Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
meelen schreef:LIQUITA schreef:Stukje Najib, Ik vind dit echt zo geweldig...mag hij van mij een hele show doen.
Haha, het blijft leuk ja. Het stukje daarna vind ik nog leuker, dan lig ik echt in een deuk hoor.
. Ik had het ook nog niet eerder gezien. Heb nog gezocht op YouTube, maar kan het zo snel niet vinden. Shenavallie schreef:Citaat:kom mijn boekenkasten maar een keer bekijken...
Nicci French, Karen slaughter en eigenlijk verder alles wat te lezen is. Alleen sta niet te trappelen om SF te lezen maar ook dat moet je een keer gedaan hebben, als het maar goed geschreven is
Ben bang dat ik je niet heeeeeeeeeeeel veel meer te bieden heb dan! Ik heb ook Karin Slaughter, geen Nicci French (hou ik niet van, waarom weet ik niet), wel de Paardenjongen, heeeeel veel paardenboeken en -tijdschriften, mythes, Engelstalige boeken, dierenboeken, etc. Oh ja, en een hele verhuisdoos Baantjer-pockets, die ik op een blauwe maandag las...Oh, en ik heb nog een paar "romans" op waarheid gebaseerd, zoals de Dochters van Cane River, enzo! En ken je De Heks en de Heilige? Dat is mooie Historische Literatuur/Romanachtig.
Ben niet zo van de romans, maar ja, het genre heeft die naam nou eenmaal gekregen....
LIQUITA schreef:mntj schreef:morgen overdag zou het weer dooien. dus dan zal het erf wel weer schoon zijn.
anders gooien we gewoon alles zo uit de box het erf op. oliebol ik niet. sta binnen dat is jammer
Ja...daarom ga ik ook maar meteen na mijn werk heen.
Shenavallie schreef:LIQUITA schreef:Jaah...daar kan ik wel aan mee doen.
Zullen we Colin morgen ook maar een paar schaatsen aanbieden? Die ging vanmorgen een paar keer onderuit met voeren
! Schijnt er erg lollig uitgezien te hebben, volgens hemzelf
, maar ik vind het maar eng
!