Melanie_B schreef:Ah.. nadien je bent online..
Maar ik probeer ook rond 4 uur richting bus te gaan, liefst eerder!
Ik ga niet eerder
Heb weinig tijd.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Melanie_B schreef:Ah.. nadien je bent online..
Broccoli schreef:Melanie_B schreef:Ah.. nadien je bent online..
Ik ga niet eerder![]()
Heb weinig tijd.
XxNimezxX schreef:over de chibra discussie.. jeetje doe niet zo moeilijk zie wat er komt vrijdag. Als je perce op een bepaald paard wil huur hem dan ofzo. je rijd op een manege met weet ik veel hoeveel meer klanten het kan nou eenmaal dat je niet op het paard rijd.. Ik begrijp dat het poedersuiker is, maar het gebeurt. Trouwens merel gaat er waarschijnlijk geen probleem van meken als jij er op zit. Ze heeft er vorige week nog op gereden.

We houden contact dan..
Annie_ schreef:Er vliegt de hele ochtend al een helikopter hiero
Hoop dat ie niemand engs zoekt![]()
ben alleen thuis
hij vliegt eigelijk deze hele maand al
Ahtnamas schreef:Kirsten_S schreef:Oohhh dus ze heeft vaker erop gereden.. Jaa sorry maar dan heb ik mijn keuze gemaakt. als ze er nog niet op had gereden oke dan was ik echt serieus gaan bellen. dat doe ik haar niet aan. maar nee, nuuu weet ik het.. ik ga gewoon. Zit ik er niet op, stom maar niks aan te doen. ze is niet van mij óf van haar..
ik habe besloten
Ik wilde eerst alles bijlezen voordat ik ging reageren maar...
Kirsten besef jij wel dat jij al een stuk of 10 berichtje hebt geplaatst als reactie op mijn ene bericht? Beetje overdreven vind je niet? Ik heb mijn mening in een berichtje (totaal) niet aanvallend geplaatst. Nu afgezien van Merel, die laten we even helemaal buiten beschouwing..
1. Ik vind het een beetje vreemd om te denken dan 'oh ik ga naar een andere les dus ik kom zeker weten op Chibra?'. Hoe kom je daarbij? Dit kan alleen als je hier nadrukkelijk om gevraagd hebt en dan nog is niks zeker.
2. Je kan nooit rekening houden met iedereen, jij bent er nooit op vrijdagavond dus jij weet niet wie er op die dag meerijden. Logisch dat je niemand kon bedenken die op Chibra wilde maar dit betekend niet dat alleen Jane en Emma er op willen.
3. Chibra heeft de afgelopen 2 weken zowel om 8 uur als om 9 uur meegereden. Dus twee uur achterelkaar loopt ze wss toch wel!
4. Nee, wij gaan niet springen dit hebben we afgelopen vrijdag al gedaan.
5. Ik vind geen enkel proefje belangrijker dan de ander, dus vind het belachelijk om te zeggen 'mijn proefje is belangrijker want ik rijd een hogere proef' .
NOGMAALS VAT DIT NIET AANVALLEND OP! maar ja.. als ik bekijk hoe je op één normale reactie van mij hebt gereageerd![]()
@ Nadine, Merel heeft er pas één keer op gereden! Dit was met springen, ze zit er nog een beetje onzeker op, het is een jonge meid en de oefening heeft ze zeker nodig.
XxNimezxX schreef:over de chibra discussie.. jeetje doe niet zo moeilijk zie wat er komt vrijdag. Als je perce op een bepaald paard wil huur hem dan ofzo. je rijd op een manege met weet ik veel hoeveel meer klanten het kan nou eenmaal dat je niet op het paard rijd.. Ik begrijp dat het poedersuiker is, maar het gebeurt. Trouwens merel gaat er waarschijnlijk geen probleem van meken als jij er op zit. Ze heeft er vorige week nog op gereden.
Annie_ schreef:Er vliegt de hele ochtend al een helikopter hiero
Hoop dat ie niemand engs zoekt![]()
ben alleen thuis
.

Astor schreef:Annika hoe gaat het met het lesgeven? Gaat het al beter?
En begin je nu een beetje de mensen en de paarden te leren kennen?
Ben eigenlijk wel benieuwd welk manegepaard jou nu het meest aanspreekt op dit moment?