Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)! Denk dat je met Xandra's tips een heel eind komt!Karin_88 schreef:De trainingsmolen? Goed geregeld hoor..
Durf je hem er alleen in te laten lopen? ergens heb ik altijd een huiverig idee bij molens...

AnnemiekvM schreef:Karin_88 schreef:De trainingsmolen? Goed geregeld hoor..
Durf je hem er alleen in te laten lopen? ergens heb ik altijd een huiverig idee bij molens...
In de onze wel. Dat is met een goede bodem en goed afgeschermd. Niet zo'n ouderwets eng ding.
Maar ik heb hem er rustig aan laten wennen. Ben zelf niet eens zo'n voorstander van dat ding, maar de DA zei dat hij er elke dag in moest om zijn spieren soepeler te maken. Maar ik neem hem ook liever een keer extra aan de longe of mee met een wandeling. Probeer het maar een beetje af te wisselen.
En als we 2 uur naar buiten gaan of langer hoeft hij er natuurlijk helemaal niet in

Weet je al op wie je moet vanavond?
d0nnaa_dan schreef:Haha ik was aan het terug lezen en zie het nu pas staan!! Te grappig!Komt Jorinda je opstaan?

alleen jammer dat ik die eerste jury had, die geeft altijd maar bij 2 dingen ofzo commentaar.. dus leer je er ook niet zo veel van want die dingen weet je meestal al
Maar ja, gelukkig me winstpunt!
215 punten 
was echt grappig.. vooral de techno dance he lisa?
nu zit er een blauwe plek op me been
en lisa die in de bank zat met haar beugel bijna los
Ja man, was echt eng!
Tweede keer zat ie ook los, iets vaster als de eerste keer.