Nicole1995 schreef:
ik heb plaktattoo's die doen helemaal geen pijn hoor
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
winnitou schreef:Nicole1995 schreef:Van het weekend begint de Santpoortse feestweek weer !!!!!
Op zondag Cocours Hippique met o.a Sander Marijnisse die komt laten zien hoe je inrijden moet, en gaat een kur rijden en geeft les aan 4 dressuur ruiters demonstratie en veel meeerrrrrr.Zaterdag tot en met Zaterdag.
waar kan ik het programma vinden?
Misschien is dit een reden om Rowan mee te krijgen.
LIQUITA schreef:Ik vind je tattoo's heel mooi geworden Nicole! Ik wil er toch ook nog voor gaan. Dit is een zo'n beetje mijn bedoeling. Het wordt alleen na de vakantie, want ik wil - als we nog gaan - toch wel lekker zwemmen en zonnen.
Maar misschien wil ik wel ipv vlinders, klavertjes vier. Een beetje in deze richting.
Maar misschien ga ik zelf wel wat proberen te ontwerpen
ATE schreef:ff en rot bericht en mischien hebben jullie het al gehoord ulrieke heeft het helaas niet gered en is vannacht ingeslapen
marleen is er kapot van wat heel logisch is
nu maar hopen dat het met het veulen goed gaat komen
ATE schreef:ja ik kijk ook steeds op hyves ik wou het niet rond brengen
hier kan het wel maar niet op de hyves
heb marleen zelf vanmiddag ff gesproken en getrooost marleen zal het zelf op de hyves moeten laten zien das niet aan mij

Shenavallie schreef:Vanmorgen moest ik Maisie weer afspuiten en het veulentje stond maar te hinniken, dus na het afspuiten Maisie en het veulen even laten snuffelen. Het veulen werd er rustig van en Maisie vond het allemaal prima. Als jullie Marleen spreken (ik moet zelf werken deze dagen), dan kun je wel zeggen dat ze het veulen in de box naast Maisie mag zetten hoor! Maisie gaat de komende weken toch niet van stal.