What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 22:44

Nicole1995 schreef:
Afbeelding
Afbeelding

ik heb plaktattoo's die doen helemaal geen pijn hoor

winnitou

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 22:50

morgen richting Markelo. Wat een spullen moeten er mee voor 2 dagen met de huifkar. qua spullen kun je net zo makkelijk langer wegblijven. Hebben er wel heel veel zin in.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 07:14

winnitou schreef:
Nicole1995 schreef:
Van het weekend begint de Santpoortse feestweek weer !!!!!
Op zondag Cocours Hippique met o.a Sander Marijnisse die komt laten zien hoe je inrijden moet, en gaat een kur rijden en geeft les aan 4 dressuur ruiters demonstratie en veel meeerrrrrr.Zaterdag tot en met Zaterdag.

waar kan ik het programma vinden?
Misschien is dit een reden om Rowan mee te krijgen.

http://www.dorpsfeest-santpoort.nl/

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 07:16

Eerste zaterdagZondagMaandagDinsdagWoensdagDonderdagVrijdagLaatste zaterdag.HomeEvenementenKermisUitslagenFotoboekTe KoopLid wordenWie zijn wijSponsorsLinksContactConcours Hippique Zondag 1 augustus

Locatie Ruïne van Brederode aan de Velserenderweg
Start 9.00 uur tot omstreeks 17.00 uur

De hele dag worden op het evenemententerrein dressuur- en springwedstrijden gehouden. Deze wedstrijden worden afgewisseld door diverse shows van tuigpaarden. Bij deze tak van sport let de jury vooral op de gang van het paard. Ook is er een wedstrijd equipespringen voor teams van 4 personen, waarbij deelnemers van verschillende maneges en stallen het tegen elkaar opnemen.
Deze dag wordt mede mogelijk gemaakt door Volta 1800 Installatietechniek.

In de middag zal topruiter Sander Marijnissen twee keer een optreden verzorgen: éénmaal een presentatie inrijden en een kuur op muziek, de tweede maal geeft hij een clinic aan drie deelnemers van de dag. In juli 2009 behaalde Sander Marijnissen met zijn paard Moedwil in Aken goud met het Landenteam, waarvan ook Anky van Grunsven, Hans-Peter Minderhoud en Marlies van Baalen deel uit maakten.
Sander is een dressuurruiter in hart en nieren. Respect en liefde voor het paard staat bij hem voorop. Hij is geboren in Zaandam op 25 oktober 1970. Toen hij vier was zat hij voor het eerst op een shetlandpony van de buren. Op zijn 21e reed hij zich met de toen 6-jarige Dakota net niet in het Young Riders team. Inmiddels heeft hij naast Dakota nog 3 paarden (Cibufa, Griffier en Moedwil) van groen naar Grand Prix gereden.
Samen met zijn vrouw Karina runt Sander de Dressuurstal Marijnissen die inmiddels is uitgegroeid tot een zeer compleet bedrijf www.dressuurstal-marijnissen.nl

Voor meer informatie of deelname aan het (equipe)springen, de springclinic of dressuurproeven respectievelijk contact op met het Hippisch Centrum Velsen (Marcel van Pilanen, 0255-519299) of met Manege Kennemergaarde (Martin Corsmit, 023-5377886). Inschrijving sluit op donderdag 29 juli. Toegang gratis!

Nieuws
25-07-2010
• Dames M&M worden Dames A&B
25-07-2010
• Jubileum DVD�s
Naar het Nieuwsarchief

Copyright © 2010 Harddraverij Santpoort

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 07:17

LIQUITA schreef:
Ik vind je tattoo's heel mooi geworden Nicole :j ! Ik wil er toch ook nog voor gaan. Dit is een zo'n beetje mijn bedoeling. Het wordt alleen na de vakantie, want ik wil - als we nog gaan - toch wel lekker zwemmen en zonnen.

Afbeelding

Maar misschien wil ik wel ipv vlinders, klavertjes vier. Een beetje in deze richting.

Afbeelding

Maar misschien ga ik zelf wel wat proberen te ontwerpen *D

Die zijn ook erg mooi Liquita,allebei.Ben benieuwd wat je gaat doen en waar ga je heen?

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 07:28

winnitou schreef:
morgen richting Markelo. Wat een spullen moeten er mee voor 2 dagen met de huifkar. qua spullen kun je net zo makkelijk langer wegblijven. Hebben er wel heel veel zin in.

Leuk,lijkt me ook leuk een keer te doen.Veel plezier

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 12:21

Afbeelding
hier is hij net klar en mijn arm nog erg vies van de inkt zal van de week ff nieuwe foto maken

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 13:33

ATE schreef:
Afbeelding
hier is hij net klar en mijn arm nog erg vies van de inkt zal van de week ff nieuwe foto maken

Hij is erg mooi geworden Ate,heel speciaal.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 15:39

ATE schreef:
Shenavallie schreef:
Oe, krijg nu wel de kriebels om er ook weer een te laten zetten hoor! Ze zijn echt gaaf Nicole!!!! *D

nou wat let je ?

Weet niet op welke plek.... 8-)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 20:25

Vanavond had ik weer menles met Sytje en na de les heb ik mijn zadel (die van Maisie) op haar gepast: een keer raden....! Hij paste perfect!!!! Dat wordt dus na de vakantie een keer afspreken om bij Oege op stal te gaan rijden! Lijkt me leuk: een keer erop in plaats van erachter, hi hi!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 20:38

Oh ja, ik MOET nog even wat leuks vertellen!

Vanmiddag zaten Dennis, Wesley, een vriendje van Wesley (Leon) en ik in de trein om Dennis naar Schiphol te brengen. Het gesprek ging over buitenspelletjes en het fenomeen Jeu de Boules kwam ter sprake. Dennis grapte dat hij altijd zijn ballen bij zich heeft, maar dat het er eigenlijk maar twee in plaats van drie zijn. Je zag Leon even denken en het kwartje viel: "Ha ha ha, ja dat is waar! Ik heb ook alleen maar twee Jeu de Boules ballen bij me!". "Echt niet," reageerde Wesley, "jij hebt helemaal geen Jeu de Boules ballen, jij hebt alleen de buutjes". :+
Je zult begrijpen dat ik de trein bij elkaar geschaterd heb _O-

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 17:13

ff en rot bericht en mischien hebben jullie het al gehoord ulrieke heeft het helaas niet gered en is vannacht ingeslapen
marleen is er kapot van wat heel logisch is
nu maar hopen dat het met het veulen goed gaat komen

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 17:51

ATE schreef:
ff en rot bericht en mischien hebben jullie het al gehoord ulrieke heeft het helaas niet gered en is vannacht ingeslapen
marleen is er kapot van wat heel logisch is
nu maar hopen dat het met het veulen goed gaat komen

Ahhhhh,wat erg.Zit hier met kippevel,was al aan het kijken op hyves of er nieuws was.Heb er geen woorden voor...............wat K*t zeg.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 19:47

ja ik kijk ook steeds op hyves ik wou het niet rond brengen
hier kan het wel maar niet op de hyves
heb marleen zelf vanmiddag ff gesproken en getrooost marleen zal het zelf op de hyves moeten laten zien das niet aan mij

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 19:51

ATE schreef:
ja ik kijk ook steeds op hyves ik wou het niet rond brengen
hier kan het wel maar niet op de hyves
heb marleen zelf vanmiddag ff gesproken en getrooost marleen zal het zelf op de hyves moeten laten zien das niet aan mij

Daar heb je ook gelijk in,ik heb vandaag gewerkt maar moest er steeds aan denken hoe het zou zijn met Ulrieke.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 19:56

Ik kreeg vanmorgen op de koets een sms van Inge/Sproet en het enige wat ik kon denken was "Sh*t", gevolgd door een flinke brok in mijn keel! Wat vreselijk dat Ulrieke het niet gered heeft en wat zielig voor het veulen! Gaat het veulen naar de Moederloze Veulencentrale?

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 20:08

veulen is vanmiddag opgehaald door marleen die staat nu bij veldt

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 20:15

Klopt, ik heb haar vanavond zien staan toen ik Maisie's been kwam doen :(:) . Ze was best wel onrustig, wat logisch is als je net je moeder kwijt bent geraakt... ;(

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 21:17

<hoi allemaal, ik heb niets terug gelezen, maar heb zelfs hier in spanje al gehoord over Ulrieke.
Echt super erg.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-10 21:20

Hi Xan,

GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!! en nog een fijne vakantie!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-10 21:23

Ja, het is echt verschrikkelijk van Ulrieke. Ik ben er ook echt kapot van, en moet er ook steeds aan denken ;( .

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 21:59

ja is voor veulen ook heel moeilijk zonder haar mams hoop ook echt dat het goed gaat

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 21:59

LIQUITA schreef:
Ja, het is echt verschrikkelijk van Ulrieke. Ik ben er ook echt kapot van, en moet er ook steeds aan denken ;( .

ik ook hoor hoop dat ik straks gewoon kan slapen

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 07:05

Vanmorgen moest ik Maisie weer afspuiten en het veulentje stond maar te hinniken, dus na het afspuiten Maisie en het veulen even laten snuffelen. Het veulen werd er rustig van en Maisie vond het allemaal prima. Als jullie Marleen spreken (ik moet zelf werken deze dagen), dan kun je wel zeggen dat ze het veulen in de box naast Maisie mag zetten hoor! Maisie gaat de komende weken toch niet van stal.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-10 08:37

Shenavallie schreef:
Vanmorgen moest ik Maisie weer afspuiten en het veulentje stond maar te hinniken, dus na het afspuiten Maisie en het veulen even laten snuffelen. Het veulen werd er rustig van en Maisie vond het allemaal prima. Als jullie Marleen spreken (ik moet zelf werken deze dagen), dan kun je wel zeggen dat ze het veulen in de box naast Maisie mag zetten hoor! Maisie gaat de komende weken toch niet van stal.

Weet je dat ik daar al aan zat te denken (als je begrijpt wat ik bedoel) . Misschien wel een goed idee!!!