meelen schreef:Buut Milton
hallootjes allemaal weer,
lekker alles tegen elkaar open gezet heerlijk, waait lekker door nu
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
meelen schreef:Is geen stomme vraag hoor. Maar ik durf het niet zo goed aan. Het is soms best onrustig op dat land, en Liquita moet toch niet al te gek doen. Rust is het best voor haar. En daarbij hen ik geen idee wat Liquita en Mavantos gaan doen als ze weer bij elkaar zijn. Ze zijn echt verliefd en Liquita haar rug kan geen mannetje meer hebben, hihihi.Misschien een stomme vraag, maar waarom kan ze niet bij de andere?

LIQUITA schreef:meelen schreef:Is geen stomme vraag hoor. Maar ik durf het niet zo goed aan. Het is soms best onrustig op dat land, en Liquita moet toch niet al te gek doen. Rust is het best voor haar. En daarbij hen ik geen idee wat Liquita en Mavantos gaan doen als ze weer bij elkaar zijn. Ze zijn echt verliefd en Liquita haar rug kan geen mannetje meer hebben, hihihi.Misschien een stomme vraag, maar waarom kan ze niet bij de andere?
LIQUITA schreef:winnitou schreef:Ze laten Liquita wel met rust hoor, ze staan aan de andere kant van de sloot. Maar Quitje wil er zo graag bijLiquita hoop dat de paarden zich rustig houden en Liquita met rust laten
meelen schreef:winnitou schreef:bah moet nog zoveel doen (van mezelf)
Wat zei ik nou net?!
Doe lekker waar je zin in hebt.