaat tot nu toe nog okee gelukkig :)

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 09:53

Goedemorgen

Het is tegen mijn principe maar ik ben aan het spijbelen.Ik kreeg vannacht een knallende pijn in mijn hoofd en kon niet naar mijn werk toe gaan.Hopelijk zakt het snel. :o

Nicam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 10:01

Goedemorgen....Het is heerlijk weer...tenminste...de temperaturen dan wel. Nu nog beetje grijs.
He bah...hoofdpijn. Hopen inderdaad dat het snel zakt, zodat je dan nog wel iets aan je dag hebt.
Gelukkig dat met Omi tot nu toe goed gaat. Houden zo hoor :)

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-11 10:09

Nou ja, ik vraag me af of ze nog wel weet dat dr voet eraan zit 8-) Misschien heeft ze er wel last van maar vergeet ze dat steeds :P
Ach nee, dat arme beest <3 Hopelijk kan ze snel weer met Win naar buiten :j

cykie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 10:12

Goedemorgen.

@Marion. Beterschap! Hopelijk zakt de hoofdpijn snel.

Ik denk niet dat dat meisje op een paard zat. Denk dat ze dat niet aandurven. En anders moeten we een lesje nemen bij Annette. Gaan we de paarden leren steigeren. :D
Heel vroeger waren een paar jongens in het westerpark steentjes aan het gooien naar de ruiters. Toen is er iemand van Zilverster met haar grote Fries was het volgens mij naar het park gegaan, is voor die jongens gaan staan en liet haar paard steigeren. Ze wisten niet hoe snel ze weg moesten gaan. :D

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 10:17

Cer schreef:
Nou ja, ik vraag me af of ze nog wel weet dat dr voet eraan zit 8-) Misschien heeft ze er wel last van maar vergeet ze dat steeds :P
Ach nee, dat arme beest <3 Hopelijk kan ze snel weer met Win naar buiten :j

Ahhhhh die Omie <3 Ze verbaasd je toch iedere keer weer,het is een dapper paard.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 10:19

Als ik Tence ga leren stijgeren wordt het een doe hetzelver denk ik en dat wil ik niet hebben,dus ik ga het hem niet leren.
Ik neem wel een goede zweep mee naar buiten.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 10:36

Gewoon hard op ze af in galop zal ook wel helpen denk :D ?

Nicam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 11:37

Ben al blij als ik gewoon naar buiten durf met een paard die op 4 benen blijft lopen en/of staan. Steigeren zit niet in de planning :+ en galopperen moet ik eerst nog durven :D :D . Uitgestrekte draf dan maar :o en zweep is ook nog een goeie optie. Maar alle gekheid op een stokje....het is toch vreslijk dat dit soort dingen maar blijven gebeuren.

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 13:39

Marion ben je al wat opgeknapt? Kom je een borreltje drinken in de kantine? Ik ben er ook! :D

Ach die Omie is echt een bikkel! Hopelijk gaat het goed straks Cer :)

Haha ik denk dat Noah ook een doe het zelf wordt dan. Ik kan hem wel op commando leren bokken. Dan maakt die man net zon vluchtje als die arme Nathalie. Maar het is triest, hopelijk wordt hij opgepakt.

EsvanEs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 16:20

EsvanEs schreef:
karleylover lekker met Zico naar buiten geweest...Zag fabienne vandaag lekker op Tjelle rondhobbelen...
En hij kwam even een appeltje biechten bij Xantha, haha!

Ik kon het maar niet loslaten....wist dat er een woord was dat hierop leek, maar dan wel met de goede betekenis!
en ik heb het gevonden...... BIETSEN!! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
Lijkt er wel op toch? Zo gek is het niet dat ik het verkeerd schreef..... :o

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 16:39

Hahahaha ach gos heb je daar zo lang over nagedacht :(:)
... ik begreep natuurlijk wel dat je dat bedoelde :D
Maar zag gewoon in mijn overfantasierijke gedachte een paard staan biechten voor een appel in plaats van voor een priester, of hoe zo'n geval ook heet tegen wie je je zondes vertelt en die je dan gaat vergeven... dat is toch een priester? :D

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 21:29

Cer,fijne vakantie alvast!Afbeelding Niets breken hoor!

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 22:08

Ik ga me eens bij jullie aanmelden.
Ik ben vandaag wezen kijken op stal de groene meer en heb vanavond mijn huidige stalling opgezegd. Vanaf 1 april kom ik dan ook jullie kant op, dus ben benieuwd wie ik allemaal tegen ga komen!
Ga even gezellig hier lezen, heb alleen nog maar geode verhalen gevonden over de groene meer, dus ben erg benieuwd! Het klinkt in ieder geval allemaal erg leuk, heb er echt zin in. Vriendjelief is ook ontzettend enthousiast dus binnenkort even met mijn bijrijdster langskomen en dan 1 april verhuizen!

[brutale modus]Nog even kort een hele brutale vraag, haha. Ik heb geen trailer en moet voor 1 april mijn paard verhuzien, dus als hier iemand is die me daarmee kan helpen, hoor ik het graag :o [/brtale modus]

Mocht iemand me tegenkomen, spreek me gerust aan ;) We komen in die rode stallen te staan, als dat het duidelijk maakt, haha.
Laatst bijgewerkt door secricible op 16-03-11 22:15, in het totaal 1 keer bewerkt

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 22:09

Cer fijne vakantie en het rijden ging heel goed!:)

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 22:15

secricible schreef:
[brutale modus]Nog even kort een hele brutale vraag, haha. Ik heb geen trailer en moet voor 1 april mijn paard verhuzien, dus als hier iemand is die me daarmee kan helpen, hoor ik het graag

Dan moet je Nicam eens een pb sturen,haar man heeft een auto en trailer,hij werkt ook bij ons op stal en wil je vast wel komen halen.

Je hebt ons topic snel gevonden. ;)

Ilvy,leuk je weer even te zien vandaag,fijn dat Noah goed ging.

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 22:17

WELKOM secricible :D
Leuk dat je bij ons komt staan!
Ik weet dat er bij ons iemand op stal is met een trailer die tegen een vergoeding mensen/paarden rijdt. Dus wieweet :D Misschien kan Nicam daar meer over vertellen :)

Tot 1 april :D en klets hier gezellig mee!

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 22:18

ja, ben even aan het googlen geslagen voor meer ervaringen e.d. Wilde zeker weten dat ik niet voor nare verrassingen kwam te staan, als je begrijpt wat ik bedoel n.a.v. mijn PB. Ik zal me wel op de achtergrond houden hoor, haha. ;)
Ik ga even Nicam een PB sturen, dank je voor de tip!

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 22:24

Marion, volgens mij waren we tegelijk aan het typen hahaha :P

secricible, heb even in je profiel gespiekt. Wat een verhaal, gelukkig heb je je paardje teruggevonden :)
Ik zie dat je op de HHS zit. Daar heb ik ook op school gezeten. Ben in juli 2010 afgestudeerd.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 22:26

oeh, leuk, ik ga dit jaar afstuderen als alles goed gaat. Ben op dit moment aan het afstuderen.
Ja, hill en mij is een mega-verhaal geweest, moet de boel eigenlijk weer aanpassen want ondertussen zijn we alweer 2,5 jaar verder en issie nauwelijks meer te herkennen. Rijden gaat zo heerlijk met hem, maar nu verheug ik me zo ontzettend op alle buitenritten die we kunnen gaan maken. Dat ging helaas niet op mijn vorige stal.

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 22:48

Bij ons op stal kan je inderdaad alle kanten op :D Heerlijk!!
Succes met afstuderen

Nicam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 22:57

@Cer....heel veel plezier daar in de winter :D .
@Secricible...je mail al beantwoord. ook natuurlijk even in je profiel gespiekt. Wat een verhaal inderdaad en ik kan me voorstellen dat dat paard je niet losliet. Wat een lekker koppie zeg :) . Rode stallen? Uhhhh...maar eens kijken welke nu rood zijn :D :D :D ...nu sta ik al een poosje daar, maar rood? Of ben ik een beetje kleurenblind? :+