Vakantie? Dat kennen ze niet zo goed bij mij Heb kerst en zomer'vrij'. Ik studeer in Utrecht, daar had het hbo vorige week vrij. Basisscholen hier thuis zijn deze week vrij geweest.
Ik had vakantie, maar ben net op school geweest. O, en met peerd het duin in. Wilde van Schulpweg naar uhm... goh, Meeuwenoord rijden, maar raakte de weg een beetje kwijt. Stom ook dat ik nog steeds in staat ben te verdwalen bij ons in de duinene
Op de uni toch ook niet. Toen we in de auto zaten laatst was nog op het nieuws dat studenten aan de opleiding geneeskunde niet het idee hebben genoeg geleerd te hebben. En zoiets moet jou dan gaan behandelen?
Hahahaha die krijgen wel les, maar vinden de lessen niet echt duidelijk genoeg om het ook in het echt te kunnen uitvoeren . Dat is eigenlijk nog erger!
En het was zo dat gezegd werd dat ze wel voldoende wisten, alleen niet dat idee hebben! Dat is ook heel erg Krijg je allemaal van die twijfelachtige doktertjes. Als je iets niet wil....
Tja, twijfelachtige lessen heb je altijd, sommige mensen kunnen gewoon geen lesgeven, hoe goed ze alles ook weten. Gelukkig hebben ik wel aantal docenten die ik goed les vind geven, waarbij ik het wel snap. Al zou ik nu nog niet weten hoe ik precies een dier moet gaan behandelen, maar ja, daarom nog studeren. Maar volgens mij ligt het echt aan je opleiding, mijn nichtje doet HBO fysio en die is ook wel veel bezig en aan het oefenen en leren.
Fenn
Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-09 19:56
kooslover schreef:
Nieuwe update voor de tomtom; ruiterpaden
please geef me er eentje
uiteindelijk kwam ik wel keurig uit. Volgende keer weer proberen, volgens mij weet ik nu wel welke afslag ik verkeerd nam.
en Es, leuk shoppen. Wat heb je gekocht? (heb ik dat gemist) en VWO is een ramp in vergelijking met wat jullie doen. Te veel doe ik.
Ik heb gekocht: - Een zwarte legging - Een bruin/grijze legging - Een jurkje (voor op de groene/grijze legging, staat heel leuk bij elkaar) - Een groen met wit truitje met korte mouw - Een roze truitje met korte mouw
Ik ging alvast zomerkleding inslaan . In April kan ik het in iedergeval aan . Hopelijk hier ook snel!!