hoop dat het lekker hard gaat regenen na 12.15 dan gaat het niet door en ben ik lekker vroeg uit
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Shetjjee__x schreef:ik heb morgen sportdag
hoop dat het lekker hard gaat regenen na 12.15 dan gaat het niet door en ben ik lekker vroeg uit
mAnDyXX schreef:Ik ben morgen om kwart voor 12 uit we hebben studymiddag!!
Maar ja echt jammer van der exceem ik wist het al wel hoor. Dit jaar zijn we bezig geweest met zalfjes maar het werkt opzich wel alleen het is echt super vervelend dat de hele tijd op te doen en een deken is gewoon veel makkelijker dus volgend jaar maar weer even kijken...
@Ashley leuk dat je een pony krijgt! Gefeliciteerd
heeft ze ook schimmel of dat niet? _Anneke_ schreef:mAnDyXX schreef:Ik ben morgen om kwart voor 12 uit we hebben studymiddag!!
Maar ja echt jammer van der exceem ik wist het al wel hoor. Dit jaar zijn we bezig geweest met zalfjes maar het werkt opzich wel alleen het is echt super vervelend dat de hele tijd op te doen en een deken is gewoon veel makkelijker dus volgend jaar maar weer even kijken...
@Ashley leuk dat je een pony krijgt! Gefeliciteerd
jeetje heeft alfie nou ook al exceem!heeft ze ook schimmel of dat niet?
wel vervelend voor de rest natuurlijk. Maar waarom nou ook al??
mAnDyXX schreef:Schimmel heeft ze zover ik weet nog geen last van gelukkig!wel vervelend voor de rest natuurlijk. Maar waarom nou ook al??
![]()
Ik zag je vanmiddag nog fietsen uit school rond 4 uur kwam je langs mijn huis heen samen met nog een meisje je zwaaide niet eens..
dan was het wel een beetje dubbelop. ik hoop voor je dat het geen zomerexceem is,, maar dat zal wel niet aangezien het nu juist winter wordt 
Dominiqueee schreef:jaa..Shetjjee__x schreef:ik heb morgen sportdag
Heb je sportdag buiten dan?

mAnDyXX schreef:@Anneke ja ze heeft wel zomerexceem maar dit wist ik al bij de koop...

Ben dit jaar overgestapt naar examenklas havo. VWO viel me iets te zwaar, zou me examen waarschijnlijk niet gaan halen. _Roosmarijn_ schreef:Je zegt het heel goed: deed.Ben dit jaar overgestapt naar examenklas havo. VWO viel me iets te zwaar, zou me examen waarschijnlijk niet gaan halen.
maar wel fijner voor jou zo? 
_Anneke_ schreef:_Roosmarijn_ schreef:Je zegt het heel goed: deed.Ben dit jaar overgestapt naar examenklas havo. VWO viel me iets te zwaar, zou me examen waarschijnlijk niet gaan halen.
okee jammermaar wel fijner voor jou zo?
Heb er geen spijt van.
Hoezo wilde je dat weten? betsy_noach schreef:Oh okeSuusKiiss schreef:Ash waarom krijg je er eigenlijk nog 1?
Ik krijg er niet nog 1
Maar ik moet naar een grotere pony toe omdat ik tegroot ben voor Lambo
En ik wil graag gaan starten!!

leuke foto

Als ik vwo was blijven doorzetten ook hoor.
_Roosmarijn_ schreef:Ja.Heb er geen spijt van.
Hoezo wilde je dat weten?

_Roosmarijn_ schreef:Eh.. Ik weet niet precies. 1 van jou met Gipsy..@Anneke: Ah oke!
@Suus: Welke?